De Biechtstoel |
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
wat wil je met haar doen? nieuwjaar vieren? gaan bakken op de gourmet? zoenen? dumpen? |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zo, eens kijken of hier wat leven in valt te blazen. Ikke, siddert en beeft gij zondaar, al te lang lig je te spartelen dus hier zijn je vragen Loek: 1. Kan ze goed zoenen? MA : 2. Wat wil je deze week nog graag doen? Puck: 3. Wat ben je van plan met je vriendin? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Lang heb ik liggen overpeinzen, mijn ziel is klaar om gereinigd te worden. Aldus beantwoord ik hier de drie heilige inquisitorsvragen waarop ik van mijn ketenen verlost zal zijn 1. Jazeker 2. Een keer voor m'n vriendin koken, dat gaat morgen gebeuren 3. Vanavond gaan we film kijken bij haar, morgen gaan we onze tweede maand vieren en zondag spreken we waarschijnlijk bij haar af |
|
Andreesie Oudgediende
|
ik nu? |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Zullen we hier weer eens een keer leven in blazen? Ik wil wel, dus kom maar met 3 vragen |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik weet geen originele vragen. |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
oke Thee: Vraag een: wat is je meest beschamende gewoonte? |
|
Theetje Oudgediende
oew, das een mooie.. Nog 2 vragen.. |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Wat vind je vies/onhebbelijk/irritant van je vriend, maar doe je toch voor hem? |
|
Flashfrog Senior lid
WMRindex: 147 OTindex: 1.612 S |
Wat is het ergste/gemeenste wat je ooit iemand aangedaan hebt? |
|
Theetje Oudgediende
wat is je meest beschamende gewoonte?Ik loop onwijs graag in een te grote, slobberige joggingbroek Wat vind je vies/onhebbelijk/irritant van je vriend, maar doe je toch voor hem?Hij lust rode saus over de pasta en ik niet.. maar als het moet eet ik het wel, voor hem.. Wat is het ergste/gemeenste wat je ooit iemand aangedaan hebt?To be honest? Ik zou het niet weten.. |
|
Flashfrog Senior lid
Nu ik |
|
Giovanni Oudgediende
|
Heb je wel eens gespijbeld? |
|
Flashfrog Senior lid
Is dat een biechtvraag ? (snel veranderen hé ) |
|
Andreesie Oudgediende
|
heb jij wel eens (al dan niet per-ongeluk) iemands derde been gezien bij de urinoirs op school? |
|
Flashfrog Senior lid
Ik zoek nog een vraag |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Wat vond je van de eerste keer dat je sex hebt gehad, en wat vond je bedpartner ervan? |
|
Flashfrog Senior lid
Heb je wel eens gespijbeld?Nee nog nooit heb jij wel eens (al dan niet per-ongeluk) iemands derde been gezien bij de urinoirs op school?Waar zie je mij voor aan ? (Nee dus ) Wat vond je van de eerste keer dat je sex hebt gehad, en wat vond je bedpartner ervan?Ik sex ? Nog een paar jaartjes wachten Vraag me het dan opnieuw |
|
Andreesie Oudgediende
|
nu ik! |
|
weerwolfje666 Senior lid WMRindex: 491 OTindex: 19
|
oke mag ik ook eens ? hoi wel graag een terugreactie voor 8 uur anders ga ik ofline |
|
Andreesie Oudgediende
|
nee, ik eerst... ik was eerder ;) |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Wie is er nu? |
|
Giovanni Oudgediende
|
Kom maar op. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
1. Stel je staat langs het spoor bij de hendel die een wissel bedient. Er komt een op hol geslagen trein aan. Op het ene spoor staan vijf mensen die de trein allemaal niet kunnen horen, op het andere spoor staat een iemand die de trein niet kan horen. Er staat een hoog, goed beveiligd hek om het spoor heen en je bent je stem kwijt. De wissel staat momenteel in een stand zodanig dat de trein over de vijf mensen heen zal rijden. Haal je de hendel over om de wissel naar het andere spoor te laten gaan? |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ja. |
|