De Biechtstoel |
MitoThorson Oudgediende
WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Vraag 1: Wat is het meest bijzondere dat je ooit in je leven heb mee gemaakt? |
|
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
@yes_my_dear: Een relatie zelfs. en ja verliefd ben en blijft ik nog steeds op SA01 |
|
Ladineko Oudgediende
Vraag 2: Wat is het heftigste wat je ooit heb meegemaakt in je leven? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Vraag 3 : Hoe was je eerste zoen? |
|
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Goedgekeurd |
|
MitoThorson Oudgediende
|
goedgekeurd |
|
Ladineko Oudgediende
@Luna: Oeeeeeee!!!! Tis goed dat Luna in het team zit Echte meiden spirit daar! |
|
MitoThorson Oudgediende
|
nu wachten wij vol ongeduld op YMD |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Wat is het meest bijzondere dat je ooit in je leven hebt meegemaaktPff.. moeilijk. Ik vond het een heel bijzonder moment toen ik met mijn exvriendin ben gaan huizen zoeken, en het eerste huisje (die we het leukste vonden) gelijk de onze werd. Het meest heftige dat ik heb meegemaakt:Dat vorige week mijn relatie overging, dat was enorm heftig, knallende ruzie, haar ouders die mij haatten (en nu pas zeggen dat ze me nooit leuk gevonden hebben). Dat was echt heftig, ben ik ontzettend kapot van. Hoe was mijn eerste zoenHeel smerig, hij kon niet zoenen, bah... net een wasmachine |
|
nietmeer
|
Nu ik |
|
Ladineko Oudgediende
Quote yes_my_dear: Heel smerig, hij kon niet zoenen, bah... net een wasmachine Wasmachine? Hahaha Geniaal! |
|
Jasjee Oudgediende
|
@ YMD: wow, sterkte vond die laatste antwoord wel komisch |
|
yes_my_dear Oudgediende
Dank je Jasjee! |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Banaal Vraag 1 : Hoe vaak heb je vlekken in je onderbroek? |
|
Jasjee Oudgediende
|
Vraag 2: Wat is het meest beschaamdste moment in je leven geweest? |
|
MitoThorson Oudgediende
|
@YMD: mooi bijzonder moment! wel balen van je relatie sterkte!! dat van die ouders moet je je niet aantrekken mensen zeggen vaak dat soort dingen als ze boos zijn.
die laatste was idd komisch maja iedereen moet et een keer leren xD of was ie al ouder? |
|
yes_my_dear Oudgediende
@Luna: pijnlijk @DFC: geen idee hoe oud hij was, ik was 14, hij een jaar of 16/17 denk ik, maar ik kende hem niet |
|
nietmeer
|
kom op, nog 'n vraag! |
|
Ladineko Oudgediende
Vraag 3: Wat is het liefste wat je ooit gedaan heb? |
|
Jasjee Oudgediende
|
Goedgekeurd |
|
yes_my_dear Oudgediende
Goedgekeurd! |
|
nietmeer
|
Vraag 1 : Hoe vaak heb je vlekken in je onderbroek? Vrijwel nooit, heb altijd tissue's binnen handbereik
Vraag 2: Wat is het meest beschaamdste moment in je leven geweest? Ehm, nou waarschijnlijk op de baisschool zeggen dat ik een meisje leuk vond en door heel de klas uitgelachen geworden
Vraag 3: Wat is het liefste wat je ooit gedaan heb? Aan mijn ex een teddybeertje geven omdat ze me vaak haar "beertje" noemde |
|
MitoThorson Oudgediende
|
Quote: Vraag 2: Wat is het meest beschaamdste moment in je leven geweest? Ehm, nou waarschijnlijk op de baisschool zeggen dat ik een meisje leuk vond en door heel de klas uitgelachen geworden ai pijnlijk ken et gevoel |
|
Jasjee Oudgediende
|
Aahw Dat heb ik nooit begrepen, als je iemand leuk vind, dan is het zo. Laatste antwoord is wel lief |
|
Ladineko Oudgediende
Quote: Vraag 2: Wat is het meest beschaamdste moment in je leven geweest? Ehm, nou waarschijnlijk op de baisschool zeggen dat ik een meisje leuk vond en door heel de klas uitgelachen geworden Ik heb een keer een gozer in z'n ballen getrapt, zo hard dat hij ging overgeven omdat hij me dwong met een meisje te dansen |
|