De Biechtstoel |
Jasjee Oudgediende
WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Goedgekeurd. |
|
MitoThorson Oudgediende
WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Quote Jasjee: Vraag 1: Wat is je leukste ervaring tot nu toe geweest in je hele leven en wat vond je er zo leuk aan? hmm goeie vraag ik heb eigenlijk zoveel mee gemaakt wat ik echt super vond maar oke ik moet iets kiezen de keer dat ik ben gaan vliegen en ook zelf het vliegtuig mocht besturen dat was echt geweldige ervaring en wil ik zeker vaker gaan doen Quote Ladineko: vraag 2: Wat is het domste wat je ooit gedaan heb? hmm heb te veel domme ervaringen gehad de domste vind ik van mezelf dat iemand me overhaalde om te stelen door te zeggen dat ie men "vriend" niet meer zou zijn. Quote linctus: 3. Wat is het ergste dat iemand jouw heeft aangedaan? zie bovenstaande ik vond dat best kut streek |
|
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Antwoord 3 afgekeurd... is niet antwoord op de vraag...
De vraag luid : 3. Wat is het ergste dat iemand jouw heeft aangedaan? |
|
Jasjee Oudgediende
|
We wachten op het correcte antwoord |
|
MitoThorson Oudgediende
|
uhm naja gasten op school vroeger die me gepest hebben al hoewel ik dat nu als positief beschouw was et niet bepaald leuk beter zo? en who's next? |
|
Ladineko Oudgediende
Hoi |
|
MitoThorson Oudgediende
|
oeh leuk een biechter vraag 1: In wat (maakt niet uit sport of kennis ofzo) zou jij echt het beste van de wereld willen zijn dat je er een zintuig als bijv oren voor op zou geven? ook opgeven welk zintuig je opgeeft |
|
Jasjee Oudgediende
|
Vraag 2: Als jij 3 WMR leden bij jou thuis mocht uitnodigen, wie zouden die 3 zijn en waarom? |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Even toevoegen, in dit geval telt SA1 niet mee hoor, dat zou heel makkelijk zijn |
|
yes_my_dear Oudgediende
Sorry voor 2x server liep vast |
|
MitoThorson Oudgediende
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
Eerst toevoeging op vraag, het moet ook duidelijk zijn welk zintuig je opgeeft |
|
Jasjee Oudgediende
|
YMD, en nu nog een 3e vraag die je mag stellen? |
|
yes_my_dear Oudgediende
Vraag 3 duurt even maar komt eraan |
|
MitoThorson Oudgediende
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
Stel, je krijgt een ongeluk en komt voor de hemelpoort, maar je wilt eigenlijk nog heel graag leven. Dan krijg je de keuze van Petrus, je mag terug, maar daarvoor in de plaats moet je 3 mensen van WMR uitkiezen waarvan ik iemand hierhaal. Wat zou je doen... Beetje surrealistisch maar ja |
|
Jasjee Oudgediende
|
YMD: Dus hij mag terug, maar mag ook kiezen om te blijven? Ik zie die mogelijkheid namelijk niet? En gaat het dan om de 3 mensen die bij mijn vraag horen of om willekeurige 3 mensen? |
|
MitoThorson Oudgediende
|
goedgekeurd mag ie ieder wmr lid kiezen? of moeten het mensen zijn waar hij om geeft? |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ladineko is terug Jasjee: nee dat mag niet, die keuze heeft hij al gemaakt door te zeggen dat ie terugwil |
|
Ladineko Oudgediende
vraag 1: In wat (maakt niet uit sport of kennis ofzo) zou jij echt het beste van de wereld willen zijn dat je er een zintuig als bijv oren voor op zou geven?In zwaardvechten ik geeft hiervoor gevoel op.Vraag 2: Als jij 3 WMR leden bij jou thuis mocht uitnodigen, wie zouden die 3 zijn en waarom?Jasjee, yes_my_dear en Madelief... Zijn me 3 favorieten meiden Natuurlijk kies ik eerder SweetAngel boven 1 van die 3.Stel, je krijgt een ongeluk en komt voor de hemelpoort, maar je wilt eigenlijk nog heel graag leven. Dan krijg je de keuze van Petrus, je mag terug, maar daarvoor in de plaats moet je 3 mensen van WMR uitkiezen waarvan ik iemand hierhaal. Wat zou je doen... In de hemel blijven... veel beter dan op aarde. |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ikke next? |
|
MitoThorson Oudgediende
|
|
|
Ladineko Oudgediende
Oh moment... |
|
yes_my_dear Oudgediende
1 en 3 niet goedgekeurd |
|
Ladineko Oudgediende
aangepast en nee 3 is goed... je hebt het alleen niet goed geformuleerd er staat "Wat zou je doen..." en niet "Wie zou je kiezen..." |
|