De Biechtstoel |
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
er zijn al 'n hele tijd geen serieuze vragen meer gesteld |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Welnu - er is maar een mogelijkheid.. een nieuwe verkiezing.. een Groot RAD dat draait en dat onze toekomst gaat bepalen..
Wie van de Drie..
Drie kandidaten die ons moeten overtuigen dat ze echte martelkamer-priesters kunnen en willen zijn, die kunnen rammelen aan kettingen, die het momentum aanvoelen voor wat kolen.. die stevige vragen kan losmaken aan het publiek.. Een echte griezel, een benauwend mensch.. een capuchon en zijn habijt.. een koort.. en zijn brandijzer..
Wie.. Wil aanmelden.. wie laat ons zien welke acteer talenten zij of hij heeft om ons te doen wanen in een kerker, met ketting, kolenvuur, martelwerktuig..
Ik zoek..
U |
|
Blaman Erelid
WMRindex: 567 OTindex: 2.109 T |
|
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Hoera, weer een dood topic! |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Als je zo doorgaat leeft het topic weer |
|
|
O ja, dit topic wil maar niet dood |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
onkruid vergaat niet |
|
|
Nee, en nu zijn er op dit dode topic alweer 6 posts geweest in het laatste half uur |
|
Blaman Erelid
Dat was ook een beetje de bedoeling eigenljk van mijn post. Alleen de 'stichter' van dit topic zwijgt in alle talen. Zou die soms uhm ....... |
|
heraux Oudgediende
Dood gemarteld zijn.. in het kolen vuur gestoken, van woord en beeld verstoken - uitgezet, afgemeerd, gedeporteerd - gevlucht, ontzet uit priesterlijke ambt.
Nog niet..
Maar vertel - wat is de vraag voor vandaag?
|
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
to die or not to die ik stem voor sterven (jah ik ben een psychopaat) |
|
heraux Oudgediende
Goed voor de eerste beste waaghals de volgende drie vragen:
1. Heb je ooit gedieft in een supermarkt - en weet je ook wat? *10 karwatse*
2. Heb je ooit een iets grote mond gehad tegen je Pa - *20 karwatse*
3. Of heb je ooit een te grote mond gehad tegen je lieve vriendin (uitschietertje) *30 karwatse*
Wie zich waagt aan deze vragen zit in de stoel - wie drie betere vragen heeft plaatst deze hieronder - maar geen antwoorden als je vragen steld.
Hup, kolen op het vuur..
Nog een vraag - wachten tot 19:00 of een alle uren consult? |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
alle uren, ik wil biechten 1. alleen een keer een snoepje (trekdrop) gepakt..... 2. ja, duh...! 3.nee, die is zo lief |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Oke, nieuwe vragen |
|
Blaman Erelid
Offtopic: Luna heb jij vragen? |
|
Luna Moderator
1: Wat draag je in bed? 2: Wanneer heb je voor het laatst gehuild? 3: Ben je weleens vreemdgegaan? |
|
dandy winnaar PW 06
mag ik weer antwoord geven ?? |
|
Ikke Oudgediende
Of zal ik? |
|
heraux Oudgediende
@Luna, vergeet de kolen niet, prikken met het gloeiijzer, knijpen met de tang.. martelkamertje geen peeskamertje |
|
dandy winnaar PW 06
ja ikke, doe maar jij mag |
|
Ikke Oudgediende
Quote Luna: 1: Wat draag je in bed? 2: Wanneer heb je voor het laatst gehuild? 3: Ben je weleens vreemdgegaan? 1. Meestal alleen mijn ondergoed, als het echt koud is ook mijn pyjamatrui 2. Zaterdag, toen ik de uien sneed 3. Lastig als je nog nooit een relatie hebt gehad |
|
Luna Moderator
1: Heb je weleens een blauwtje gelopen? 2: Ben je weleens dronken geweest? 3: Spijbel je weleens? |
|
heraux Oudgediende
belastingaanslag ja aangeschoten hmmm ?? |
|
Pietje Prcies Senior lid
WMRindex: 604 OTindex: 525
|
Quote Luna: 1: Wat draag je in bed? 2: Wanneer heb je voor het laatst gehuild? 3: Ben je weleens vreemdgegaan? 1: Niets! 2: Vorige week! 3: Valt tongzoenen daar ook onder? Anders niet! |
|
Pietje Prcies Senior lid
WMRindex: 604 OTindex: 525
|
Quote Luna: 1: Heb je weleens een blauwtje gelopen? 2: Ben je weleens dronken geweest? 3: Spijbel je weleens? Driewerf Ja! M.a.w. ik heb geleefd, en hoef alleen nog maar te sterven. |
|