Hagelblog, van Venzje |
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
|
|
Ronnymij Erelid
WMRindex: 1.187 OTindex: 843
|
@venzje: gedaan, en een berichtje achtergelaten. Inderdaad een toepasselijke foto |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.268 OTindex: 96.116
|
@Ronnymij: Een heel raar idee, dat we nóóit meer een pittig commentaar van hem zullen krijgen hier... |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
dat is schrikken. wij zullen hem hier missen, maar voor zijn familie is het veel erger.... |
|
Ronnymij Erelid
|
@Mamsie: Ik realiseer het mij ook nog niet echt, en die commentaren leverden vaak verhitte discussies op hier. Ik deed er eigenlijk nooit aan mee, maar vond het wel erg interessant om te lezen |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.677 OTindex: 28.577
|
|
|
venzje Oudgediende
|
afbeelding afbeeldingEr wordt nog twee dagen gewaakt. Zaterdag om 20 u onze tijd vindt de crematie plaats. . Laatste edit 20-05-2021 16:15 |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.005 OTindex: 93.468
|
@venzje: da's een lange tijd, voor zo'n warm land.. |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.844 OTindex: 3.187
|
Toch een mooie omgeving en zo respectvol en inderdaad best een lange tijd. |
|
Mamsie Oudgediende
|
Het doet me goed om te zien met hoeveel liefde en respect voor hem gezorgd wordt. En er zal wel een hele goede koeling toegepast worden. Toch blijft het een heel onwezenlijk gevoel dat hij er niet meer is. |
|
HoLaHu Oudgediende
WMRindex: 6.352 OTindex: 2.476
|
@venzje: Is dat zo? Want ik kreeg om 5 over tien vanmorgen een berichtje van Annie met de tekst: Op dit moment wordt Bertus gecremeerd.. Naderhand kreeg ik nog deze foto's inderdaad, van de tempel. Ook zij zei dat het allemaal heel respectvol werd gedaan. Toch mooi, voor zo'n verstokte atheïst.... |
|
sleeper Oudgediende
WMRindex: 6.116 OTindex: 14
|
@HoLaHu: Gebrekkig engels zorgt voor verwarring. |
|
HoLaHu Oudgediende
|
@sleeper: Dat zou natuurlijk ook nog kunnen, dat Annie het verkeerd begrepen heeft. |
|
HoLaHu Oudgediende
|
@Mamsie: Jij hebt geen Facebook, maar je zou het heel mooi vinden om te zien hoeveel Thai meeleven met Wan en hoeveel lieve berichten voor Bert nagelaten worden. Ook van mensen die hij op Samui les gaf of bevriend mee was. Héél veel mensen zullen hem missen en dat is fijn om te weten..Ook merk je dat de familie van Wan hem helemaal geaccepteerd heeft, hij is familie, hij wordt broer genoemd, door sommigen zelfs vader...Dat vind ik toch wel mooi.. |
|
Mamsie Oudgediende
|
@HoLaHu: Heb jij contact met Annie? Zo ja, wil je haar dan namens mij mijn medeleven betuigen? En haar zeggen dat ik mijn vriend hier zal missen? Want dat is wel zo. Het zal echt wennen worden aan WMR zonder de pittige bijdragen van Bert. |
|
allone Oudgediende
|
Quote @HoLaHu: Toch mooi, voor zo'n verstokte atheïst.... was idd ook mijn gedachte. .. quote: "may you go to heaven" afbeeldingLaatste edit 21-05-2021 05:42 |
|
venzje Oudgediende
|
@HoLaHu: Ik had het verkeerd onthouden. Zaterdag morgen 8 uur onze tijd, schreef Annie mij gistermiddag om 15:43 u. Waarom ze jou eerder iets anders schreef begrijp ik dan weer niet. Misschien ligt het inderdaad aan gebrekkige en/of verkeerd begrepen vertalingen? . Laatste edit 21-05-2021 07:34 |
|
HoLaHu Oudgediende
|
|
|
venzje Oudgediende
|
___________________________________ Zo. Prik nummer twee zit er ook in. |
|
allone Oudgediende
|
@venzje: prik prik..tot nu toe heb ik alleen prikken van muggen, die actief zijn als je 's avonds nog buiten bent.. |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.677 OTindex: 28.577
|
@venzje: Ik ben de zeventiende aan de beurt. Een stuk vervroegd. Komt me wel zo goed uit, want rond die tijd heb ik verjaardagen in Duitsland. |
|
venzje Oudgediende
|
|
|
allone Oudgediende
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ik ga morgen echt mijn vaccinatie regelen Ben echt zo'n uitsteller... |
|
Ronnymij Erelid
|
@yes_my_dear: ik heb de uitnodiging ook nog steeds liggen. Nu ik weer aan het werk ben heb ik alleen maar minder tijd om af te spreken. Dat is natuurlijk een matig excuus voor zoiets belangrijks, dat snap ik ook wel. Zodra het weer omslaat en ik niet buiten kan werken ga ik die afspraak inplannen. |
|