Berichten aanpassen |
Voogeltje
Administrator
 WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Vanaf nu is het mogelijk om tot een uur na het plaatsen van een offtopic bericht je text aan te passen. |
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Goh,handig
O,ja blabla..zo werkt het dus..leuk |
|
|
bartman
Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
kan je er ook nog een knop bij zetten met verwijder of KILL ofzo en ervoor zorgen dat het ook nog na een half uur kan??? |
|
|
Voogeltje
Administrator
bartman je kan nu 1 uur na je reactie nog je bericht aanpassen. Verwijderen gaat niet omdat er anders fouten in de database gaan ontstaan. |
|
|
bartman
waarom kan ik niet editen bij reacties |
|
|
Voogeltje
Administrator
Misschien moet je even goed mn berichtje lezen... |
|
|
bartman
Quote Voogeltje: Misschien moet je even goed mn berichtje lezen... ja weet ik maar ik vroeg me af waarom ik geen reacties van mijzelf kan editen |
|
|
Maarten Senior lid WMRindex: 130 OTindex: 94 Wnplts: houten
|
Quote bartman: Quote Voogeltje: Misschien moet je even goed mn berichtje lezen... ja weet ik maar ik vroeg me af waarom ik geen reacties van mijzelf kan editen de logische reden die ik kan verzinnen: jij post iets iemand quote jou, die wordt weer gequoted;) jij verandert iets en hoppp server tript omdat die nu allerlij zooi moet gaan bijwerken. maare een paar loze berichtjes maken nie uit hoor;) (vind ik) |
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
FF testen..   Wanneer word ik btw erekletser..?? Edit;; Eerst krijg ik dit bericht: Ik weet niet wat er fout ging maar wat je zoekt bestaat niet. Maar als je het nog een keer probeert lukt het wel..  |
|
|
|
Quote Kreepmaster: FF testen..   Wanneer word ik btw erekletser..?? Edit;; Eerst krijg ik dit bericht: Ik weet niet wat er fout ging maar wat je zoekt bestaat niet. Maar als je het nog een keer probeert lukt het wel..  je moet ere kletser verdienen maar ik ga niet zeggen hoe je kijkt maar bij de FAQ! luie jeugd  |
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
19 jaar dan geen jeugd meer??  En ik vroeg ere kletser,, Niet dat andere.. ^^ |
|
|
|
ik ben volwassen  heb stemrecht (niet dat dat zoveel zecht in NL) enz en ik mag zuipen  |
|
|
nietmeer
|
Maar je bent nog in de kracht van je jeugd dus geniet ervan :-) |
|
|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
@ Maarten, ik ben scholier  |
|
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
ik maak ook wel eens een tybvuotje en dat wil ik eigenlijk kunnen verbeteren kan daar niet iets voor geregeld wordenżżż Edit Luna nder je reactie staat het woordje edit,als je daarop klikt kan je je tekst veranderen. |
|
|
Laurens
|
Net als dat roze |
|
|
Luna
Moderator
Quote Laurens: Net als dat roze Mooi rose is niet lelijk..  |
|
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Luna : Edit Luna nder je reactie staat het woordje edit,als je daarop klikt kan je je tekst veranderen. weet ik wel maar ik heb het over de normale berichten... |
|
|
Luna
Moderator
O,Loempia,wist je dat al...Kon je weer niet slapen... 04:10:27 |
|
|
bartman
Quote Voogeltje: bartman je kan nu 1 uur na je reactie nog je bericht aanpassen. Verwijderen gaat niet omdat er anders fouten in de database gaan ontstaan. waarom ontstaan er dan geen fouten in de database als een mod het doet |
|
|
Voogeltje
Administrator
Dat heeft te maken met de achterzijde van de site. Daarnaast is het zeer vervelend voor gebruikers als er in ene reacties weg zijn waar ze zojuist op hebben gereageerd.
Maar mocht je ooit een reactie van je zelf weg willen, je weet de modjes te vinden... |
|
|
Be@stie
Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
ik ben het hier dus helemaal mee eens Voogeltje zie deze topic het kwam weer even ter sprake. |
|
|