Versiertrucs en openingszinnen |
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
|
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
O, meteen effe kijken... |
|
Raelix Actief lid WMRindex: 10 OTindex: 199 Wnplts: Almere
|
sjo.. dat zijn er nogal wat  |
|
Luna
Moderator
Ik vind ze wel goed  |
|
nietmeer
|
met een vinger wenken en da zeggen "ik heb je met een vinger laten komen, mag je raden wat ik met de rest van mijn lichaam kan..." whaahahaha, als je dat zegt ben je echt zielig....   |
|
Luna
Moderator
Geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer langslopen? Zo droog  Kom even op mijn schoot, dan gaan we even wat dingen rechtzetten. Geweldig  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Jij hebt een opening en ik heb zin! Samen hebben wij een openingszin zin zin zin!  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
|
|
nietmeer
|
gewoon iemand een kus geven.. en als ze het niet leuk vind zeggen oh ik dacht dat je mn toekomstige vriendin was  maar dat hoeft meestal niet  |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
ja idd wat is er mis met naar iemand toelopen en een gewone praatje beginnen... ik denk dat veel dames het een afknapper vinden als de jongen met een hele slechte openingzin aankomt huppelen!!!! |
|
Luna
Moderator
Ik wil graag even flossen met jouw schaamhaar. OMG, dat is zo grappig  |
|
nietmeer
|
gadver luna  ikzelf ga ewoon praten als ik oogcontact heb.. simpel toch? hey zit je altijd zo te lachen naar iemand of heb je een oogje op me of weet ik veel wat  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
- Die jurk staat je niet echt, trek maar uit. Wereldzin!
|
|
Luna
Moderator
"Door op m'n horloge te kijken zie ik dat je geen slipje aan hebt......." "Echt wel!".... "Shit loopt hij weer een uur voor!"
|
|
nietmeer
|
nee idd LuckyMe die jurk staat je niet  trek aub uit . . @Luna haaahahahahahhahahaha |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Of deze jouw kleren passen perfect bij mijn tapijt!!! |
|
nietmeer
|
een ijsklontje kapot trappen en dan zeggen "het ijs is gebroken, zullen we" da's pas droog hehehe
of ik heb geen openings zin, maar jij heb een opening en ik heb zin, die is echt fout weet je wel |
|
Luna
Moderator
Als jij en ik 2 eekhoorns waren, kon ik dan mijn noten in jouw holletje kraken? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Naast een meisje gaan staan haar aankijken en dan weglopen en zeggen:
Look at your future walk away from you. |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ Denix,
kijk uit dat je niet door dat ijsklontjuh uitglijdt.... ze zijn nogal sliperig ennuh nat!!! |
|
nietmeer
|
hahaha idd met dt ijsklontje.. kan erg verkeerd aflopen  |
|
Jivebunny
oud moderator
Deze ga ik zeker op mijn vriendin uitproberen (Kijk in het labeltje van haar jurk en antwoord als zij vraagt; "Wat doe je"?) "Ik controleer of je in de hemel bent gemaakt!" Hahaha, niet per se een openingszin natuurlijk, maar wel grappig vinnik  |
|
Luna
Moderator
"Mag ik je zoenen?" "Nee" "Nee? Kom op zeg! Als IK kieskeurig was, dan was ik heus niet naar jou gekomen Echt gemeen  "Ben jij je tong verloren?" "Nee?" "Gelukkig, want die heb je dadelijk nog nodig." |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote: Ben jij je tong verloren?" "Nee?" "Gelukkig, want die heb je dadelijk nog nodig." @ luna die ene vindt ik redelijk goed!!! |
|
Jivebunny
oud moderator
Slaap jij op je buik? Nee hoezo? Mag ik 't dan?
Theo Maassen: Kom maar eens even op mijn schoot, dan zullen we even wat dingen rechtzetten.
|
|