Versiertrucs en openingszinnen |
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Offtopic: Ik heb weer reacties moeten aanpassen of verwijderen, let aub op met wat je zegt. Jullie weten heel goed wat kan en wat niet  LM en Gio, niet meer doen,he  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
oei zin om mijn bed te verwarmen? |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Ok Luna, dan een nette variant ervan: pizza, bier en dan samen de koffer in duiken? Of liever in een andere volgorde?  Zo beter?  |
|
Slicky
Erelid
 WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
"Does this rag smell like chlorophorm to you?" |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ik heb een koffer met hele leuke stickers.. maar eerst..
is dit je eerste keer?
|
|
Erik Senior lid
 WMRindex: 777 OTindex: 339
|
Quote heraux: ik heb een koffer met hele leuke stickers.. maar eerst..
is dit je eerste keer?
Laat eens zien  |
|
|
Vertel me eens. Ben jij zo knap of zijn al die andere vrouwen zo lelijk? |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote LuckyMe: Vertel me eens. Ben jij zo knap of zijn al die andere vrouwen zo lelijk? "Welke andere vrouwen??  " |
|
|
@Enkie: als je in een uitgaansetablisement (pff kroeg is korter) staat... Als er namelijk helemaal geen andere vrouwen zijn dan ben je in een homobar... |
|
Enkie
Oudgediende
|
@LuckyMe, je begrijpt me verkeerd  maar nu is ie niet grappig meer  |
|
|
@Enkie: Ik snap hem wel, maar ik heb nog nooit een foto van jou gezien. dus vandaar  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Hahaha dat bedoelde ik ook niet  Ontopic!  |
|
|
@Enkie: shine a light on this topic then... Hoeveel moet jij gedronken hebben om met mij mee te gaan??? Ober!!!  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Hahaha dat gaat niet meer goed komen LuckyMe. |
|
|
sjatter: Een dronken vrouw is als een engel in bed....  |
|
heraux Oudgediende
Als iemand me benaderd met ik zoek iets hards en om op de kauwen..
tja |
|
|
Hoe vind jij de hema worst? Ik heb een veel lekkerdere...    Succes verzekerd... |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Van een collega: "Sleups dich altied op dien boek?" - "Nae" "Moog ich d'r den 'n kier op sloape?" Vertaald: "Slaap jij altijd op je buik?" - "Nee" "Mag ik er dan 'n keertje op slapen?"  |
|
Toerist Senior lid WMRindex: 622 OTindex: 461 Wnplts: bermuda
|
Fluisterend: masturbeer je? (zij: .... huh?) Jij: ..... wat studeer je? |
|
heraux Oudgediende
achtergrond muziekIk heb steeds als ik je zie.. groeiende interesse.. zoals de zon s'morgens de horizon beklimt, de maan zich laat vervoeren tot nachtelijke onrust. De bloem onder invloed van nieuwe licht zich ontvouwd, zijn innerlijke schoonheid prijsgeeft.. de stamper uitnodigend vooruit drijft, de meeldraden aanbied als rozen in een lentedag. Halve prijs volgenot. Je ogen zijn mijn gids voor verre einden, diepe blikken, rafelige perfectie, gemixt met licht en donker, het kristal heldere soms troubel maar met een duidelijke focus. Mijn neus als onwerkelijke reflectie. Je aanwezigheid verstoord elk magneetveld en de radio slaat op tild en ontvangt geen zender meer - jij wordt de nieuwe piraat en brengt mijn radio aan de praat. Ik verhaal zing en jazz nog tot laat. Als je gaat.. verlaat mij het licht sta ik alleen op het podium wordt ik een vandaal een onverlaat. Schop ik tegen alles wat los en vast staat Vast staat is dat het enige vast dat ik kan verdragen. Je weerzien leid tot onremd welbehagen. |
|
|
Ik heb zin, jij ook?
Ik wil graag met je knuffelen... |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
hoi, je bent lief, doei, tot vannacht  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Met carnaval: "moei pekske, is det wat drin zit ouk zoe moei?"  Vertaald: "mooi pak, is dat wat er in zit net zo mooi?"  Alleen in het Hollands klinkt het niet echt  |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Ik heet roel hoe heet ben jij  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
als je als vrouw iemand handen schud, zeggen: wist je dat je per jaar 12 keer een vrouw's handen schudt die zichzelf net heeft gemastrubeerd, en daarna haar handen niet heeft gewassen?  (kan et niet goed zeggen  ) |
|