Versiertrucs en openingszinnen |
nietmeer
|
ja dat bedoelde ik dus  ik deed zo van.. waarom zou ik no uvragen dat je loops bent.. niet om dat je te voet bent hoor  |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
hehe  |
|
nietmeer
|
 hoho |
|
Mister D. Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 365
|
Openingszin:
'Jij hebt opening en ik heb zin' |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Mister D.: Openingszin:
'Jij hebt opening en ik heb zin' Die staat al iets van 3x of zo in dit topic  |
|
|
Oh  Ehm .. ik wist nog een hele goeie, alleen die ben ik vergeten  . Nou ja ... zo vaak gebruik ik openingszinnen niet he... het zijn meestal de meisjes die mij aanspreken  |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Wheheehe grappig   luna |
|
Toerist Senior lid WMRindex: 622 OTindex: 461 Wnplts: bermuda
|
Reema heb je zin?   |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
En wat vind jij van het verenigingsleven? |
|
Ikke
Oudgediende
Heb je 'man date' gelezen? Ik niet namelijk... |
|
VeniVidiVici Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 405
|
Hoe wil jij je eitje morgenochtend? 1 - gebakken 2 - gekookt 3 - bevrucht oud ,maar leuk  |
|
|
Of gewoon: BIERTJE?
Kan ook.
Toch? |
|
Paulus Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 266 Wnplts: schaijk
|
zou kunnen maar, de er zijn er zijn er best veel die geen bier lusten  dus... vraag je iets anders  bijv wijn. bah bah lussen ze allemaal  of van die mix rommel waar je gelijk 3 munten voor kwijt bent als je uitgaat |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@PaulusDe meisjes die alleen van die mixen houden vallen een beetje buiten mijn doelgroep (qua leeftijd), dus dat scheelt  (nou jah, vallen erbuiten? Het is verboden  ) |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
inderdaad en een meid moet toch ook lekker stevig kunnen meedrinken met de echte mannen  kan die van mij wel iniedergeval gelukkig |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ze moeten wel tegen drank kunnen ja. Maar ik hoef geen vriendin die ook 15 bier op een avond drinkt en samen boeren laat en over seks praat met haar vriendin (second thought: Klinkt best goed) enzo  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
MisterD Dit vind ik wel een aardige.  Ik wist nog een hele goeie openingszin, alleen die ben ik vergeten . Nou ja ... zo vaak gebruik ik openingszinnen niet he... het zijn meestal de meisjes die mij aanspreken. |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
voorbeeld van hele slechte openingszinnen:
hier heb je 20 cent, kun je naar huis bellen dat je vanavond niet thuis komt
ik ben een wiskundeleraar, wat zeg je ervan als we naar mijn huis haan, ons bij elkaar optellen, onze kleren aftrekken, dan het bed delen en ons vermenigvuldigen
je ouders zijn dieven, ze hebben alle sterren in het universum gestolen en ze in jou ogen gestopt |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Blend: Ze moeten wel tegen drank kunnen ja. Maar ik hoef geen vriendin die ook 15 bier op een avond drinkt en samen boeren laat en over seks praat met haar vriendin (second thought: Klinkt best goed) enzo  Vrouwen praten zo vaak over seks, Blend  Alleen het boeren hoeft voor mij niet  |
|
Basmans Senior lid WMRindex: 175 OTindex: 136 Wnplts: Deventer
|
Een HEEEELE foute.. Als je linkerbeen zondag is, en je rechter vrijdag, mag ik dan doordeweeks bij je langskomen? |
|
jacodenni Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
waar gaat dit over? |
|
Ikke
Oudgediende
Precies wat de titel zegt: Versiertrucs & openingszinnen  De foutste die je je maar kan bedenken |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote Mister D.: Of gewoon: BIERTJE?
Kan ook.
Toch? Dat is de enige die ik regelmatig gebruik. Gister had ik hem even veranderd naar: Fristi? |
|
lief meisje Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 99 Wnplts: Musselkana T S |
Zal maar nie naar leeftijd vragen  Werkte het wel? Welke openingszinnen werken bij jullie eigenlijk vaak goed? Ben ik wel benieuwd naar  |
|
Slicky
Erelid
 WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Wil je een Double Passion? Sex On The Beach misschien, of wellicht een Good Fuck? Ja? Wil je daar ook een drankje bij? |
|