Bureaubladachtergrond |
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Puck, gewoon screenshotje maken |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ja, dus niet met Prt Scrn, want dankrijg je of alleen de taakbalk, of alleen firefox/ie |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Hoe bedoel je Andreesie, het kan gewoon met die knop hoor |
|
nietmeer
|
Dit topic is weer eens ontdekt |
|
nietmeer
|
printscreen en voila, in een editor zoals het befaamde MS Paint, of het verguisde psp of wat ook plakken en daar is je screendump |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Enkie: Hoe bedoel je Andreesie, het kan gewoon met die knop hoor dat weet ik, maar die doet alleen maar bijv. Mozilla, maar wil je alles hebben, moet je eerst Mozilla Prt Scrn'en, dan de taakbalk er bij en dat kost veel werk, en daarom doe ik het met dat leuke programmaatje |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
klik..Gewoon met Print Screen hoor Andreesie Die pakt ook de taakbalk erbij |
|
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
|
|
evertwinter Senior lid WMRindex: 318 OTindex: 555 Wnplts: Hasselt S |
Ik heb deze foto: klikVerzin daarbij een XP taakbalk (blauw) en de icoontjes van Deze computer, Mijn netwerklocaties, Mijn bluetooth locaties en Prullenbak. Voor de rest, leeg! Lekker schoon! Geen zooi! |
|
Verticae Senior lid WMRindex: 79 OTindex: 280 Wnplts: het Gooi S |
Vista over deze achtergrond. En nee, da's niet omdat ik fan van mn eigen werk ben, maar omdat ik zo makkelijker zie waar ik in eht vervolg op moet letten. |
|
nietmeer
|
|
|
RonHee Oudgediende
WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Een pic van een oud aluminium reclamebord, met als opschrift:
Beer, Helps ugly people have sex since 1862. |
|
nietmeer
|
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Andreesie: dat weet ik, maar die doet alleen maar bijv. Mozilla, maar wil je alles hebben, moet je eerst Mozilla Prt Scrn'en, dan de taakbalk er bij en dat kost veel werk, en daarom doe ik het met dat leuke programmaatje Alt-PrtSc werkt ook... |
|
gwcbakker Oudgediende
WMRindex: 7.126 OTindex: 2.741
|
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Offtopic: @gwc: soms is dat verwisselt... bij Andreesie dus blijkbaar... |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
|
|
stormzoeker Erelid
|
Ik ben niet geheel en al Windows vrij (sommige software draait niet onder Linux en vervangers zijn er niet ) afbeelding |
|
Regie Erelid
WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
@Storm, dat jij nog ziet waar je mee bezig bent |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
nietmeer
|
|
|
stormzoeker Erelid
|
@IkkeOw, dat heb ik ook wel op de linux doos staan Maar VMWare heeft zo zijn beperkingen, vooral als het aankomt op het decoderen van radiosignalen via de geluidskaart is VMWare geen oplossing (en dan heb ik het nog niet over het zenden ) Ook het aansturen van meerdere com-poorten is niet echt een feest (zeg maar gerust een puinhoop ) |
|
stormzoeker Erelid
|
@RegieEn dan kom ik nog ruimte te kort ... Het scherm mag nog wel twee keer zo groot worden hier Of gewoon een tweede scherm er naast |
|