Bureaubladachtergrond |
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Storm: 'eventjes' zelf een emulatielaagje schrijven |
|
SillyLilly Senior lid WMRindex: 72 OTindex: 373 Wnplts: Ijmuiden
|
hmm mijn bureaublad, met zelf gemaakte wallpaper van Bleach linkIk hoop dat ik het zo goed doe,kheb nog geen afbeelding geplaatst... |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Pluppel: Mijn bureaublad Die grijscontrasten i.c.m. windows silver zijn wel stylish |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Mmore: klik..Gewoon met Print Screen hoor Andreesie Die pakt ook de taakbalk erbij bij mij dus niet |
|
stryper Senior lid WMRindex: 197 OTindex: 578 S |
|
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote Andreesie: Quote Mmore: klik..Gewoon met Print Screen hoor Andreesie Die pakt ook de taakbalk erbij bij mij dus niet staat je taakbalk op automatisch verbergen? |
|
stormzoeker Erelid
WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
|
|
nietmeer
|
Knonnen Andreesie, met wat voor plaatjesprogram maak je je printscreens? Loading..... Ahh, daar zijn de volle 3.8 mb |
|
Ikke Oudgediende
Zo te zien met print screen en dan paint.. Wie gebruikt er nu in vredesnaam bmp's op internet |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Grappig, de foto heb ik zelf gemaakt |
|
nietmeer
|
Andere orte Tipje om de page sneller te laden, link naar grote afbeeldingen |
|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
ik heb 121 achtergronden, elk kwartier een ander. allemaal computer geanimeerde plaatjes, wel lache |
|
nietmeer
|
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Die nam EYHO wel wat te serieus(Eat Your Heart Out) |
|
nietmeer
|
Gegheg, ja, hij is leuk he |
|
Ikke Oudgediende
Quote Loek: ik heb 121 achtergronden, elk kwartier een ander. allemaal computer geanimeerde plaatjes, wel lache Dat lijkt me best wel irritant worden op 'n gegeven moment Geef mij maar 'n statisch, rustig, iddylisch landschap ergens in een land ver weg |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Het lijkt me dat je CPU het ook niet leuk gaat vinden... backgrounds vreten geheugen, en dynamisch lijkt me helemaal zwaar... net als screensavers trouwens... |
|
Andreesie Oudgediende
|
Quote pietjevlip: Quote Andreesie: Quote Mmore: klik..Gewoon met Print Screen hoor Andreesie Die pakt ook de taakbalk erbij bij mij dus niet staat je taakbalk op automatisch verbergen? nope Quote stormzoeker: @AndreesieEn nu nog ff linux op het pjoetertje ? Quote Ikke: Zo te zien met print screen en dan paint.. Wie gebruikt er nu in vredesnaam bmp's op internet NIET met prt scrn, waarvoor heb ik al die posts nou gemaakt voor? niks, ik gebruik SNAPSHOT en dan opslaan als bmp, ziet er tenminste niet veridiotieseert uit Quote Kpuc: Knonnen Andreesie, met wat voor plaatjesprogram maak je je printscreens? Loading..... Ahh, daar zijn de volle 3.8 mb snapshot... |
|
Ikke Oudgediende
Probeer eens de GIMP en dan opslaan als png... spaart een hoop laadtijd |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ik heb sinds kort Snapshot 2.0 er op staan begint als png en eindigt als jpg (alleen het formaat nog aanpassen) afbeeldingDe rest snapte ik geen snars van edit: @Andreesie, heb geprobeerd te downloaden maar kreeg telkens beschadigde bestanden binnen ? |
|
nietmeer
|
of je neemt screenhunter |
|
Andreesie Oudgediende
|
das vaag, nou ja ik zal effe kijken probeer effe vanaf hier te downloaden, en dan gewoon openen, opslaan en dan opstarten. activeren met Ctrl + 1 en dan een selectie maken maar nu eerst effe kijken naar Gimp |
|
nietmeer
|
Gimp werkt eigenlijk alleen lekker onder linux, en het wordt daar gratis en voor niks bij geinstalleerd . Onder Windhoos kun je problemen tegenkomen, dus goed kijken wat je het eerst moet downen en installeren .... en als je screenhunter wilt installeren, ff googlen screenhunter afbeelding |
|
Andreesie Oudgediende
|
zeg dat het NIET waar is |
|
nietmeer
|
|
|