Wat ik vandaag heb gezien |
nietmeer
|
Ik heb vandaag veel oude voorwerpen gezien in het Museum voor Volkenkunde (volgens mij heet het ongeveer zo) in Leiden  |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
ik heb vandaag een heleboel plaatjes gezien online met als thema nordic walking, omdat ik de pest in had dat het te koud was om 'met de poles op pad te gaan' heb dus meteen maar een nieuwe avatar genomen  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Een hele gladde stoep tussen de Praxis en de Karwei. Concurrentie buiten spel zetten  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hoewel de film niet zulke goede recensies had vond ik Old Dogs toch wel grappig  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
ijzel  en gisteren amerikaans showworstelen op Eurosport  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
een Olifant op het station een levende!en een man die iets minder netjes deed in de trein met rare geluiden erbij  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
Quote Giovanni: @Irthe: een rukker?  rukker? gewoon een olifant  edit: oh die man in de trein, ja zo zag het er wel uit..  en geweldige geluiden>< (eenden, paarden en andere vreemde dingen) |
|
Luna
Moderator
Laatste deel van North & South, dus op naar de volgende serie  pffff, moet nog zoveel kijken  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
en zo weinig tijd  Ik moet trouwens ook nog een film of 10 zien  Maar mijn hdd-recorder is stuk  |
|
Luna
Moderator
Ik zat te lang op mijn DSI te spelen, Pandora's Box is zo verslavend  Ik denk dat ik ga beginnen met Ally McBeal vanaf morgen  |
|
nietmeer
|
Net 2012 gezien... nog nooit zo'n slechte film gezien  |
|
Luna
Moderator
@Chewiezz, ik had er ook genoeg op aan te merken inderdaad  Ik heb gisterenavond Sherlock Holmes gezien  Was wel grappig, maar een abrupt open eind  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
regen, heel veel regen  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
de wekker  |
|
Irthe Erelid
nog steeds die verrekte sneeuw  (opzich wel leuk maar duurt lang  te lang) |
|
nietmeer
|
Dexter seizoen 2  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Het licht  |
|
Luna
Moderator
Ik heb De Hel van '63 gekeken, vond ik wel mooie film  EN daarna: The Imaginarium of Doctor Parnassus ...dat is een wazige film |
|
Giovanni
Oudgediende
|
sneeuw  Gisteravond hoe Sven Kramer de 5000 meter won  Sventastisch  |
|
Luna
Moderator
Gisteren Percy Jackson and the Lightning Thief gekeken, was leuk maar toch wel beetje veel een jeugdfilm  En daarna The Wolfman gekeken  Dat zat vol schrikmomenten  Mooie effecten, maar de weerwolf leek op de weerwolf uit de films van vroeger  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Heb gisteren "a Cinderella Story" gezien. Hoe cliche ook, heerlijke film om weg te zwijmelen  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ice Road Truckers  |
|
Luna
Moderator
Ik vind een programma van de EO zo mooi, dat heet "Ik mis je" Gisteren ook weer zo zielig  Dat zijn heel wat traantjes die dan weggepinkt worden  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Hoe Anette Gerritsen en Laurine van Riessen zilver en brons wonnen op de 1000 meter vrouwen  2 honderste verschil tussen goud en zilver  |
|