Wat ik vandaag heb gezien |
nietmeer
|
Ik heb vandaag veel oude voorwerpen gezien in het Museum voor Volkenkunde (volgens mij heet het ongeveer zo) in Leiden |
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.820 OTindex: 39.086
|
ik heb vandaag een heleboel plaatjes gezien online met als thema nordic walking, omdat ik de pest in had dat het te koud was om 'met de poles op pad te gaan' heb dus meteen maar een nieuwe avatar genomen |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Een hele gladde stoep tussen de Praxis en de Karwei. Concurrentie buiten spel zetten |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hoewel de film niet zulke goede recensies had vond ik Old Dogs toch wel grappig |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
ijzel en gisteren amerikaans showworstelen op Eurosport |
|
Irthe Erelid
WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
een Olifant op het station een levende!en een man die iets minder netjes deed in de trein met rare geluiden erbij |
|
Giovanni Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
Quote Giovanni: @Irthe: een rukker? rukker? gewoon een olifant edit: oh die man in de trein, ja zo zag het er wel uit.. en geweldige geluiden>< (eenden, paarden en andere vreemde dingen) |
|
Luna Moderator
Laatste deel van North & South, dus op naar de volgende serie pffff, moet nog zoveel kijken |
|
Giovanni Oudgediende
|
en zo weinig tijd Ik moet trouwens ook nog een film of 10 zien Maar mijn hdd-recorder is stuk |
|
Luna Moderator
Ik zat te lang op mijn DSI te spelen, Pandora's Box is zo verslavend Ik denk dat ik ga beginnen met Ally McBeal vanaf morgen |
|
nietmeer
|
Net 2012 gezien... nog nooit zo'n slechte film gezien |
|
Luna Moderator
Chewiezz, ik had er ook genoeg op aan te merken inderdaad Ik heb gisterenavond Sherlock Holmes gezien Was wel grappig, maar een abrupt open eind |
|
Giovanni Oudgediende
|
regen, heel veel regen |
|
Giovanni Oudgediende
|
de wekker |
|
Irthe Erelid
nog steeds die verrekte sneeuw (opzich wel leuk maar duurt lang te lang) |
|
nietmeer
|
Dexter seizoen 2 |
|
Ladineko Oudgediende
WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Het licht |
|
Luna Moderator
Ik heb De Hel van '63 gekeken, vond ik wel mooie film EN daarna: The Imaginarium of Doctor Parnassus ...dat is een wazige film |
|
Giovanni Oudgediende
|
sneeuw Gisteravond hoe Sven Kramer de 5000 meter won Sventastisch |
|
Luna Moderator
Gisteren Percy Jackson and the Lightning Thief gekeken, was leuk maar toch wel beetje veel een jeugdfilm En daarna The Wolfman gekeken Dat zat vol schrikmomenten Mooie effecten, maar de weerwolf leek op de weerwolf uit de films van vroeger |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Heb gisteren "a Cinderella Story" gezien. Hoe cliche ook, heerlijke film om weg te zwijmelen |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ice Road Truckers |
|
Luna Moderator
Ik vind een programma van de EO zo mooi, dat heet "Ik mis je" Gisteren ook weer zo zielig Dat zijn heel wat traantjes die dan weggepinkt worden |
|
Giovanni Oudgediende
|
Hoe Anette Gerritsen en Laurine van Riessen zilver en brons wonnen op de 1000 meter vrouwen 2 honderste verschil tussen goud en zilver |
|