Wat ik vandaag heb gezien |
akira1909 Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 640 Wnplts: Dordrecht
|
@Luna Mooi zo, dan zal ik hem binnenkort maar eens gaan kijken. Had je Rose red ook al gezien? Daar draait het ook om de Rimbauer. |
|
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
Even geen films : Ik ben gisteren naar een concert van Snow Patrol geweest (3e keer dat ik ze gezien heb) en het was weer fantastisch. Het enige nadeel was dat het in Muziekcentrum Vredenburg was, veel te veel zitplaatsen, maar ja dat mocht de pret niet drukken. Voor degene die ze niet kennen, je mist echt wat ! |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Five fingersGoeie, spannende film, erg verassend einde! Cijfer:8Silent HillErg enge film, maar ergens ook wel op een hele freaky manier mooi! Cijfer:7.5 |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote akira1909: @Luna Mooi zo, dan zal ik hem binnenkort maar eens gaan kijken. Had je Rose red ook al gezien? Daar draait het ook om de Rimbauer. Nee, heb ik nog niet gezien,maar wil ik binnekort wel gaan kijken. Vandaag The Ring II gezien, vond ik best eng maar slap eind |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
The ring II is melk Koeienmelk! Ze hebben de koei Ring I gepakt en gecloned, want haar melk was goed. Alleen is er iets met het clonen fout gegaan, de melk was zuur. Is dit duidelijk, of is dit te "heraux"-achtig? |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
te heraux! |
|
Luna Moderator
Dit is idd heel erg Heraux-achtig, snap er niks van |
|
Jivebunny oud moderator
Nou goed, mensen melken koeien al jaren om er (in den beginne) van te leven, en later om er geld mee te verdienen. Daar ergens is de term uitmelken ook ontstaan Mijn causale verband met koeien en melk en the ring I en II was dus op deze manier bedoelt: The ring I was origineel, de melk smaakte goed. Deel II is het uitmelken van een (franchise)naam of naamsbekendheid, en dus smaakte de melk zuur. Nou ja, laat ook maar haha, ik zal het wel korter houden: deel I was origineel en cool en leuk, deel II was meer van hetzelfde, maar dan slechter haha. Vandaar de term uitmelken (dat is toch een bekend gezegde?) Overigens: Heraux snapt mijn bericht dan wel? |
|
dandy winnaar PW 06
|
|
Jivebunny oud moderator
Ach gut, heraux wordt beticht van onzin, terwijl ie het allemaal veel diepzinniger bedoelt dan dat de meesten zien |
|
dandy winnaar PW 06
ja, dat zie ik ook wel, maar dat mag alleen Heraux, jij niet!! |
|
Jivebunny oud moderator
Quote dandy: ja, dat zie ik ook wel, maar dat mag alleen Heraux, jij niet!! Oh is dat het! shit... ik wil ook! |
|
dandy winnaar PW 06
moet je toestemming vragen, is copyright he! |
|
|
@Vivi Silent Hill is goeie film. Het is ook van een playstation spel afgeleid en ik vond het goed met die film dat ze dezelfde sfeer hebben. En ze hebben aardig het verhaal aangehouden van het spel. @Luna. The Ring was (vond ik) ook een goeie film. Orgineel en het was ook het begin van verfilmde japanse horror. Tussen deel 1 en deel 2 waren er ook weer andere verfilmingen uitgekomen. Dus je wist wel weer een beetje met de schrikeffecten. Maar inderdaad het slot was wat minder. Verder vond ik het wel een aardig horrorfilm |
|
Luna Moderator
Ik krijg net Jacob's Ladder, nooit van gehoord |
|
|
Wel van gehoord. Nog niet gezien. |
|
|
Tip : Vanavond horroravond bij Veronica. Ze laten om 22:25 de eerste 5 minuten van The Grudge 2 zien Verder zijn te zien : The Witches (naar het boek van Roald Dahl), Arachnophobia, Cabin Fever en The Shining (met Jack Nicholson) Dus wel aardige films ! |
|
Jivebunny oud moderator
Quote Morpheus30: Tip : Vanavond horroravond bij Veronica. Ze laten om 22:25 de eerste 5 minuten van The Grudge 2 zien Verder zijn te zien : The Witches (naar het boek van Roald Dahl), Arachnophobia, Cabin Fever en The Shining (met Jack Nicholson) Dus wel aardige films ! Thanks voor de tip Shining is goed, rest vond ik maar tegenvallen. 5 minuten Grudge 2 wil ik helaas niet zien Want ik heb er kaartjes voor (morgennacht) |
|
|
Quote Luna: Ik krijg net Jacob's Ladder, nooit van gehoord Is een geweldige en hele enge film -niet door bloedvergieten ofzo maar er hangt een hele creepy sfeer in heel de film. Vooral het einde is briljant ! En Tim Robbins is fantatisch ! |
|
|
Quote Jivebunny: Thanks voor de tip Shining is goed, rest vond ik maar tegenvallen. 5 minuten Grudge 2 wil ik helaas niet zien Want ik heb er kaartjes voor (morgennacht) Oh top ! Laat ff weten hoe hij was want ik wil hem ook heel graag zien ! |
|
Jivebunny oud moderator
@Morph Dat zal ik doen Ik hoop dat het niet zo'n slap aftreksel wordt zoals de meeste sequels zijn (Ring II iemand?). |
|
|
Ik vind de Japanse Ring en Grudge films al veel beter dan de Amerikaanse, maar ik wil The Grudge 2 toch wel zien |
|
|
Wij (mijn vrouw en ik) dachten: we kunnen naar de film. Zijn we bij de film (The devil wears prada) is die uitverkocht. echt niet leuk. |
|
Jivebunny oud moderator
@Akira, ai, minder... Daarom ben ik blij dat ik toch maar heb gereserveerd voor morgen, ook al is het een nachtfilm @Morpheus, precies, daarom ga ik ook naar grudge 2 (Overigens Ring II was in Hollywood geschoten, met veel hollywoodse invloed). Ik weet niet wat er met de grudge 2 is gebeurd wat dat betreft, en heb het ook niet gevolgd omdat ik het ook ff niet wil weten |
|
|
Ik ben ook errug benieuwd naar The Grudge 2. hint hint Morpheus Laat me even weten Jivebunny wat je er van vond. |
|