Wat ik vandaag heb gezien |
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
Ik heb het even ge-IMDBed en zo ziet het er wel uit LUna |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hmmm, dan laat ik ze nog even liggen |
|
|
Ik ga vanavond aan de eerste DVD van seizoen 1 van Nip/Tuck beginnen - ik ben benieuwd ! |
|
|
Quote Luna: Hmmm, dan laat ik ze nog even liggen Ze zijn zeker van je broer ? |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Grudge 2 (ik geloof dat mensen hier wilden weten hoe ie was?) |
|
Luna Moderator
@Morphy, ik heb ze idd van mijn broertje |
|
|
Quote Jivebunny: Grudge 2 (ik geloof dat mensen hier wilden weten hoe ie was?) Die link was al gepost Jive maar toch bedankt |
|
Jivebunny oud moderator
Ow haha, ik kon dit topic niet zo 1 2 3 terugvinden (was vergeten dat het in dit topic gevraagd werd), en om nou weer terug te bladeren oeps Quote Morphy: @Jive
Hoe was The Grudge ? Do tell ! Excuus mensjes (maar 1 hele pagina terugbladeren hier), liefde brengt me helemaal in de war Padje af, wegje kwijt En in retrospect: Als jij em ook hebt gezien hoor ik ook graag wat jij ervan vindt Morpheus. |
|
|
Jive Je hoort het zeker Jive. Ik heb sinds kort digitale tv van UPC en daar is een zender die 24 uur per dag horrorfilms/series uitzendt. Morgen Hellraiser, een van mijn favorieten ! |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Ik heb sinds kort digitale tv van UPC en daar is een zender die 24 uur per dag horrorfilms/series uitzendt. Waar dan?! Hoe heet die zender? |
|
|
@ViviZone Horror Moet je wel het Extra Channel Pack hebben (voor € 4,16 extra per maand) |
|
|
Is dat standaard? Of een extra pakket erbij? |
|
|
|
|
|
Dat stond er net nog niet!!!!! Maar oke! Die hebbik niet idd. Heb ook geen film kanalen, vind ik te duur en ik heb de films meestal toch al gezien! |
|
|
Heb nu twee maanden gratis Film 1 en Sport 1 maar dat zeg ik voor die tijd op, het is niet zo boeiend idd |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@morpheus; hoezo geëdit? |
|
|
Quote puppy: morpheus; hoezo geëdit? Hoe kom je daar nou bij ?! |
|
Jivebunny oud moderator
Quote Morpheus30: Heb nu twee maanden gratis Film 1 en Sport 1 maar dat zeg ik voor die tijd op, het is niet zo boeiend idd Ja heb ik ook allemaal gehad, ik heb echter nie thet extra channel pakket erbij gehaald. Film 1 enzo zijn echt je geld niet waard ja |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Morpheus30: Quote puppy: morpheus; hoezo geëdit? Hoe kom je daar nou bij ?! |
|
nietmeer
|
NOG NIETS... |
|
|
Jive Dat heb ik inmiddels ook wel door van Film 1, maar dat extra pakket zender is wel leuk |
|
Luna Moderator
Quote Morpheus30: Jive Dat heb ik inmiddels ook wel door van Film 1, maar dat extra pakket zender is wel leuk Zei ik je toch al |
|
Jivebunny oud moderator
@Morph Ja zeker, voor dat geld is het zeker wel de moeite waard. Voor ieder wat wils Nee ik heb geloof ik 1 pakketje lager, die van 2 euri's of zo. Want ik kan die zone horror niet zo 1 2 3 vinden hehe. Zou me vriendin wel uitermate geweldig vinden als we die hadden haha. Ach ja, tis iig beter dan het standaardpakket. Daar komt tegenwoordig zoveel "butt" (;) Luna) op haha |
|
|
|
|
Jivebunny oud moderator
eej, wat de! Ik heb inderdaad dat pakket, welk nummertje is zone horror op je remote? Ik heb die nl. nooit zien langskomen |
|