Wat ik vandaag heb gezien |
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
The last mosquito that bit me had to book into the Betty Ford clinic.
(Patsy) |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Die film wordt niks meer vanavond |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Oh, welke film was dat Lun* |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote: Ik ga van de week Absolutely Fabulous weer kijken Ken ik niet.. Film of serie? Ik kijk alleen serie's thuis |
|
Luna Moderator
|
|
heraux Oudgediende
Jacobs Ladder - lijkt wel een bijbels verhaal..
|
|
Mmore Administrator
|
Quote Luna: @Mmore, is een Engelse comedy serie Als we elkaar nou eens zien, met de 2e bowling ofzo, dan leen ik die van jouw en dan mag The O.C. (seizoen 1, 2 en 3) lenen |
|
Luna Moderator
Nee, Morpheus zegt dat ie eng is |
|
Mmore Administrator
|
Wie is eng? |
|
Luna Moderator
Hihihi, die film natuurlijk Morpheus is niet eng |
|
heraux Oudgediende
Jacobs Ladder is een bijbelsverhaal over Jacob die een visioen krijgt (of een droom) over een ladder die totaan de hemel reikt - engelen dalen neer een voorspellen jacob een toekomst..
Welke is die toekomst..?
|
|
Luna Moderator
Ik zal de achterkant van de dvd eens lezen |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ik heb gisteren naar "Wonderland" gekeken. Was op Talpa. Ja, ik heb naar Talpa gekeken |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Schaam je, puppy!
Het irritantste vind ik nog wel de reclames op de radio, zodat je 20 keer per dag hoort welke kl*teserie/k*tfilm op talpa komt vanavond. |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Slicky: Schaam je, puppy! schaam me nog dieper |
|
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
And Now For Something Completely Different van Monty Python Briljante sketches uit Monty Pythons Flying Circus, echt heel erg grappig en ondanks dat deze film al 20 jaar oud is nog steeds onovertroffen comedy ! een 10 ! |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
Quote Slicky: Schaam je, puppy!
Het irritantste vind ik nog wel de reclames op de radio, zodat je 20 keer per dag hoort welke kl*teserie/k*tfilm op talpa komt vanavond. wat is er precies mis met Talpa, al dat gezeik, terwijl het niet eens zo slecht is! |
|
heraux Oudgediende
|
|
Luna Moderator
Ik heb eindelijk Jacob's Ladder gezien en vond het een hele goede film met een verrassend einde |
|
heraux Oudgediende
Waar ging het over...(geen eind-plot svp..bitte bitte)
geen hemel? geen engelen?
|
|
akira1909 Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 640 Wnplts: Dordrecht
|
We zijn vanavond naar The devil wears Prada geweest. Aardige film. Meryl Streep zette een goede rol neer. God, dat ik dat nog zeg in mijn leven. Ik vond het wel een vrouwenfilm en er waren er ook genoeg . Maar verder was het wel leuk om met het vrouwtje die film te pakken. |
|
Luna Moderator
Meryl Streep is toch een goede actrice Dus een gezellig avondje gehad,Akira Ik ga vannacht Saw II kijken |
|
de Mexicaan Oudgediende
WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Quote akira1909: We zijn vanavond naar The devil wears Prada geweest. Die heb ik ook gezien, er goede film. Ik was met m'n vriendin mee en dacht dat het een typische vrouwenfilm was, maar nee dus: ook voor mannen erg leuk. |
|
akira1909 Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 640 Wnplts: Dordrecht
|
@Luna Jij hebt dan ook een leuke avond. Goeie film @Mexicaan Het viel me reuze mee. M.Streep was ook zo vrolijk de hele tijd. Echt leuk. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Mmore: Quote: Ik ga van de week Absolutely Fabulous weer kijken Ken ik niet.. Film of serie? Ik kijk alleen serie's thuis Ken jij absolutely fabulous niet!!! Die hoort int rijtje van Are you being served, keeping up appearances etc... Kheb vanavond naar Scrubs gekeken (op me comp): alsj van simpsons achtig sarcasme houdt: dit is nog beter dan de simpsons! Vooral de eindeloze monologen van dr. Cox zijn geweldig prachtig |
|