Wat ik vandaag heb gezien |
akira1909 Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 640 Wnplts: Dordrecht
|
Quote Luna: Akira, dit is allemaal grapje...weet je toch wel he Ok |
|
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
Heb gisteren Click gezien, was een grappige film (zelfs Adam Sandler was niet irritant) dus als je een avondje gewoon lekker wilt relaxen moet je die gaan kijken. |
|
Slicky Erelid
WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Ik wil Borat zien!
Zal wel een keer Click gaan kijken dan. |
|
|
Ja Borat wil ik ook zien, maar volgens mij moet je wel eerst flink zuipen haha |
|
Slicky Erelid
|
Ik hoop dat zijn film wel een succes wordt, want anders had ie beloofd dat ie voor een vuurpeleton zou staan... |
|
so-what Senior lid WMRindex: 114 OTindex: 171 Wnplts: Strien
|
Quote Slicky: Ik wil Borat zien! Ik ook!! Ga vanavond dood eind kijken, ben benieuwd of het wat is zo'n nederlandse horror |
|
|
Oh Dood Eind is wel leuk Alleen Sl8n8 is leuker |
|
|
Quote Slicky: Ik hoop dat zijn film wel een succes wordt, want anders had ie beloofd dat ie voor een vuurpeleton zou staan... Sommige mensen hopen daarom juist dat zijn film GEEN succes wordt (ik trouwens niet hoor ) |
|
Slicky Erelid
|
Quote Morpheus30: Quote Slicky: Ik hoop dat zijn film wel een succes wordt, want anders had ie beloofd dat ie voor een vuurpeleton zou staan... Sommige mensen hopen daarom juist dat zijn film GEEN succes wordt (ik trouwens niet hoor ) Misschien wordt het zoiets als in Ali G in da House Dat ie beschoten wordt en alle kogels gaan om hem heen en uiteindelijk heb je een silhouet met een enorme... uhm... Bratwurst |
|
|
Ik heb vandaag mij aan een nieuwe amerikaanse serie gewaagd. Heroes heettie. Echt een hele gave serie. Gelukkig is er internet, want dat duurt volgens mij eeuwen voor dat die serie hier uitkomt. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@Akira, ga je die toevallig ook branden |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
@ Akira: Wat voor serie is het? Welk genre, vergelijkbaar met? |
|
|
@Luna De eerste dvd is al gebrand. @Stevie. Het gaat over 6tal verschillende mensen uit verschillende landen. Ze ontdekken dat ze speciale gave hebben. Denk aan teleporten, onsterfelijk, vliegen, in de toekomst kijken en gedachte kunnen horen. Per persoon 1 gave. Dan is er een professor die vermoord wordt door een huurmoordenaar. Die professor had een wereldkaart op zijn kamer hangen met de de locatie waar die personen zich bevinden. De zoon van de professor komt hierachter en wil uitvinden waarom dit zo belangrijk is voor zijn vader. Ondertussen is de huurmoordenaar ook achter die andere personen aan. Je switcht telkens tussen de personages maar je ziet al snel dat er toch linken zijn naar elkaar zonder ze het weten. Dit is kort samengevat want er gebeurd best veel. |
|
|
|
|
Luna Moderator
Owwww, ik vind de trailers heel spannend en geheimzinnig |
|
|
Da's het zeker. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Morpheus30: Heb gisteren Click gezien, was een grappige film (zelfs Adam Sandler was niet irritant) dus als je een avondje gewoon lekker wilt relaxen moet je die gaan kijken. Ik vond Click echt geniaal Leuke familie film! |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik moet click nog zien.. en ik wil babel ook nog zien, met brad pitt, zwijmel zwijmel zwijmel |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Mooie serie, vriend van me probeert me al tijden over te halen, heb simpel weg te weinig tijd .. Wat ik vandaag heb gezien ? heb even totaan wat nu op TV is geweest in Amerika met BSG Seizoen 3 gekeken, morgen komt episode 6 daar op TV, die ga ik dan zaterdag ff kijken |
|
|
Battlestar bedoel je? Die is ook heel goed. Goed verhaal. Ik moet nog het tweede seizoen kijken. |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
Ik vond Click ook leuk |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
click is geweldig, vond jij het bijna- eind ook zo zielig?? |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
ja best wel....en vond het heel geestig dattie eigenlijk per ongeluk door de s*x heen zapte |
|
|
Hier heb ik net het eerste deel van gekeken. Ik had geen delen meer van Heroes. Beloofd ook goed te worden. Jericho |
|
Luna Moderator
Ziet er goed uit, branden !!!!
|
|