Wat ik vandaag heb gezien |
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Ik ga vanavond naar Zwartboek met me vriendin ben benieuwd hoe die is |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
neem een pen mee.. tis niet te beschrijven zonder pen - dat vergeten de meeste bioscoop gängsters |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik zou Saw II kijken, maar mijn broertje had de film meegejat Dus ben ik King Arthur maar gaan kijken, moet het einde nog zien maar is in het begin lekker grof |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
vind je toch wel leuk, Luna?? Saw 1 vind ik eerlijk gezegd beter dan 2, maar das mijn mening.... |
|
Luna Moderator
Ik vind de film best leuk,ja Ik krijg van de week Grudge II op dvd |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
oh, die heb ik nog niet gezien..moet ik wel een x doen denk ik. |
|
akira1909 Senior lid WMRindex: 5 OTindex: 640 Wnplts: Dordrecht
|
Wij hebben met Over the Hedge zitten kijken. Leuke film. Hammie is echt geweldig. |
|
Morpheus30 Erelid WMRindex: 389 OTindex: 1.549 Wnplts: Dordrecht
|
@Ikke Dat klopt ik vind Scrubs (en Dr. Cox) geweldig ! Mijn favoriete Dr. Cox quote : I care so less i almost passed out |
|
100%mafkees Senior lid WMRindex: 147 OTindex: 393 Wnplts: hoofddorp
|
ik ben ook naar zwartboek geweest GROOTE fout ik vond er niet zo veel aan het gaat bijna niet over de oorlog meer over hoe meisjes de duitsers versieren en dan je weet wel doen wat ook word vertoont maar dat zal wel aan de regiseur liggen ( de zelfde als turks fruit) |
|
heraux Oudgediende
jep, NL=sex&theCity.dutchstyle.includes(american.detail && culture.elements).object( |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ben vanmorgen naar de bioscoop geweest met m'n kids. We zijn naar "Baas in eigen bos" geweest. Was best leuk. Maar ik ken leukere animatiefilms. Vind "Cars" en "Madagascar" nog steeds het allerleukste. |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote 100%mafkees: het gaat bijna niet over de oorlog meer over hoe meisjes de duitsers versieren en dan je weet wel doen wat ook word vertoont maar dat zal wel aan de regiseur liggen ( de zelfde als turks fruit) Ow softerotiek van nederlansche bodem? Meh dan skip ik em toch ook wel. Jackass 2 was vermakelijk genoeg. Ik verwachtte er minder van, maar het is ze toch gelukt om (ook al is het een kleine) de overtreffende trap te vinden. |
|
r03l Erelid
WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Ik heb vrijdag The Grudge 2 gezien |
|
Luna Moderator
Vanmorgen Scarface gekeken, blijft een goede film |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
ScarFace.... I LOVE IT..eigenlijk de meeste films van onze Alpacino.
|
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Het is te triest voor worden: vanavond weer een redelijk actiefilmpje, wordt weer onderbroken door een nieuwsprogramma. De zender en het programma in kwestie hoef ik denk ik niet uit te spreken. |
|
Thommy Erelid
WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
The Godfather I-II-III -> Op aanraden van Luna straks Band of Brothers en Scarface |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
Ik heb Zwartboek ook gezien en ben toch een andere mening toegedaan hoor. Ik vond het wel een goede film, tgaat echt allemaal wel wat dieper dan meisjes die duitsers versieren Tgaat er ook vooral om waarom mensen dingen doen en dat niet alles wat het op het eerste gezicht lijkt. Ik vind het een aanrader |
|
Luna Moderator
Ik heb vannacht Three Extremes gekeken, Aziatische freaky film |
|
heraux Oudgediende
Ik kijk erg weinig Films - ik zit elke dag naar een film te kijken - geen betere camera dan mijn geheugen - uiteindelijk niet te filmen..
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote dandy: vind je toch wel leuk, Luna?? Saw 1 vind ik eerlijk gezegd beter dan 2, maar das mijn mening.... Ik vond Saw 2 beter. Ik heb Click gezien. leuke film. Bij sommige momenten lach je je dood |
|
Luna Moderator
Hooiiiiiiiiii =D
Ik heb gisteren de film Afblijven gezien! Ik vond hem kei en keigaaf.. Wat vond jij er leuk aan? En zou je er überhaupt wel naartoe gaan? Meld 't hier!
Jannick |
|
Harold Erelid
WMRindex: 1.767 OTindex: 206
|
Quote 100%mafkees: ik ben ook naar zwartboek geweest GROOTE fout ik vond er niet zo veel aan het gaat bijna niet over de oorlog meer over hoe meisjes de duitsers versieren en dan je weet wel doen wat ook word vertoont maar dat zal wel aan de regiseur liggen ( de zelfde als turks fruit) Ik denk dat je de film niet helemaal begrepen heb. Je krijgt een goed beeld van hoe het toen was (hoor ik van mensen die het zelf hebben meegemaakt) |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Dankje Luna.
Ik weet zeker dat ik er niet naar toe ga omdat ik niet van Nederlandse films houd. Van wat ik er over heb gelezen vind ik het trouwens vrij standaard concept. |
|
Harold Erelid
WMRindex: 1.767 OTindex: 206
|
Quote 100%mafkees: ik ben ook naar zwartboek geweest GROOTE fout ik vond er niet zo veel aan het gaat bijna niet over de oorlog meer over hoe meisjes de duitsers versieren en dan je weet wel doen wat ook word vertoont maar dat zal wel aan de regiseur liggen ( de zelfde als turks fruit) Ik denk dat je de film niet helemaal begrepen heb. Je krijgt een goed beeld van hoe het toen was (hoor ik van mensen die het zelf hebben meegemaakt) |
|