De oven die de Brit Ivan Langley (72) gekocht had, ontplofte en veroorzaakte kortsluiting. Bij de vervanger gebeurde precies hetzelfde. Hij kookte van woede. In de derde oven bleek een deuk te zitten. De bezorgster zei dat een nieuwe pas over een week bezorgd kon worden. Maar Langley was bang dat deze ook zou ontploffen. En dus nam hij drastische maatregelen. Hij sloot de bezorgster op in z'n huis en bood haar vast een slaapplaats aan. Na twee uur kwam de politie om de ruzie te sussen. De bezorgster was niet boos en Langley werd niet gearresteerd. Het bedrijf heeft beloofd het op te lossen.
@ledi: Aan de andere kant heeft hij met deze actie wel zoveel aandacht gekregen dat het bedrijf dat die foute ovens leverde nu wel met het schaamrood op de kaken serieus iets gaat ondernemen. Dat bedrijf was kennelijk niet erg bereid iets aan de kwaliteit van hun producten te doen. Het is nog iets heftiger dan Youp van 't Hek met zijn Helpdesks, maar soms heb je zware maatregelen nodig om de klantenservice wat op te vijzelen
Quote: De oven die de Brit Ivan Langley (72) gekocht had
Tsja, op die leeftijd wil je niet lang meer wachten. Elke seconde kan al te laat zijn om nog te genieten van de nieuwe oven. Goeie actie van die man, maar ik had die bezorgster toch ook een baantje aangeboden als huishoudster.