Een klasse apart: de website die je alleen maar mag bezoeken als je genoeg Twittervolgers hebt. De beste ideeën zijn vaak simpel. Neem het idee voor de meest exclusieve website van de wereld. Die heet ook zo: the most exclusive website of the world. Je mag er alleen naar binnen als je minimaal 5.000 Twittervolgers hebt. Elke stap dieper in de website - je moet letterlijk langs dichte deuren - vereist een hoger aantal Twittervolgers. Bij stap 2 heb je er al 5.000 nodig. In totaal zijn er zeven deuren. Bij de zesde deur heb al een miljoen volgers nodig. Een bekende presentator van een talentenjacht in de VS, Ryan Seacrest van American Idol, is inmiddels de zesde deur gepasseerd. Maar verder kwam-ie niet, met z'n 4,7 miljoen Twittervolgers. Om langs de zevende deur te komen, moet je minimaal vijf miljoen Twitter-volgers hebben. Niemand is nog daar geweest. Barack Obama, Justin Bieber en Lady Gaga zijn zo'n beetje de enige potentiële bezoekers. Wat ze daar te zoeken hebben, is overigens onduidelijk. De grap is uiteraard dat iedere bezoeker een keertje afhaakt omdat-ie niet exclusief genoeg is. Je komt dan automatisch op de site van de Italiaanse restaurantketen Olive Garden.