Slechte publiciteit bestaat niet. Zelfs niet als een mediacampagne gehaat en bekritiseerd wordt. Toch heeft de California Milk Processor Board, een Amerikaanse promoter van melk, gisteren zijn campagne vroegtijdig geschrapt na een aanhoudende golf van kritiek en media-aandacht. Inzet van de campagne was om op humoristische wijze uit te leggen dat het drinken van melk premenstrueel ongemak bij vrouwen zou verminderen. Middelpunt van de actie was de website Everythingidoiswrong.org dat voor mannelijke bezoekers zou werken als "your home for PMS management".
Op de site kregen mannen tips hoe om te gaan met de woedeaanvallen van hun menstruerende vrouwen. Zo was er een een "emergency milk locator" en waren er goedgekeurde excuses te raadplegen, zoals: "het spijt me voor de dingen die ik doe of niet doe." Al gelijk na de lancering op 11 juli leidde de website tot controverse. Critici vonden de actie vrouwonvriendelijk en smakeloos. Ook werden er verschillende parodien gemaakt. De website- en de verwante postercampagne kostten naar schatting 1,2 miljoen dollar en zou aanvankelijk tot eind augustus lopen. Inmiddels worden bezoekers van de website doorverwezen naar de website Gotdiscussion.org. Op de nieuwe site biedt de organisatie zijn excuses aan voor de campagne. Via Twitter en Facebook is er de mogelijkheid om de discussie over de actie verder voort te zetten.
Toch was hadden ze kunnen rekenen op de controverse. Eerder gaf de organisatie al aan te rekenen op enige discussie. Bovendien hadden ze ook in 2005 al een vergelijkbare campagne, die ook gepaard ging met kritiek.