hr
jaargang -25 - laatste artikel 26-6 14:00 - 77986 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

« Turkije verbiedt buikdansen
h

Reacties
10-01-2007 09:34:04
Balderic
Erelid

WMRindex: 1.124
OTindex: 2
Hier zullen de ambtenaren dus nooit ongelukken krijgen.8O

10-01-2007 09:37:49
Freakmaster
Lid

WMRindex: 48
OTindex: 0
Wnplts: Deventer
waarom nog meer slapen? ambtenaren worden toch altijd wakker voor de pauze zodat ze ff kunnen eten en daarna weer verder slapen? toch....

10-01-2007 09:40:00
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
Die regeling wil ik op mijn werk ook instellen, alleen als ik eenmaal slaap heb ik de vervelende eigenschap om niet binnen 3 uur wakker te worden:P

10-01-2007 09:40:52
waatmaarraar
Senior lid

WMRindex: 76
OTindex: 341
Wnplts: doetinchem
Quote Freakmaster:
waarom nog meer slapen? ambtenaren worden toch altijd wakker voor de pauze zodat ze ff kunnen eten en daarna weer verder slapen? toch....

haha ja miss wel ik zou het niet wete

10-01-2007 09:42:30
Sjaak
Moderator


WMRindex: 22.327
OTindex: 59.448
Zo'n kort dutje noemen ze ook wel een power-nap. Je kunt daarna weer helemaal fris zijn. Ik vind het een goed idee.

10-01-2007 09:42:42
nicoo
Senior lid

WMRindex: 600
OTindex: 0
Wnplts: hilversum
S
muha zit wat in, moeten ze bij ons op school ook maar eens invoeren:P

10-01-2007 09:44:31
No Reply
Senior lid

WMRindex: 887
OTindex: 21
Wnplts: Zoetermeer
S
Nou, heb ff doorgemaild naar de baas hier. Maar geloof dat het niet wat wordt...

10-01-2007 09:48:02
idsje
Erelid


WMRindex: 4.320
OTindex: 10
Meneer Jansen, meneer Jansen, hallo, wakker worden, hallo ... het is nu tijd voor de siësta!

10-01-2007 09:48:22
waatmaarraar
Senior lid

WMRindex: 76
OTindex: 341
Wnplts: doetinchem
Quote No Reply:
Nou, heb ff doorgemaild naar de baas hier. Maar geloof dat het niet wat wordt...


miss moet hij erom laggen en denk hij dat het een grap is xD

Quote nicoo:
muha zit wat in, moeten ze bij ons op school ook maar eens invoeren:P

mogen ze bij mij ook wel doen uur minder school of een uur slapen :D

10-01-2007 09:48:53
waatmaarraar
Senior lid

WMRindex: 76
OTindex: 341
Wnplts: doetinchem
nog 26 daagjes :D

10-01-2007 09:49:37
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
Dit is zooo 2006 ;)
Serieus dit is oud, deze methode passen ze al jaren toe in japan en china.

10-01-2007 09:50:18
waatmaarraar
Senior lid

WMRindex: 76
OTindex: 341
Wnplts: doetinchem
Quote Xavier:
Dit is zooo 2006 ;)
Serieus dit is oud, deze methode passen ze al jaren toe in japan en china.


:D ja kan wel
maar hebben jullie nog al je vingers na oud en nieuw?

10-01-2007 09:50:41
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Inderdaad. Dutje tussendoor, kun je daarna weer vol energie aan de slag. Goed idee. =)

10-01-2007 09:51:47
Liz87
Erelid


WMRindex: 376
OTindex: 5.176
Dat wil ik ook...! Alleen werkt het bij mij tegenovergesteld.. Als ik maar 1 á 2 uur slaap overdag, ben ik 5x zo moe aan het einde:p

10-01-2007 09:53:41
Lisbeth-Salander
Erelid


WMRindex: 240
OTindex: 9.062
Nog meer slapen??
Hadden ze bij mij opschool moeten doen

10-01-2007 09:55:19
waatmaarraar
Senior lid

WMRindex: 76
OTindex: 341
Wnplts: doetinchem
Quote KairA:
Nog meer slapen??
Hadden ze bij mij opschool moeten doen

Quote nicoo:
muha zit wat in, moeten ze bij ons op school ook maar eens invoeren:P

nou mag van mij ook best val al bijna elke les in slaap :S

10-01-2007 09:58:03
Liz87
Erelid


WMRindex: 376
OTindex: 5.176
Eigenlijk wil ik dan ook wel mn eigen slaapkamer...! Lijkt me niets om met mn collega's op 1 kamertje te liggen(A)

10-01-2007 10:01:18
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
@liz
Idd, als nou 1 collega heeel hard snurkt, ligt de rest chagerijnig te zijn.
Wat weer niet goed is voor de werkprestaties erna:P

10-01-2007 10:04:41
Liz87
Erelid


WMRindex: 376
OTindex: 5.176
@ Blend.. Klopt...
Maar dr zijn nog wel meer redenen waarom ik dan mn eigen kamertje zou willen:P

10-01-2007 10:06:16
lilchimby
Actief lid

WMRindex: 121
OTindex: 0
Wnplts: ergens
lkkr met paar dames tege je aan tukkiej doen :ja

10-01-2007 10:14:23
Reema Sawwan
Erelid


WMRindex: 2.417
OTindex: 2.905
uuh of dit effectief is gelof ik niet..
ik had ooit gehoord dat een dutje van 5 minuten goed was en een opkikkertje 15 minuten minder en dat je van eentje dat een half uur duurt juist moe wordt....8)

10-01-2007 10:16:51
waatmaarraar
Senior lid

WMRindex: 76
OTindex: 341
Wnplts: doetinchem
Quote Reema Sawwan:
uuh of dit effectief is gelof ik niet..
ik had ooit gehoord dat een dutje van 5 minuten goed was en een opkikkertje 15 minuten minder en dat je van eentje dat een half uur duurt juist moe wordt....8)


dan moeten ze maar de halve werkdag gaan pitten

10-01-2007 10:18:36
Reema Sawwan
Erelid


WMRindex: 2.417
OTindex: 2.905
@ waatmaarraar

ja maar dat is al hellemaal niet efficient voor de baas, want zo maakt het bedrijf verlies... :P

10-01-2007 10:22:00
waatmaarraar
Senior lid

WMRindex: 76
OTindex: 341
Wnplts: doetinchem
@ Reema Sawwan

ja maar zijn ze wel uitgerust :D 8)

of bekijk ik het dan fout
ik slaap ook bijna de hele schooldag, en val savonds met moeite in slaap, zou het door het slapen komen ik heb wel altijd goed voor tentamens8)

10-01-2007 10:29:51
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
Maar ambtenaren werken toch van 09:00 tot 12:00??

Als dan ook nog eens een half uur gaan slapen, dan blijft er niks meer over.

9 tot half 10 = opstarten
10 tot half 11 = slapen
half 11 tot 11 = opstarten
kwart voor 12 tot 12 = afsluiten

tel uit je winst8-)

10-01-2007 10:30:17
darksnow
Actief lid

WMRindex: 94
OTindex: 0
Wnplts: Tiel
Quote Blend:
Maar ambtenaren werken toch van 09:00 tot 12:00??

Als dan ook nog eens een half uur gaan slapen, dan blijft er niks meer over.

9 tot half 10 = opstarten
10 tot half 11 = slapen
half 11 tot 11 = opstarten
kwart voor 12 tot 12 = afsluiten

tel uit je winst8-)


WIL IK OOOOOOOOOK!

10-01-2007 10:31:16
waatmaarraar
Senior lid

WMRindex: 76
OTindex: 341
Wnplts: doetinchem
Quote darksnow:
Quote Blend:
Maar ambtenaren werken toch van 09:00 tot 12:00??

Als dan ook nog eens een half uur gaan slapen, dan blijft er niks meer over.

9 tot half 10 = opstarten
10 tot half 11 = slapen
half 11 tot 11 = opstarten
kwart voor 12 tot 12 = afsluiten

tel uit je winst8-)


WIL IK OOOOOOOOOK!


IK OOK LEKKER WEINIG LEREN :D 8-)

10-01-2007 10:32:14
Poncke
Erelid


WMRindex: 460
OTindex: 1.592
S
Snurk

10-01-2007 10:37:14
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Quote Reema Sawwan:
uuh of dit effectief is gelof ik niet..
ik had ooit gehoord dat een dutje van 5 minuten goed was en een opkikkertje 15 minuten minder en dat je van eentje dat een half uur duurt juist moe wordt....8)

Er is inderdaad wel duidelijk dat 5 minuten genoeg is (normaal gesproken) om weer op te frissen, maar niet zeker is of een half uur slechter is. Het helpt alleen niet méér dan 5 minuten.

10-01-2007 10:37:46
waatmaarraar
Senior lid

WMRindex: 76
OTindex: 341
Wnplts: doetinchem
waarom gaat de tijd zo langzaam eigenlijk?

HET IS PAS HALF 11

10-01-2007 10:46:29
waatmaarraar
Senior lid

WMRindex: 76
OTindex: 341
Wnplts: doetinchem
:$ ksliep net alweer bijna :S:ja

julli eniet als je dit zo leest :D

10-01-2007 10:48:38
Liz87
Erelid


WMRindex: 376
OTindex: 5.176
@ Blend... Zo zou jij je dag indelen als ambtenaar:P
Sommige mensen werken voor hun geld 8);):p

10-01-2007 10:52:00
waatmaarraar
Senior lid

WMRindex: 76
OTindex: 341
Wnplts: doetinchem
Quote Liz87:
@ Blend... Zo zou jij je dag indelen als ambtenaar:P
Sommige mensen werken voor hun geld 8);):p


nou om te beginnen:
SLAPEN, SLAPEN EN SLAPEN

:D

10-01-2007 10:52:15
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Quote waatmaarraar:

IK OOK LEKKER WEINIG LEREN :D 8-)


... dat sloeg nergens op... Ik wil veel leren en weinig moeite doen... eigenlijk gewoon niks voor doen, dat lijkt me wel wat =D

10-01-2007 10:53:46
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
@lis87
Maar ik ben ook geen ambtenaar, dus moet ook gewoon werken:P

10-01-2007 10:54:29
waatmaarraar
Senior lid

WMRindex: 76
OTindex: 341
Wnplts: doetinchem
Quote Slicky:
Quote waatmaarraar:

IK OOK LEKKER WEINIG LEREN :D 8-)


... dat sloeg nergens op... Ik wil veel leren en weinig moeite doen... eigenlijk gewoon niks voor doen, dat lijkt me wel wat =D


ach lekker niksdoen en hoge cijfers halen is ok

10-01-2007 10:55:58
Liz87
Erelid


WMRindex: 376
OTindex: 5.176
@ Blend.. Toch wel?;) Succes met de Belgen:P

10-01-2007 10:58:10
waatmaarraar
Senior lid

WMRindex: 76
OTindex: 341
Wnplts: doetinchem
Quote Blend:
lis87
Maar ik ben ook geen ambtenaar, dus moet ook gewoon werken:P

maja hoezo rare odw om over te praten :D

10-01-2007 11:00:52
waatmaarraar
Senior lid

WMRindex: 76
OTindex: 341
Wnplts: doetinchem
heeft iemand nog een ander raar onderwerp of over te prate 8)

10-01-2007 11:03:07
Liz87
Erelid


WMRindex: 376
OTindex: 5.176
@ waatmaarraar.. Je moet toch wat als het saai is op je werk heah:P

10-01-2007 11:07:21
waatmaarraar
Senior lid

WMRindex: 76
OTindex: 341
Wnplts: doetinchem
nee school

10-01-2007 11:07:40
Waarder
Senior lid

WMRindex: 207
OTindex: 79
Wnplts: Heerhugowa
Half uur slapen zou voor mij niet verstandig zijn denk ik zo. Ik slaap dan rustig een uur of 2

10-01-2007 11:08:32
waatmaarraar
Senior lid

WMRindex: 76
OTindex: 341
Wnplts: doetinchem
ik ook

10-01-2007 12:47:09
puppy
Erelid


WMRindex: 727
OTindex: 6.557
Quote artikel:
Er wordt een slaapzaaltje ingericht met aromatische kaarsen
Quote Balderic:
Hier zullen de ambtenaren dus nooit ongelukken krijgen.8O

eh... er kan een kaars omvallen, ze zeggen toch dat je niet met kaarsen aan moet gaan slapen

10-01-2007 13:53:09
ExtraMedium
Erelid

WMRindex: 1.953
OTindex: 44
Wnplts: Lutjebroek
S
Probeer maar eens het volgende: neem een voorwerp in je hand (niet te zwaar, maar ook niet te licht en het moet goed vast te houden zijn; een nietmachine, een brillenkoker of zoiets) en ga lekker onderuit zitten in je stoel. Zet vantevoren onder je stoel een paar metalen borden.

Zodra je in slaap valt, ontspan je en op het moment dat je volledig ontspannen bent, laat je automatisch het voorwerp los. Dat valt dan op die metalen borden, en dat geeft wat herrie waardoor je meteen weer wakker schrikt. Je hebt dan precies genoeg "geslapen" om er weer de hele middag tegenaan te kunnen.

NB: het werkt echt!

10-01-2007 13:54:27
blauwe aap
Junior lid

WMRindex: 17
OTindex: 0
Wnplts: Emmen
ambtenaren werken gewoon van 9 tot 5
ik vind t een goed idee

10-01-2007 14:08:14
Harold
Erelid


WMRindex: 1.767
OTindex: 206
Grappig, in Spanje willen ze het juist afschaffen.

10-01-2007 15:18:24
Everzwijn
Erelid

WMRindex: 750
OTindex: 616
Wnplts: Apeldoorn
Quote ExtraMedium:
Probeer maar eens het volgende: neem een voorwerp in je hand (niet te zwaar, maar ook niet te licht en het moet goed vast te houden zijn; een nietmachine, een brillenkoker of zoiets) en ga lekker onderuit zitten in je stoel. Zet vantevoren onder je stoel een paar metalen borden.

Zodra je in slaap valt, ontspan je en op het moment dat je volledig ontspannen bent, laat je automatisch het voorwerp los. Dat valt dan op die metalen borden, en dat geeft wat herrie waardoor je meteen weer wakker schrikt. Je hebt dan precies genoeg "geslapen" om er weer de hele middag tegenaan te kunnen.

NB: het werkt echt!


op mijn stage waren ze er niet zo blij mee dat ik in slaap viel. ook al was het precies net zo lang als jij al aangeeft. Slapen op het werk is hier in Nederland gewoon uit den boze.

10-01-2007 15:55:47
joost_vd
Senior lid

WMRindex: 241
OTindex: 6
Wnplts: rosmalen
moeten ze op school ook invoeren

10-01-2007 16:08:00
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
ehh dat kan wel joost maar tja zit je een halfuur langer opschool

10-01-2007 16:20:49
Lananq
Erelid

WMRindex: 465
OTindex: 4.018
S
Chillen? Efficiency? Power-nap? :r8O:(:(:(

10-01-2007 16:24:00
artep
Senior lid

WMRindex: 342
OTindex: 0
Wnplts: barneveld
Quote lilchimby:
lkkr met paar dames tege je aan tukkiej doen :ja

het duurde even maar ja, het zat er aan te komen dat een MAN zoiets zou plaatsen

10-01-2007 16:38:47
Blaman
Erelid


WMRindex: 567
OTindex: 2.109
T
Uhm .... ik zeg maar even niets :$

10-01-2007 16:53:57
-jessica-
Senior lid

WMRindex: 259
OTindex: 173
Wnplts: wijchen
hmm... dan moeten ze wel heel veel mensen daar over inlichten :)

10-01-2007 17:42:28
franki
Senior lid

WMRindex: 635
OTindex: 246
Quote:
Het doel van de siesta is een hogere efficiency te bewerkstelligen en de kans op ongevallen als gevolg van slechte concentratie te verminderen


ongevallen bij ambtenaren?
bedoelen ze RSI??

10-01-2007 18:43:07
tosti
Senior lid

WMRindex: 416
OTindex: 249
mmmm... meestal hoor je iets anders al mensen dutjes doen tijdens het werk...8O

10-01-2007 18:54:16
enclave
Senior lid


WMRindex: 705
OTindex: 36
hehe, ik slaap 2 uur per dag op t werk, mn hele ploeg eigelijk lol. ^^

10-01-2007 19:48:13
Hans2103
Erelid


WMRindex: 1.356
OTindex: 137
S
*8 Middagdutje voor Thaise ambtenaren
==================================
Nu mogen ze echt hun ogen dicht doen :ja

11-01-2007 09:26:01
Kriebeltje
Erelid


WMRindex: 463
OTindex: 4.780
Chill, echt vet relaxed, zo'n power-nap. Dat doe ik op zaterdag altijd voordat ik ga stappen. Slaap dan net niet, en op het moment dat ik in slaap val, schrik ik even later altijd weer wakker omdat ik de muziek laat aanstaan en er een volgend nummer begint.

11-01-2007 10:05:05
SomeoneNL
Senior lid

WMRindex: 256
OTindex: 14
Wnplts: Waalwijk
wel relaxed beetje slapen tussen je werk door zouden ze bij ons op school ook moeten doen :D

Reacties zijn op dit moment niet mogelijk.


WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven