Leven in een huis waarbij je tot je knien in de pizzadozen en verrot eten staat. Dit waren de woonomstandigheden van een 25-jarige man. Ook had deze Duitser zich al vijf jaar lang niet gewassen, wat volgens de brandweerlieden zeker te merken was.
En van de bewoners belde de politie na ritmische tikken op het plafond te horen. Dit was een kreet om hulp van de man. De rest van de bewoners van de flat dachten dat het om een chemische aanval ging, omdat de brandweer met gasmaskers op liep.
De man vertelde dat hij niet in staat was om zichzelf te wassen en aan te kleden. Hij leefde van pizza en allerlei ander fastfood dat bij zijn appartement werd bezorgd. De Duitser werd door een hijskraan via het raam gered, omdat hij te breed was om door de deur te gaan. Na de reddingsactie heeft de brandweer alles gedesinfecteerd.
Foto