Als ik ergens een ontzettende hekel aan heb, is het te laat komen. Dat wil je natuurlijk kosten wat het kost voorkomen en daar hielden deze autodieven misschien ook wel rekening mee. Ze stalen namelijk een auto in een dorpje in Virginia (VS), toen ze erachter kwamen dat er nog een jongetje achterin zat. Toen de dieven dit ontdekten, besloten ze het jochie te vragen waar hij op school zit en hem vervolgens naar school te brengen. Heel netjes van ze...
De moeder van het jongetje laat het jongetje regelmatig in de auto zitten, zodat hij muziek kan luisteren terwijl zij aan het werk is. De moeder was een half uur aan het werk, toen ze naar buiten liep om haar zoon naar school te brengen. Tot haar schrik was de auto verdwenen met haar zoontje er in. Ze schakelde direct de politie in, die nog geen tien minuten later haar kind in zijn klas aantroffen met een lach op zijn gezicht.
Blijkbaar kregen de dieven spijt van hun actie en parkeerden ze de auto op de parkeerplaats van de school en lieten deze achter. De moeder heeft aangifte gedaan bij de politie, maar wordt zelf ook onderzocht wegens nalatigheid.

haha. In dit geval onderzoekt de politie of het handelen van de moeder valt onder nalatigheid (nalatigheid is het juridische woord voor: niet nakomen van haar verplichtingen als moeder zijnde). Er wordt dus onderzocht of ze willens en wetens kon vermoeden dat haar auto met zoon, tijdens het eventjes werken, tot gevolg zou kunnen hebben dat haar auto (met haar zoontje erin) weggejat werd. 

Ikke niet. Zou denk ik een trauma hebben van die kerels die mn moeders auto hadden gejat. 

Ik zou het op een schreeuwen zetten, als ik in de auto zat en er zaten twee dieven voor me (of naast me).
Laatste edit 24-11-2015 14:03 