Cafe de Nachtvlucht |
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
1 clown, 1 keer is ook wel genoeg |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Ja Natuurlijk Dat is een Irish pub Maar nog enige kans dat wij romantish worden?   |
|
Poncke Erelid
Just became honorary member....
Up to the 1000 |
|
Poncke Erelid
Mutsje ben je naar bed?
Dan moet ik gaan poetsen |
|
Poncke Erelid
Zoooo de kroeg is schoon, heb nog wat reacties gegeven. Schrik niet.... Ik was wakker en had inspiratie. Dat resulteerde in nogal wat entry's... I love WMR...  goedemorgen iedereen de koffiepot staat klaar, moet alleen aangezet worden... Ik gok dat Kpuc de eerste is.... Edit: Dus tot morgen en welterusten
Het is nu 2.01 uur op 12 januari... |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
*Puppy stapt binnen*
Jeetje het is nog donker... |
|
nietmeer
|
*boohh* Goeiemorgen Pupske,  |
|
puppy Erelid
|
Môrguh... Ik ben alleen nog lichamelijk aanwezig, geestelijk lig ik nog in bed... |
|
nietmeer
|
Dat is hier niet veel anders  Wel goed geslapen maar het voelt of ik nog wel een paar uurtjes kan duiken.. |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Goedemorgen iedereen! Nog 1 dagje en dan is het weekend  Deze dag begint goed want ik heb me heerlijk verslapen  Werkze en tot vanavond;) |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Môge allen  is er koffie ? |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*Komt slaperig binnen, môgge Puppy, Liz en Kpuc, gaaaaaap... is er al koffie?* Quote ElrohirElensar: Quote Kpuc: Hoeveel biefstuk komt er van zo'n pony af? Niet veel, maar wel hele malse het is tenslotte lekker losgelopen vlees met al dat frisbee apporteren.  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote ElrohirElensar: *Komt slaperig binnen, môgge Puppy, Liz en Kpuc, gaaaaaap... is er al koffie?* Quote ElrohirElensar: Quote Kpuc: Hoeveel biefstuk komt er van zo'n pony af? Niet veel, maar wel hele malse het is tenslotte lekker losgelopen vlees met al dat frisbee apporteren.  Grrrrrrrrrrrrrrr.....geen leuke manier om de ochtend te beginnen  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
* Schenkt Lessien en Elrohir een kopje koffie in* En nu ben ik heel snel weg, anders word mn baas boos  Had al om half 8 moeten beginnen.. word nu kwart over 9... Doeggie! |
|
nietmeer Erelid
|
 Mogge lieverd, jij ook al wakker? Koffie? |
|
nietmeer Erelid
|
Ohohoh liz.... doegies  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote ElrohirElensar:  Mogge lieverd, jij ook al wakker? Koffie? Ja, ben ook al wakker.....denk, stuur een keer een leuk berichtje in, krijg je zulke reacties  |
|
nietmeer Erelid
|
Je weet toch dat mijn bro en ik helemaal banana's gaan van een lekker mals paardebiefje... Het is inderdaad een leuk berichtje  ... zal wel grappig zijn om te zien. Maar ik ga mijn motorpak aantrekken. Gegroet iedereen, tot vanavond... 23:35 bro... be sharp..I have my money riding on you.... |
|
nietmeer
|
Smorges allemaal, is er nog koffie in de pot? Bro, je bent al vroeg op dreef, grhinnikzz  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
puppy Erelid
|
Hee daar komt mijn "geestelijk" binnen  |
|
Jannick