Cafe de Nachtvlucht |
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
*Wordt op de bank wakker met een lege fles Goldstrike in zijn handen*
hmmmm, ik heb koppijn, maar gelukkig herinner ik me niks meer van gisteravond..... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Wat is het Duits voor "Geen Commentaar"?  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote Blend: *Wordt op de bank wakker met een lege fles Goldstrike in zijn handen*
hmmmm, ik heb koppijn, maar gelukkig herinner ik me niks meer van gisteravond..... Is maar goed ook   ;) Goedemorgen zoon  Koffie ????? |
|
nietmeer
|
@vraag het aan je leraar duits misschien weet hij het wel |
|
nietmeer
|
opa lust ook wel koffie alstublieft |
|
Blend
Oud Moderator
lessien Ja lekker, kan ik wel gebruiken nu  (ik heb gelukkig die scheldpartij niet meegekregen, niet bewust tenminste. Maar goed ook ,voor haar, anders had ik er wel wat van gezegd. Dit was het laatste wat ik erover zeg) |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Hans. Steen: vraag het aan je leraar duits misschien weet hij het wel Ben ziek thuis..  Keine Anmerkung?  |
|
Jannick
Oudgediende
Peop, nu ben ik e-mailadres kwijt..  |
|
nietmeer Erelid
|
*schenkt een soepkom koffie voor Blend en Hans in*
Kano erbij ? |
|
Blend
Oud Moderator
Dank Lessien, je bent een goede moeder  @Jannixck Keine Erläuterung Geloof ik  |
|
nietmeer
|
@Jannick als l je het toch weet waarom vraag je het dan |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Blend: lessien Ja lekker, kan ik wel gebruiken nu  (ik heb gelukkig die scheldpartij niet meegekregen, niet bewust tenminste. Maar goed ook ,voor haar, anders had ik er wel wat van gezegd. Dit was het laatste wat ik erover zeg) Ik zeg er ook niets meer over, was gisteren er kwaad genoeg over  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Hans. Steen: @Jannick als l je het toch weet waarom vraag je het dan Babelfish..  |
|
nietmeer
|
Lessien bedankt en een kano met roeispanen graag  |
|
Blend
Oud Moderator
Moet je niet doen Lessien, daar heb je alleen jezelf mee. Degene die dat doen hebben het zelf niet eens door. Iets andere norme en waarde. Kan je niks aan doen. Probeer je ervoor af te sluitn. (ga ik er toch weer over door  ) |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer Erelid
|
*gaat op het keukentrapje staan, grrrrrr......wat liggen die kano's hoog  .....pakt een heel pak en legt ze op de toog* Geniet ervan.....o ja, roeispanen heb ik er niet bij, moet je het maar gewoon met je handen doen  |
|
Jannick
Oudgediende
FWat was er gister toch?  |
|
nietmeer
|
lessien ik doe het maar k heb er maar een wordt rondjes varen.  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Nog een bakkie koffie voor mij en dan ga ik er weer vandoor... |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Blend: Moet je niet doen Lessien, daar heb je alleen jezelf mee. Degene die dat doen hebben het zelf niet eens door. Iets andere norme en waarde. Kan je niks aan doen. Probeer je ervoor af te sluitn. (ga ik er toch weer over door  ) Ach ja, soms kan ik er slecht tegen......maar nu genoeg erover...... *schenkt nog een bak koffie in voor Blend* |
|
Jannick
Oudgediende
Zo, e-mail verzonden, en deze gaat weer met cd'tje van Boudewijn de Groot slapen.. Doeii..  |
|
Blend
Oud Moderator
Dank je Lessien  Heerlijk koffie weer vandaag, wordt ik goed wakker van. Lekker sterk, zo  sterk  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Hans. Steen: lessien ik doe het maar k heb er maar een wordt rondjes varen.  Zorg je er dan wel voor, dat je niet te draaierig wordt  , straks ben je misselijk  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|