Cafe de Nachtvlucht |
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Ik wist niet dat het cafe open was tussen kantooruren;) |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Ja en we hebben er maar twee van, dus wil de beker wel terug hebben  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
ZzZzZzZzZzZzZzZz |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Ik vind dat hier eens een slotje op moet komen. De paginanummering wordt te groot. Open Café den Voogelvlucht 2.  Maar dit moet een admin beslissen. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Tovenaar: Ik vind dat hier eens een slotje op moet komen. De paginanummering wordt te groot. Open Café den Voogelvlucht 2.  Maar dit moet een admin beslissen. NNNNNNNOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIITTTT!=$ |
|
Jannick
Oudgediende
ZZZzZzZzZzzzzz.. *Droomt weer lekker verder* |
|
nietmeer Erelid
|
Jannick......jij zou gaan liggen in de hoop dat je hoofdpijn over zou gaan.....
Tovenaar.....nee, ze hebben juist alle kroegen etc. bij elkaar gedaan.....denk niet dat het de bedoeling dan is, dat er weer een 2de Voogelvlucht geopend gaat worden..... |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Liz87: Ik wist niet dat het cafe open was tussen kantooruren;) Café is 24/7 open Liz  Je kan hier ontbijten, lunchen, dineren en later op de avond ook lekker borrelen  |
|
Liz87 Erelid
|
Haha ok.. Doe mij dan maar een kopje thee met honing! |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
We hebben er een nieuwe stamgast bij  Liz  |
|
nietmeer Erelid
|
*zet de waterkoker aan, pakt een mok, theezakje en de honing* Nog even geduld, water kookt nog niet  |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote LessienElensar: Jannick......jij zou gaan liggen in de hoop dat je hoofdpijn over zou gaan.....
Tovenaar.....nee, ze hebben juist alle kroegen etc. bij elkaar gedaan.....denk niet dat het de bedoeling dan is, dat er weer een 2de Voogelvlucht geopend gaat worden..... Jullie begrijpen mij niet. Er zijn zoveel pagina's dat het gewoon te groot wordt: > Zet hier een slotje op. Zodat niemand hierin kan reageren. En open een schone.. Dit gebeurt op alle forums. Tweakers, Fok..  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: We hebben er een nieuwe stamgast bij  Liz  Haha.. Moet alleen nog een heel aantal berichten plaatsen voordat dat duidelijk is in mn naam..;) |
|
Blend
Oud Moderator
Of gooi de helfd weg? |
|
Blend
Oud Moderator
liz Okey, een nieuwe kroegganger  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote LessienElensar: *zet de waterkoker aan, pakt een mok, theezakje en de honing* Nog even geduld, water kookt nog niet  Kheb de hele dag tot 5 uur  |
|
nietmeer Erelid
|
*Zo, water kookt.....maakt een kopje thee voor Liz en schenkt nog een koffie in voor Blend* Als je trek hebt in een kano.....die liggen op de toog  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Blend: Of gooi de helfd weg? We gaan eerst op weg naar de 1000 pagina's en dan mag de helft pas weg  |
|
Blend
Oud Moderator
Propt 2 kano's in zijn mond en zegt:
Heb je wel eens een ongeluk in een tunnel gezien??
*Kauwt een paar en doet mond wijd open* |
|
nietmeer Erelid
|
Blend......zo heb ik je niet leren eten he zoon   |
|
Blend
Oud Moderator
Ik blijf een aap he  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Blend: Ik blijf een aap he  Ja, maar dacht dat je toch al aardig opweg was, om een nette Bonobo te worden.....verkeerd gedacht van me   Grinzz |
|
Blend
Oud Moderator
Zo af en toe nog een trekje  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote LessienElensar: *Zo, water kookt.....maakt een kopje thee voor Liz en schenkt nog een koffie in voor Blend* Als je trek hebt in een kano.....die liggen op de toog  Ik houd me aan Soja B. En eet Yoghurt met een schepje cornflakes van Kellogs  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Blend: Zo af en toe nog een trekje  Krijgen we er ook nog wel uit hoor  |
|