Cafe de Nachtvlucht |
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Hoi Minds, je bent er vroeg bij deze ochtend... *schenkt koffie in voor ieder die daar zin in heeft* |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Haajj.. IK WORD GEWOON GENEGEERD!!  |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
sorry jannick
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Jannick!!!! |
|
puppy Erelid
|
Hoi Ons spammertje... (hij is eindelijk over de 5000 heen) |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
Ja vroeg he puppy |
|
Jannick
Oudgediende
Hoi Puppy..  Hoi Mindworks..  |
|
puppy Erelid
|
Lekker geslapen? |
|
Jannick
Oudgediende
Quote puppy: Lekker geslapen? Totaal niet, heb misschien wel 15 keer wakker gelegen door het gebong bong bong in mijn hoofd..  |
|
puppy Erelid
|
Quote Jannick: Quote puppy: Lekker geslapen? Totaal niet, heb misschien wel 15 keer wakker gelegen door het gebong bong bong in mijn hoofd..  Nog een dagje thuis vandaag? |
|
Jannick
Oudgediende
@puppy, ja, vannochtend, bong bong bong.. Kei en keihard in me kop..  Nu een rustig cd'tje aan van Boudewijn de Groot.. En, vannochtend toen ik me eten zag, misselijk..  |
|
puppy Erelid
|
Jaajaa, je hebt gewoon geen zin  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote puppy: Jaajaa, je hebt gewoon geen zin  Grr, het enige wat me nu nog weghoud van de computer is het verzenden van me Duitsbrief naar onze Duitsleraar, alleen ik heb wat met me mailserver..  |
|
puppy Erelid
|
|
|
Jannick
Oudgediende
Sarcast..  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Goedemorgen, deze morgen......ben ik weer  |
|
puppy Erelid
|
Pfff, was begonnen aan het lezen wat er vannacht allemaal geschreven is...
*senseo voor Lessien* |
|
nietmeer Erelid
|
Ahhhhh.....Puppy weet waar ik van hou   Puppy.....wat er vannacht allemaal geschreven is, kan je beter niet terug lezen  , was op een gegeven moment niet erg leuk meer  |
|
puppy Erelid
|
Ik ben tot het einde van het verhaal van Blend gekomen, en verder had ik geen zin meer. Hoezo, samenvatting? |
|
nietmeer Erelid
|
Eskimo is getrouwd met Poncke en het ging er qua woorden van eskimo d'r kant op een gegeven moment niet echt fijn meer aan toe, waardoor ik er maar even wat van gezegt had......als er in real life problemen zijn, moet het niet hier in het café verwerkt worden.....tenminste verwerkt.....er hoeft niet gescholden te worden......daarna was het wel weer rustig..... |
|
Jannick
Oudgediende
@Lessien, op een gegeven moment? Hoe laat ong? |
|
nietmeer Erelid
|
Was geloof ik op pagina 925 |
|
nietmeer Erelid
|
Maar ja, daar hebben we het gisterenavond over gehad en maken er nu geen woorden meer aan vuil......
Iemand nog koffie ????? |
|
Jannick
Oudgediende
Mm, colaatje om hoofdpijn te verzachten, zou helpen.. nog steeds probleem met die fukkingmailserver niet opgelost..  |
|
nietmeer Erelid
|
Jannick
Als het nou echt vaak is, dat je last van je hoofd hebt, moet je eens aan je huisarts vragen of je Brufen 600mg bruispoeders kan krijgen, werken super goed, die heb ik ook, naast ook nog mijn migraine medicijnen..... |
|
nietmeer
|
goede morgen allemaal dag lessten je had het niet leuk las ik bloenmetje voor jou en ik zou graag een senseo willen  |
|