Cafe de Nachtvlucht |
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote LessienElensar: Jannick.....beterschap zoon   Dankje Lessien..  |
|
nietmeer
|
@JannickSlaap ze neem jij altijd een cd'tje mee naar bed? ik wat anders  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Hans. Steen: @JannickSlaap ze neem jij altijd een cd'tje mee naar bed? ik wat anders   |
|
nietmeer
|
|
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@Jannick; beterschap, hoop dat je hoofdpijn snel weer over is  |
|
puppy Erelid
|
@Blend; mooi verhaal trouwens vannacht  Pak zelf wel een koffie om mee te nemen! Waar zijn die literbekers nu weer gebleven  |
|
Blend
Oud Moderator
@Hans lache  Kan ie ook vuurspuwen?? @puppyDank je  Houdt je van de straat zeg maar  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Jannick.. Beterschap..! |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Liz...... Al op je werk  |
|
nietmeer
|
Mensen ik ga er weer vantussen even naar boer spieker verse melk tappen allemaal veel plezier vandaag lessien bed voor de soepkom koffie had ik net nodig |
|
Liz87 Erelid
|
Quote LessienElensar: Liz...... Al op je werk  Yeah! Net.. Heb me rot gefietst  ip van 45 min.. een half uur  |
|
Blend
Oud Moderator
Goedemorgen Liz  Je komt toch nog kijken na gisteravond  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Hans. Steen: Mensen ik ga er weer vantussen even naar boer spieker verse melk tappen allemaal veel plezier vandaag lessien bed voor de soepkom koffie had ik net nodig Graag gedaan.....  Hans |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Liz87: Quote LessienElensar: Liz...... Al op je werk  Yeah! Net.. Heb me rot gefietst  ip van 45 min.. een half uur  Heb je geluk, dat het niet zo hard waait als gisteren  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Goedemorgen Liz  Je komt toch nog kijken na gisteravond  Morning Mister  Yeah.. Vond het gisteren heel grappig hier  |
|
nietmeer Erelid
|
Puppy.....ben je er nog of heb je de literbekers al gevonden en heb je de koffie meegenomen ???? |
|
puppy Erelid
|
Gevonden  *schenkt litertje to go in* Dag mensen, fijne morgen nog  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote LessienElensar: Quote Liz87: Quote LessienElensar: Liz...... Al op je werk  Yeah! Net.. Heb me rot gefietst  ip van 45 min.. een half uur  Heb je geluk, dat het niet zo hard waait als gisteren  Dat is zeker waar...! En het is eindelijk droog  |
|
nietmeer
|
@Blendje lekker warm maar nu ben ik echt weg  |
|
nietmeer Erelid
|
 Puppy, geniet van de koffie  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Liz87: Quote LessienElensar: Quote Liz87: Quote LessienElensar: Liz...... Al op je werk  Yeah! Net.. Heb me rot gefietst  ip van 45 min.. een half uur  Heb je geluk, dat het niet zo hard waait als gisteren  Dat is zeker waar...! En het is eindelijk droog  Ja, alleen heb je kans, dat je vanmiddag een bui op je kopje krijgt  |
|
Blend
Oud Moderator
Hoe is het ermee Puppy?  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Blend: Hoe is het ermee Puppy?  Hmmmmmzz.....je bent denk ik een beetje laat.....Puppy heeft een literbeker met koffie gepakt en is er weer vandoor gegaan  |
|
Blend
Oud Moderator
Ja, ik heb ook zo'n vermoeden  Als je ze maar wel de beker terugbrengt, zijn kostbare dingen... |
|