Cafe de Nachtvlucht |
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Blend, heeft je vrouw je opvoeding niet afgemaakt dan? Of neemt ze je zoals je bent;) |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote Liz87: Quote LessienElensar: *Zo, water kookt.....maakt een kopje thee voor Liz en schenkt nog een koffie in voor Blend* Als je trek hebt in een kano.....die liggen op de toog  Ik houd me aan Soja B. En eet Yoghurt met een schepje cornflakes van Kellogs  Ook al aan de Sonja B  , half Nederland is er geloof ik mee bezig   Ik niet hoor  |
|
Liz87 Erelid
|
Sonja Rulezzzz  : jeej |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Niemand luistert naar mij  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@liz Ik heb mijn vrouw al in geen jaren meer gezien  @tovenaar Hoi  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Tovenaar: Niemand luistert naar mij  Je zegt hier ook niet veel Tovenaar, maar wat wil je zeggen dan..... *gaat naast Tovenaar aan de bar zitten en bied hem een luisterend oor* |
|
Liz87 Erelid
|
@ Blend.. Rot voor je  |
|
|
Quote: 12-01-07 10:04:03 - Quote deze reactie Tovenaar OTindex: 2378 Wnplts: Ikwoonnerg Geslacht: Man Quote LessienElensar: Jannick......jij zou gaan liggen in de hoop dat je hoofdpijn over zou gaan.....
Tovenaar.....nee, ze hebben juist alle kroegen etc. bij elkaar gedaan.....denk niet dat het de bedoeling dan is, dat er weer een 2de Voogelvlucht geopend gaat worden..... Jullie begrijpen mij niet.
Er zijn zoveel pagina's dat het gewoon te groot wordt: |
|
Blend
Oud Moderator
tovenaar dan moet je op het suggestie forum zijn  liz Je leert ermee leven he;) |
|
|
Quote Blend: tovenaar dan moet je op het suggestie forum zijn  liz Je leert ermee leven he;) I know, maar jullie zijn altijd allemaal hier dus post ik het hier maar ff  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Blend: liz Ik heb mijn vrouw al in geen jaren meer gezien  Tijd voor een nieuwe Opticien?  tovenaar Hoi  Nu twijfel ik weer hmz |
|
Liz87 Erelid
|
@ Blend... Waarom ga je dan niet scheiden? Zoals je gisteren hebt gemerkt staan er genoeg voor je in de rij;) |
|
Blend
Oud Moderator
Heraux Je geeft inrust in mijn hoofd...
Mijn ogen zijn goed, alleen de verbindig naar mij grijze kwab is niet helemaal jofel.
Hoe staat het trouwens met je otwerp voor je vliegtuigje?? Al winnende plannen gemaakt? |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Blend: Mijn ogen zijn goed, alleen de verbindig naar mij grijze kwab is niet helemaal jofel. Wat moet je dan bij een opticien????? Kan je beter naar de neuroloog gaan, kijken of hij die verbinding weer in orde kan maken   Grinzz |
|
Liz87 Erelid
|
Iemand nog wat te drinken? Ik wel;) Nog een kopje thee met honing...  |
|
Blend
Oud Moderator
@lessien Dat stukje was de toegevoegde waarde van heraux  Ik denk dat die verbinding voorgoed verstoord is, noem het maar Oost-Indisch-blind liz Ik weet niet welke te kiezen  |
|
nietmeer Erelid
|
@BlendKies je Liz toch, is wel je zus, maar is een aangenomen zus.....Grinzz |
|
Liz87 Erelid
|
Quote LessienElensar: @BlendKies je Liz toch, is wel je zus, maar is een aangenomen zus.....Grinzz Bedankt voor de steun;) |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Liz87: Quote LessienElensar: @BlendKies je Liz toch, is wel je zus, maar is een aangenomen zus.....Grinzz Bedankt voor de steun;) Graag gedaan meis  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik zal er nog een nachtje over slapen  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Blend: Ik zal er nog een nachtje over slapen  Als het nodig is, doe ik de huwelijksvoltrekking wel weer hoor......  Grinzz |
|
Liz87 Erelid
|
Quote LessienElensar: Quote Blend: Ik zal er nog een nachtje over slapen  Als het nodig is, doe ik de huwelijksvoltrekking wel weer hoor......  Grinzz Haha... Denk dat Blend er toch van afziet.. Die gaat er denk ik met mier of Eskimo vandoor...  Dus heb ik dikke pech  |
|
nietmeer Erelid
|
Met Eskimo gaat niet lukken, daar steek ik wel een stokje voor......het is tenslotte een volle zus van hem en ze is al getrouwd...... |
|
Blend
Oud Moderator
ja, eskimo is mijn zus. Lieve meid, doe veel voor/met haar, maar trouwen met je directe bloedverwant schijnt niet goed te zijn voor je nageslacht;) Moet ik weer speciaal onderwijs regelen, ik weet van mezelf dat het fijn is  |
|
nietmeer Erelid
|
@BlendVerstandig jongen  .....dus toch maar opzoek naar een ander en je eerst laten scheiden voor je weer gaat trouwen he   |
|