Cafe de Nachtvlucht |
Hinako
|
 Dies VET! ik wil m van je lenen! En btw... ik heb nog iets van je  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
wat dan?? |
|
Hinako
|
 t is nog van vakantie in Belgie  |
|
Theetje
Oudgediende
wooow, das een half jaar geleden, nu maak je me benieuwd... |
|
Hinako
|
 haha t is niet heel belangrijk hoor  een mes, een vork, een panlepelding iets weet niet hoe t heet  , een bord en een wekkerradio  |
|
Theetje
Oudgediende
hahahah, dat was is allllllaaaang weer vergeten  ik krijg het wel wann ik je weer zie, bij de bowling in iedergeval  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Wekkerradioooo  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
zo blij met je wekkerradio?? ik heb altijd een hekel aan dat ding als hij 's morgens weer begint te janken dat ik uit bed moet  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote macfreak: zo blij met je wekkerradio?? ik heb altijd een hekel aan dat ding als hij 's morgens weer begint te janken dat ik uit bed moet  Ga naar Shikake en koop de AxBo wekker..  |
|
Theetje
Oudgediende
mijn wekker = mijn mobieltje  onder het kussen naast mijn hoofd, maakt een rot herrie, maar anders wordt ik niet wakker. en om in slaap te komen heb ik zo'n ouderwetste bellenwekker, die tikt  |
|
Hinako
|
haha  I just LOVE snooze  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Hinako: haha  I just LOVE snooze  Ik hou ook van snoes..  |
|
Ikje Senior lid WMRindex: 395 OTindex: 727
|
 Ik ga weer. Eet smakelijk allemaal. |
|
Hinako
|
DOeeei!  Eet ze ^^ |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Heeeeeeeeeeeeeeeeeey groetjs uit amersfoort |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Hoi, is er nog iets gebeurd hier toen ik aan het eten was? |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Hello daar! |
|
puppy Erelid
|
@Liz; wat was het nou dat groene |
|
Liz87 Erelid
|
Wat groeien de pagina's hard zeg...! nog even en het zijn er 1000! |
|
Liz87 Erelid
|
Quote puppy: Liz; wat was het nou dat groene De refresh button in je explorer scherm;) |
|
puppy Erelid
|
Quote Liz87: Quote puppy: Liz; wat was het nou dat groene De refresh button in je explorer scherm;) oh,hahaha Quote Liz87: Wat groeien de pagina's hard zeg...! nog even en het zijn er 1000! Ik hoop dat ik bij deze mijlpaal ben als het gebeurd... Maar dat denk ik niet  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote puppy: Quote Liz87: Quote puppy: Liz; wat was het nou dat groene De refresh button in je explorer scherm;) oh,hahaha Quote Liz87: Wat groeien de pagina's hard zeg...! nog even en het zijn er 1000! Ik hoop dat ik bij deze mijlpaal ben als het gebeurd... Maar dat denk ik niet  Yeah... Khoop dat ik dr ook bij ben... Maar denk het ook niet..  Eindelijk weekend en ik heb het super duk  een paar dagen langer weekend zou heerlijk zijn! |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
het gaat op dit moment anders helemaal niet zo hard... we zijn in een uur nog geen pagina opgeschoten |
|
puppy Erelid
|
Gewoon flink blijven Quoten! |
|
Liz87 Erelid
|
Quote puppy: Gewoon flink blijven Quoten! Haha, ja helemaal mee eens  dan heb je de pagina's zo vol...! Gaan jullie ook bowlen? |
|