Cafe de Nachtvlucht |
Hinako
|
Jaa Let's babbel!
|
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ikke niet, jij wel? |
|
Hinako
|
Zeker  jij ook? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ga zeker weten!!  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ga er ff vandoor zo te horen gaan we zo eten tot straks (dan zal ik een blog maken over guido  )  |
|
Hinako
|
Waarom waren jullie er eigelijk de vorige keer niet? T was super gezellig  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Mn ouders willen niet dat ik ga... Dus dat moet ik nog even goed overleggen Ze vinden het een beetje appart idee... Maar ja.. Ik ben 'volwassen' dus heb het heft nog altijd in eigen handen... |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hinako: Waarom waren jullie er eigelijk de vorige keer niet? T was super gezellig  Toen kon ik heel WMR nog niet  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Hinako: Jaa Let's babbel!
goed idee... een veel quoten!! de pagina's moeten eruit razen... |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Theemonster: ik ga er ff vandoor zo te horen gaan we zo eten tot straks (dan zal ik een blog maken over guido  )  Eetze... Wie/Wat/Waar is Guido? |
|
macfreak Erelid
Quote Liz87: Quote Hinako: Waarom waren jullie er eigelijk de vorige keer niet? T was super gezellig  Toen kon ik heel WMR nog niet  rustig.... ik ben hier ook nog maar een paar dagen |
|
Liz87 Erelid
|
Quote macfreak: Quote Liz87: Quote Hinako: Waarom waren jullie er eigelijk de vorige keer niet? T was super gezellig  Toen kon ik heel WMR nog niet  rustig.... ik ben hier ook nog maar een paar dagen Haha.. leuk heah hier  ga je bowlen in feb? |
|
puppy Erelid
|
Heb al gegeten. Lekker friet, en jullie? |
|
Hinako
|
ooh oke! Mijn moeder zat eerst ook zo van  mensen via internet? Maar toen vond ze het goed, en toen liet ik foto's zien en toen vond ze t helemaal goed  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Haniko Haha ok... En ga je met het ov..? Als ik ga kunnen we miss samen reizen.. A'dam en Z'dam is niet zo van elkaar  Hey, wat voor opleiding doe je? @ Puppy... Ik ga straks mie eten.. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik heb nog niet gegeten  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
heej Luna..  |
|
macfreak Erelid
Quote Liz87: Quote macfreak: Quote Liz87: Quote Hinako: Waarom waren jullie er eigelijk de vorige keer niet? T was super gezellig  Toen kon ik heel WMR nog niet  rustig.... ik ben hier ook nog maar een paar dagen Haha.. leuk heah hier  ga je bowlen in feb? mijn ouders zeggen je bent net begonnen met praten met die mensen en je kent ze alleen van een site. blijkbaar is dat niet genoeg om mensen te vertrouwen. Quote puppy: Heb al gegeten. Lekker friet, en jullie? dat gaan wij zometeen doen |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Hinako: ooh oke! Mijn moeder zat eerst ook zo van  mensen via internet? Maar toen vond ze het goed, en toen liet ik foto's zien en toen vond ze t helemaal goed  Foto's van wie?  |
|
Liz87 Erelid
|
Hi Luna.. Tis ook nog best vroeg om te eten toch? Net wat je gewent bent;) |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ga mijn haar uitspoelen, tot later   xxx |
|
puppy Erelid
|
@Luna; succes, ik hoop dat het de kleur word die het moet worden |
|
nietmeer
|
Tot later rooichie  |
|
Hinako
|
Quote Liz87: @ Haniko Haha ok... En ga je met het ov..? Als ik ga kunnen we miss samen reizen.. A'dam en Z'dam is niet zo van elkaar  Hey, wat voor opleiding doe je? @ Puppy... Ik ga straks mie eten.. Ja klinkt goed! dan reizen we samen ook met Theemonster (die woont ook in Amsterdam) we reizen met de trein. Ik deed verloskunde, en nu werk ik voornamelijk  en jij? |
|
macfreak Erelid
Quote Luna: Ik ga mijn haar uitspoelen, tot later   xxx haar uitspoelen  ... dus je zit hier met een vreemd goedje in je haar achter de computer? |
|