Cafe de Nachtvlucht |
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote macfreak: Quote Liz87: Quote macfreak: Quote Liz87: [quote=Hinako]Waarom waren jullie er eigelijk de vorige keer niet? T was super gezellig  Toen kon ik heel WMR nog niet  rustig.... ik ben hier ook nog maar een paar dagen Haha.. leuk heah hier  ga je bowlen in feb? mijn ouders zeggen je bent net begonnen met praten met die mensen en je kent ze alleen van een site. blijkbaar is dat niet genoeg om mensen te vertrouwen. Quote puppy: Heb al gegeten. Lekker friet, en jullie? dat gaan wij zometeen doen[/quote] Ok.. Tegenwoordig weet je het ook niet echt meer in deze wereld.. Dus het is pure bezordheid door alle verhalen denk ik.. |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Liz87: Quote macfreak: Quote Liz87: Quote macfreak: [quote=Liz87][quote=Hinako]Waarom waren jullie er eigelijk de vorige keer niet? T was super gezellig  Toen kon ik heel WMR nog niet  rustig.... ik ben hier ook nog maar een paar dagen Haha.. leuk heah hier  ga je bowlen in feb? mijn ouders zeggen je bent net begonnen met praten met die mensen en je kent ze alleen van een site. blijkbaar is dat niet genoeg om mensen te vertrouwen. Quote puppy: Heb al gegeten. Lekker friet, en jullie? dat gaan wij zometeen doen[/quote] Ok.. Tegenwoordig weet je het ook niet echt meer in deze wereld.. Dus het is pure bezordheid door alle verhalen denk ik..[/quote] dat zijn ze toch al veelste veel... bang voor dit bang voor dat... ik mag nieteens fatsoenlijk in het donker naar huis fietsen als ik bij mijn vriendin weg kom ik wil gewoon ook mee... daarvoor hoeven ze niet zo vervelend te doen |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hinako: Quote Liz87: @ Haniko Haha ok... En ga je met het ov..? Als ik ga kunnen we miss samen reizen.. A'dam en Z'dam is niet zo van elkaar  Hey, wat voor opleiding doe je? @ Puppy... Ik ga straks mie eten.. Ja klinkt goed! dan reizen we samen ook met Theemonster (die woont ook in Amsterdam) we reizen met de trein. Ik deed verloskunde, en nu werk ik voornamelijk  en jij? Ik zat op het regio in Zaandam.. Deed verpleegkundige maar nu werk ik fulltime.. De opleiding van helaas te zwaar en dan moet je kiezen heah Ok dan.. Ken je Thee dan ook persoonlijk? Of gewone pure toeval? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Jannick is lief. |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Jannick: Jannick is lief. Mee eens;) One big happy family  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Liz87: Quote Jannick: Jannick is lief. Mee eens;) One big happy family  NEEEEEEEEE!!!!!!!!! GEEN ONE BIG HAPPY FAMILY!!!!!  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote macfreak: Quote Liz87: Quote macfreak: Quote Liz87: [quote=macfreak][quote=Liz87][quote=Hinako]Waarom waren jullie er eigelijk de vorige keer niet? T was super gezellig  Toen kon ik heel WMR nog niet  rustig.... ik ben hier ook nog maar een paar dagen Haha.. leuk heah hier  ga je bowlen in feb? mijn ouders zeggen je bent net begonnen met praten met die mensen en je kent ze alleen van een site. blijkbaar is dat niet genoeg om mensen te vertrouwen. Quote puppy: Heb al gegeten. Lekker friet, en jullie? dat gaan wij zometeen doen[/quote] Ok.. Tegenwoordig weet je het ook niet echt meer in deze wereld.. Dus het is pure bezordheid door alle verhalen denk ik..[/quote] dat zijn ze toch al veelste veel... bang voor dit bang voor dat... ik mag nieteens fatsoenlijk in het donker naar huis fietsen als ik bij mijn vriendin weg kom ik wil gewoon ook mee... daarvoor hoeven ze niet zo vervelend te doen [/quote] wie quote de laatste pagina's tot de 1000 even vol? |
|
Hinako
|
Thee en ik zaten samen op de middelbare school  Zij zorgde er ook voor dat ik hier lid werd |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Jannick: Quote Liz87: Quote Jannick: Jannick is lief. Mee eens;) One big happy family  NEEEEEEEEE!!!!!!!!! GEEN ONE BIG HAPPY FAMILY!!!!!  Hoezo niet? |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Heej Jannick is er ook weer  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Jannick: Jannick is lief. Hahaha  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote macfreak: Quote macfreak: Quote Liz87: Quote macfreak: [quote=Liz87][quote=macfreak][quote=Liz87][quote=Hinako]Waarom waren jullie er eigelijk de vorige keer niet? T was super gezellig  Toen kon ik heel WMR nog niet  rustig.... ik ben hier ook nog maar een paar dagen Haha.. leuk heah hier  ga je bowlen in feb? mijn ouders zeggen je bent net begonnen met praten met die mensen en je kent ze alleen van een site. blijkbaar is dat niet genoeg om mensen te vertrouwen. Quote puppy: Heb al gegeten. Lekker friet, en jullie? dat gaan wij zometeen doen[/quote] Ok.. Tegenwoordig weet je het ook niet echt meer in deze wereld.. Dus het is pure bezordheid door alle verhalen denk ik..[/quote] dat zijn ze toch al veelste veel... bang voor dit bang voor dat... ik mag nieteens fatsoenlijk in het donker naar huis fietsen als ik bij mijn vriendin weg kom ik wil gewoon ook mee... daarvoor hoeven ze niet zo vervelend te doen [/quote] wie quote de laatste pagina's tot de 1000 even vol?[/quote] WIJ?  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hinako: Thee en ik zaten samen op de middelbare school  Zij zorgde er ook voor dat ik hier lid werd Ok dan  Grappig  Vond je t niet een soort van spannend de 1e keer bowlen? Allemaal nieuwe mensen? |
|
nietmeer
|
Het mag ook zonder quoten hoor, of er nu wel of geen quote bij staat, 1 page is 25 reacties  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Liz87: Quote Jannick: NEEEEEEEEE!!!!!!!!! GEEN ONE BIG HAPPY FAMILY!!!!!  Hoezo niet? In de tweede is mijn msnaccount gehack Quote puppy: Heej Jannick is er ook weer  Quote Thom: Quote Jannick: Jannick is lief. Hahaha  Whaaa, ik moet eten, ik maak het zodadelijk wel af..  Doeii..  |
|
puppy Erelid
|
Heej Kpuc!
Oh sh*t... *Bedenkt zich net dat Kpuc hem is...*
*Verschuilt zich achter Jannick* |
|
Hinako
|
Quote Liz87: Quote Hinako: Thee en ik zaten samen op de middelbare school  Zij zorgde er ook voor dat ik hier lid werd Ok dan  Grappig  Vond je t niet een soort van spannend de 1e keer bowlen? Allemaal nieuwe mensen? Jaaa zeker! In de trein zaten we al een beetje na te denken hoe iedereen er uit zou zien enzo  , en toen we daar aankwamen zagen we 2 groepen staan... dus gingen we tussen ze instaan en goed luisteren of we een bekende naam hoorde |
|
puppy Erelid
|
Neeeee, Jannick gaat eten....  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Jannick... Eetze!  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hinako: Quote Liz87: Quote Hinako: Thee en ik zaten samen op de middelbare school  Zij zorgde er ook voor dat ik hier lid werd Ok dan  Grappig  Vond je t niet een soort van spannend de 1e keer bowlen? Allemaal nieuwe mensen? Jaaa zeker! In de trein zaten we al een beetje na te denken hoe iedereen er uit zou zien enzo  , en toen we daar aankwamen zagen we 2 groepen staan... dus gingen we tussen ze instaan en goed luisteren of we een bekende naam hoorde Hahaha... Heel grappig...  maar ja, jullie kende iig elkaar  |
|
nietmeer
|
Jannick, daar loopt Ikky!! *tikkie* Gotcha Pupske  |
|
puppy Erelid
|
Grrrr.... |
|
Hinako
|
klopt^^  toen was het n stuk minder eng  T gene wat me wel opviel was dat je echt mensen hebt van allerlei leeftijden... van 10 (volgensmij  ) tot.. uhm.. ja.. nouja  iig een verschil zat er wel in! |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@puppy, is ie jou ook al aan het tikken  |
|
puppy Erelid
|
Quote Hinako: klopt^^  toen was het n stuk minder eng  T gene wat me wel opviel was dat je echt mensen hebt van allerlei leeftijden... van 10 (volgensmij  ) tot.. uhm.. ja.. nouja  iig een verschil zat er wel in! erg subtiel gezegd  |
|