Cafe de Nachtvlucht |
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Luna: @puppy, is ie jou ook al aan het tikken  Ja, doe ook mee... Tikkie Luna, hahaha, nu ben jij 'm *rent snel weg* |
|
nietmeer
|
Macfreak, wil je aub niet zulke erge lange quotes maken? Krijg er een scrollvinger van  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
zo'n oude deurkruk is het nou toch nog niet?? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik haal lange quotes altijd gewoon weg  |
|
macfreak Erelid
Quote Kpuc: Macfreak, wil je aub niet zulke erge lange quotes maken? Krijg er een scrollvinger van  oo sorry... was niet de bedoeling om er een scroll hand van te maken oompje... |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote puppy: [quote=Hinako]klopt^^  toen was het n stuk minder eng  T gene wat me wel opviel was dat je echt mensen hebt van allerlei leeftijden... van 10 (volgensmij  ) tot.. uhm.. ja.. nouja  iig een verschil zat er wel in! Haha...  Dus het was wel geslaagd? Hoeveel waren er ong mee vorige keer? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@ + naam is ook goed ipv al dat quoten  |
|
nietmeer
|
Geeft niet neeffie, trouwens, wie doet de tap vanavond? |
|
Hinako
|
@ Liz (;)) er waren eeer... een stuk ooooof.. hmm.. 20? Ik heb niet zo;n goed schattingsvermogen... maar aan de foto's kan je wel btje zien wie er allemaal waren  |
|
macfreak Erelid
Quote Luna: @ + naam is ook goed ipv al dat quoten  ook goed... ik meende dat het om lengte ging en niet om aantal berichten... nouja jammer. ik vind het altijd wel een stuk duidelijker met een quote maar dit wordt idd een beetje onoverzichtelijk. ik ga maar gewoon weet @'en |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@liz een stuk of 20 volgens mij  als je mag, lijkt het me leuk als je met ons mee reist  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Haniko en Thee.. Leuk dat ik mee mag reizen... Heb net mn moeder mee laten lezen met de gesprekken hier, en volgens mij is ze wel overtuigd dat het veilig is om mee te gaan;) Waar staan de foto's? |
|
puppy Erelid
|
Ik neem eerst een koffie en dan zie ik wel weer verder  |
|
Theetje
Oudgediende
liz; het is Hinako, niet Haniko foto'sik sta ergens met een rood zwart gestreept truitje, korte haren, hinako heeft wit aan, bruine haren vast ergens bij mij in de buurt  |
|
macfreak Erelid
@ lizz: misschien moet ik mijn ouders ook maar eens mee laten lezen... misschien vinden ze het dan ook wel goed... en dan moet ik nog maar zorgen dat ik uberhaupt kan. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Goedenavond allen  Ik lees hier dat er weer meer mensen komen bowlen  gezellig  |
|
Theetje
Oudgediende
Blend; mijn broer  al gegeten? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Waar ik dus gebleven was... Quote Liz87: Quote Jannick: NEEEEEEEEE!!!!!!!!! GEEN ONE BIG HAPPY FAMILY!!!!!  Hoezo niet? In de tweede is mijn msnaccount gehackt, en toen was er iemand zo leuk om iets te lullen dat we allemaal een grote orgie zijn, dat we allemaal een grote sexbom ofzo zijn.. En daarna zou ik gezegt hebben dat we een grote blije famile waren..   Quote puppy: Heej Jannick is er ook weer  Hoi..  Quote Thom: Quote Jannick: Jannick is lief. Hahaha  Is toch zo?  |
|
puppy Erelid
|
hoi Blend, al thuis?  |
|
Blend
Oud Moderator
@TheENee nog niet  Maar ik heb nog geen honger, komt nog wel  |
|
Theetje
Oudgediende
haha, wat ga je eten vanavond?  |
|
Blend
Oud Moderator
@puppyik ben ook nog niet thuis  Wel online  |
|
puppy Erelid
|
Quote Blend: @puppyik ben ook nog niet thuis  Wel online  oh? leuk  |
|
Blend
Oud Moderator
Vanavond wordt het gebakken krieltje, shoarmavlees en een groentenmix met gebakken uitjes  (hetzelfde als gister  Alles wordt per 2 porties verpakt he  ) |
|
Theetje
Oudgediende
zo ik ga maar ff aan mijn blog over guido weijers beginnen  en missien ook maar weer is mijn pp updaten  |
|