Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer
|
doet iemand mee met tequila anders? kom op mannen... |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote mindworks: Wow eerste kroeg die 24 uur per dag open is...We hoeven niet meer naar de andere kroegen te wippen..Al ga ik wel ochtendgloren en brunchroom missen... Relaxed toch?? Tenminste een kroeg waar je nooit uitgestuurd wordt... je hoeft noooooit meer naar huis!! Nooit meer dat vervelende laatste rondje als het net gezellig is... |
|
Waarder Senior lid WMRindex: 207 OTindex: 79 Wnplts: Heerhugowa
|
Nee maar wel een slechte service er voor terug das niet best he ;-) |
|
Hoskeu Erelid
|
@juutsel Neej sorry ik hou het bij koffie... ik lust wel wat door mijn koffie...
Iemand ideeen?? Wat is er lekker door de koffie... (zonder dat de baas het ruikt liefst)?? |
|
michaeI Senior lid WMRindex: 48 OTindex: 361 Wnplts: Appendixen
|
juutsel Tequila? Wees dan een echte vent/vrouw en neem strorum 80% .. en ik heb ook meer trek in een lekker bakkie (dan maar geen man) |
|
Waarder Senior lid WMRindex: 207 OTindex: 79 Wnplts: Heerhugowa
|
Wodka |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote michaeI: juutsel Tequila? Wees dan een echte vent/vrouw en neem strorum 80% .. Das lekker spul jah... heb er nog wel eens 1 weg gedragen die dat eens moest proberen... Die was ver heen... |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Hmm.. Collaatje graag.. |
|
nietmeer
|
strohrum gebruik ik alleen als ik taart/ cake bak. maar is ook lekker.
Nee tequila zorgt er voor dat ik altijd stomme dingen doe. Zo ben ik aan mijn huidige vriend gekomen ( wachtff, dat was dus geen stom ding ;-) ) |
|
nietmeer
|
we hadden afgelopen weekend een feestje, dus wodka heb ik nog in huis. ruik je trouwens ook bijna niet, en is goed voor mixjes]
|
|
nietmeer
|
dan ga ik dus voor de verse muntthee met cake... |
|
Jannick Oudgediende
COLAAAAAAAA?!!!!!!!!!!! |
|
Hoskeu Erelid
|
is het al bijna 16:30uur... ik wil naar huis... vakantie gaan vieren!! |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jannick: COLAAAAAAAA?!!!!!!!!!!! Ze hebben je cola topic toch niet gesloten mag ik hopen?? |
|
Jannick Oudgediende
Quote Hoskeu: Quote Jannick: COLAAAAAAAA?!!!!!!!!!!! Ze hebben je cola topic toch niet gesloten mag ik hopen?? Nee, wanneer zal Cafe De Nachtvlucht omgedoopt worden tot Den Voogelvlucht? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote 21-12-06 09:56:24 Kpuc: @Hoskeu. Het wordt nog veel erger.. De schilder is net klaar met het nieuwe uithangbord Tis mischien een beetje laat deze reactie... maar... show me!! |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Ik moet ook cola hebben of zo Thee werkt ook wel, maar er zit toch nog iets extra's in de cola... Ik weet het alweer, tis de suiker! |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jivebunny: Ik moet ook cola hebben of zo Thee werkt ook wel, maar er zit toch nog iets extra's in de cola... Ik weet het alweer, tis de suiker! Oow ik dacht meer aan tik of bacardi of zo... Maar in thee kan je toch ook suiker doen?? |
|
Jannick Oudgediende
Quote Jivebunny: Ik moet ook cola hebben of zo Thee werkt ook wel, maar er zit toch nog iets extra's in de cola... Ik weet het alweer, tis de suiker! Ja.. Ja.. Jaa.. EEN MEDE COLA FAN!! |
|
nietmeer
|
Hoskeu, 16:30 naar huis, wat voor een luizenbaantje heb jij dat morgen vrij bent? ik ploeter nog 2 dagen, hoewel, morgenmiddag kerstborrel. |
|
Jannick Oudgediende
Sniff, ik heb 5 uur pauze.. En dan nog 2 uur, een uur Eco, en een uur Godsdienst, krijgt dan foto van Damian.. |
|
Hoskeu Erelid
|
juutsel Ik heb mijn vakantie dagen en wordt geacht zelf te kunnen inschatten wanneer ik die op kan nemen... In het begin kwam ik hier (mijn werk natuurlijk) binnen van... goh ik wil graag een dag vrij... wat zijn hier dan de procedures?? ...... zitten ze me glazig aan te staren...... uhmm.... jah.... dat moet je zelf weten dat je vrij wil... nouja..... veel succes met je vrije dag..... EDIT: Ik heb ook nog een 40uurs rooster... als ik in een week maar 40uur maak (binnen het redelijke) is het goed... wanneer ik die maak moet ik ook zelf weten... En ik heb ondertussen nog tijd om een beetje te spammen op een forum... dus ik heb een luize baantje jah... |
|
nietmeer
|
@Hoskeu, klinkt goed, ik heb ook vrije dagen, maar wil in mei nog 2 weken naar Thailand en ga in januari snowboarden... en van de zomer ook op vakantie dus had alleen maar genoeg dagen voor volgende week maar goed, over 4 weken en 1 dag..BOARDEN!!!) BTW, doe mij zo een baan! |
|
Jannick Oudgediende
Waarom word er niet met @Jannick gesproken? |
|
nietmeer
|
TUURLIJK wel! maar 5 uur pauze is niet echt leuk om over te praten als je moet werken ;-) |
|