Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer
|
Hostile take-over completed, proost! |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Kpuc... Wie komt het officieel openen?? |
|
Waarder Senior lid WMRindex: 207 OTindex: 79 Wnplts: Heerhugowa
|
Ehm is het niet Cafe den Vogelvlucht met 1 o ipv 2? |
|
nietmeer
|
Dat heb je net gedaan, dus wees welkom in Den Voogelvlucht, geopend 24/7/365.25. Geen gedoe van pas een biefstuk na 12:00, ontbijt van/tot. Whatever you want, we got it |
|
nietmeer
|
Quote Waarder: Ehm is het niet Cafe den Vogelvlucht met 1 o ipv 2? Het Café is genoemd naar de oprichter van een beroemde webstek |
|
nietmeer
|
Quote : @Juutsel Dat lukt niet vandaag... heb al hoofdpijn...
Maar ik zal mijn vrouwtje vanavond eens aan haar oren kriebelen... kijken hoe ze reageerd...
HMPF... MANNNEN... moet ik het uitspellen.. dat wat je tegen een vrouw zegt is belangrijker dan wat je doet. ( maar je meot wel weer doen wat je zegt...)
en de invulling vna wat je zegt... tja, dat laa tik aan jou over, dat verschilt weer per vrouw. maar je kan een vrouw helemaal gek maken met woorden... |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Kijk das mooi... Den uitbater Kpuc heeft gesproken!! Doe mijn maar een bitter garnituurtje dan!! |
|
nietmeer
|
komt er nu nog lunch? |
|
nietmeer
|
ik wacht op de tosti... of is het hier ook zelfbediening? Jannick, waar ben je? |
|
|
Kpuc ok dan hoor je me niet |
|
struis112 Senior lid WMRindex: 138 OTindex: 91
|
Quote Kpuc: Dat heb je net gedaan, dus wees welkom in Den Voogelvlucht, geopend 24/7/365.25. Geen gedoe van pas een biefstuk na 12:00, ontbijt van/tot. Whatever you want, we got it ok doe maar een whopper |
|
nietmeer
|
Uhh, ff kijken hoor, daar staat een flinke koeling, woww, er is geinvesteerd zeg, nieuw kookeiland Hey, en een vaatwasser, dat zal de manager een hoop afwashandjes schelen. Uhmm, deruit dus met die vaatwasser, meer personeel houd de zaak gezellig. Oeiiii, en goed gevulde kasten, oktjes, we zijn in de lucht. Komt ie, bittertjes, tosties hk/sk, Voogelburger ipv een Whopper. |
|
|
Vaatwasser eruit? ben je gek gewoorden die dingen zijn onwijs duur, geef dan maar hier scheelt mij weer |
|
nietmeer
|
Alste, neem maar mee dat kreng. Scheelt weer ruimte voor een menschje erbij in de keuken |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Doet u mij maar een vooogelschoootel..aub |
|
nietmeer
|
ik solliciteer om dat menschje te zijn!!! |
|
nietmeer
|
|