Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer
|
@ hoskeu,
my mind has been taken over, wat bedoel je? |
|
michaeI Senior lid WMRindex: 48 OTindex: 361 Wnplts: Appendixen
|
juutsel Ik ben op me werk ik heb hier sowieso geen foto's. Sex? Ik had het kunnen weten jullie vrouwen beginnen er alleen maar over @Hoskeujij hebt toch al een vast gat in de markt om te penetreren ? |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote juutsel: @ hoskeu,
my mind has been taken over, wat bedoel je? Sorry... ben weer veelste flauw bezig... |
|
Hoskeu Erelid
|
@michael.. Ben jij zo onweestaanbaar voor de vrouwen... dat ze direct over sex beginnen?? |
|
|
@HoskeuEn dan hebben ze nog niet eens mijn foto gezien. Kan je nagaan .. edit: of is dat wel een hele arrogante opmerking |
|
nietmeer
|
@ de rest.. Wacht even, ik ben niet stnadaard wat dat betreft, teveel met mannen omgegaan, daarom was het ook zo speciaal dat Michael me aan het blozen maakte. Ben nogal expliciet in uitspraken... maar ja, Michael is zo onweerstaanbaar.. ;-) |
|
nietmeer
|
@ Michael, nou die foto van die Appendix gaf me toch inzicht in de lengte/ grootte van je uitwenige aanhangsel ( HA) |
|
Hoskeu Erelid
|
@michaelDie foto's die je net aan ons liet zien?? Kan me voorstellen dat ze voor het zien van die foto's opgewonder zijn als erna... |
|
|
juutsel Is dat positief of negatief? |
|
nietmeer
|
@michael, wil je echt da tik dat hier vertel ;-) |
|
nietmeer
|
@Hoskeuvrouwen zijn nu eenmaal raar... meest kloppende = vrouwen hebben lief met hun oren |
|
|
Doe maar niet .. |
|
Hoskeu Erelid
|
@michael.. Je gaat hem hier toch nie op de toog leggen!! |
|
nietmeer
|
Quote michaeI: @HoskeuEn dan hebben ze nog niet eens mijn foto gezien. Kan je nagaan .. edit: of is dat wel een hele arrogante opmerking wel lichtelijk arrogant ja, maar goed, veel praatjes, maar nog steeds geen foto! |
|
|
juutsel Quote michaeI: juutsel Ik ben op me werk ik heb hier sowieso geen foto's. Ik ben ff lunchen.. Ciao!! |
|
Hoskeu Erelid
|
Eet smakelijk!! |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote juutsel: @Hoskeuvrouwen zijn nu eenmaal raar... meest kloppende = vrouwen hebben lief met hun oren Met hun oren?? Ze zeggen wel eens... liefde van de man gaat door de maag... Deze had ik nog nooit gehoord... de liefde van de vrouw gaat door de oren?? |
|
nietmeer
|
Kpucbot in da house Nog een paar uurtjes, dan is het nieuwe uithangbord droog en gereed voor ophanging. |
|
Hoskeu Erelid
|
@Kpuc Mooi!! Bevalt de nieuwe kelder trouwens?? of betrek je in deze toko de zolder?? EDIT: waar komt het uithangbord te hangen?? |
|
nietmeer
|
@Hoskeu... moet je over nadenken!!!! |
|
nietmeer
|
@ de rest... uithanbord... kelder???? eehh???? |
|
Hoskeu Erelid
|
@Juutsel Dat lukt niet vandaag... heb al hoofdpijn... Maar ik zal mijn vrouwtje vanavond eens aan haar oren kriebelen... kijken hoe ze reageerd... |
|
nietmeer
|
@Hoskeu. Knonne, m'n kelder is zowat twee keer zo groot, een eigen douche en een mooi stuk werf aan de grachtzijde. Blij dat ik hier de keuken bestier anders hadden ze er nog een terras van gemaakt ook. Nee, niks ervan, die zes vierkante meters werf, das mijn terrein |
|
Hoskeu Erelid
|
juutsel Eerst waren er een aantal topics... 1 topic hete cafe Ochtend gloren... dat cafe was open tot 12uur smiddags... In dat cafe woonde Kpuc in de kelder... Na 12uur gingen we dan verder naar de topic Brunch room... en we hadden Nachtvlucht voor na 00uur... Sinds vandaag is nachtvlucht 24/7 open en gaat anders heten... dus ben benieuwd |
|
Hoskeu Erelid
|
- Ja... daar zou ik ook stil van worden - |
|