Cafe de Nachtvlucht |
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
juutsel... Oei... en na januarie 8 weken vrij zeker?? Met een been of 2 int gips?? EDIT: Nouja vrij... |
|
nietmeer
|
ooehh.. zal toch mijn pols moeten breken om vrij te kunnen hebben.. maar ik werk pas sinds september en ben nog steeds niet echt gewend. mis de afwisseling, elke week hetzelfde... toch maar emigreren en een husky farm beginnen ofzo |
|
nietmeer
|
maar ben nog door aan eht studeren zodat ik later als ik groot ben een baan kan nemen waarbij ik niet per se 40 uur werk maar genoeg verdien om enigzins te doen wat ik wil.. en ga uiteraard de oudejaarsloterij winnen |
|
nietmeer
|
@ Yannick, moet je ook wel reageren he?
@ de rest, hebben jullie ons verlaten, of een beetje 'privacy' gegunt? |
|
Hoskeu Erelid
|
juutsel Dat is nog eens een nobel streven... Ik zou bijna zeggen "dan doe ik mee"... maar husky's groeien toch daar waar het koud is?? Daar hou ik dan weer nie van... dus helaas... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote juutsel:
@ de rest, hebben jullie ons verlaten, of een beetje 'privacy' gegunt? Ik denk dat de rest niet van husky's of niet van farms houden... |
|
nietmeer
|
ik heb er een naast me zitten en werkt net als mij mensen... wormvormig aanhangsel en een zeikerd samen... en dan krijg je puppy's.
Canada lijkt me leuk, Zweden ook, maar dan moet ik Zweeds leren en ik weet niet of ik mijzelf dan nog serieus kan nemen. |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Honger? |
|
nietmeer
|
of van kou... BRRRRRR
|
|
nietmeer
|
JAAA
tosti banaan kaas met curry ernaast aub
|
|
Hoskeu Erelid
|
tis 12uur... de laatste ronde... op naar "De Brunchroom"... EDIT: Oowneej die is ook gesloten... |
|
michaeI Senior lid WMRindex: 48 OTindex: 361 Wnplts: Appendixen
|
Sorry ik moest even doen alsof ik hard aan het werk was.. De baas wilde even een praatje maken .. Doe mij maar een broodje mexicano pinda |
|
nietmeer
|
@ Michael, we misten je al, ben je nu weer op de hoogte? |
|
|
Quote juutsel: ik heb er een naast me zitten en werkt net als mij mensen... wormvormig aanhangsel en een zeikerd samen... en dan krijg je puppy's. Huh?? |
|
nietmeer
|
tip: af en toe mailtje sturen naar je baas met reactie op eerdere mailtjes e.d.
ik snap niet dat ze denken dat ik de hele dag bezig ben met nietsdoen...
|
|
nietmeer
|
@ micheal mijn husky je bent dus nog niet op de hoogte ;-)LOL |
|
Hoskeu Erelid
|
@michael... Doe jij ook al net of je hard aant werk bent?? Eigenlijk eens een bandje moeten opnemen met werkgeluiden, lijkt het net of ik druk druk druk ben... Hoop geritsel met papieren... laden paar keer open en dicht.... |
|
nietmeer
|
heb ik ff mazzel, ik kan thuiswerken 3 dagen per week...
|
|
Hoskeu Erelid
|
Maargoed... hoe is het met je husky?? |
|
|
juutsel Ik ben blond, oké? Ik had al gelezen dat het over husky's ging, maar dan snap ik het nog steeds niet (en bedankt voor de tip) @HoskeuIk doe de marketing, als jij de cd'tjes maakt |
|
nietmeer
|
ze is net weer eens een speeltje aan het mollen, foto's staan ook op Hyves... maar je doet dus mee met husky farm? of iets anders ludieks buiten NL? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote juutsel: ze is net weer eens een speeltje aan het mollen, foto's staan ook op Hyves... maar je doet dus mee met husky farm? of iets anders ludieks buiten NL? Ik zit er nogsteeds over tedenken... welk gat in de markt ik ga penetreren in een warm oord... EDIT: Waarom quote ik eigenlijk als je bericht er boven staat ?? |
|
nietmeer
|
@ Michael, tja, nog geen foto van jou gezien. ging over voortplanten... weet je wel... SEX weet je wel... veel gehijg en gerijd (EDIT... no explicit deatils) |
|
nietmeer
|
@Hoskeu, welk warm nat gat?;-) He bah.. veel te vroeg, wat hebben jullie door mijn thee gedaan? |
|
Hoskeu Erelid
|
juutsel Oow ik maar denken dat je het over je blaffende husky had... (sorry erg flauw... ) |
|