|
genex Actief lid WMRindex: 81 OTindex: 68 Wnplts: Dirksland S |
Kpuc: Dat wordt een regenpak aan vandaag ! |
|
Arya Oudgediende
WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Ach Kpuc, het regent nog niet zo heel erg. en zo nodig zet je toch eventjes een muts op? @genexeh.. volgens mij veranderd dat per cafe ik denk achter de bar? |
|
nietmeer
|
hier is het droog |
|
Arya Oudgediende
|
Hier miezert het een beetje, en zo ver zit ik niet van utrecht vandaan |
|
@Arya: Had m al gevonden ! De keuken bevind zich in de kelder rare plek eigenlijk..... Tosti's zijn klaar ! Ennuh....is pablo bezweken aan de ananas |
|
Arya Oudgediende
|
Mja, Pablo bezwijkt wel vaker aan rare dingen daar hoef je niet raar van op te kijken |
|
Aan rare dingen ??? Je maakt me nieuwsgierig Laat m dan maar liggen.....*fluistert* zullen we m buiten aan de schandpaal zetten ????* |
|
CityGirl Erelid
WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
Quote genex: @Arya: Had m al gevonden ! De keuken bevind zich in de kelder rare plek eigenlijk..... Tosti's zijn klaar ! Ennuh....is pablo bezweken aan de ananas wat is er mis aan mijn cafe?? |
|
Arya Oudgediende
|
ik heb wel een paal ergens? en we kunnen ook het oude wapenarsenaal even induiken om wat leuks te vinden? |
|
@CityGirl: Nou ik vind dat de keuken zich op een rare plek bevind en de voordeur is gevaarlijk |
|
Wapenarsenaal !!! Hier in dit cafe !!!??? Nog iets wat niet in orde is.... Maar laten we t stil houden..... ssssst |
|
nietmeer
|
Oh ja hier was ik ook nog even actief De koffie is binnen nu het broodje nog |
|
nietmeer
|
Ijs |
|
CityGirl Erelid
Quote genex: @CityGirl: Nou ik vind dat de keuken zich op een rare plek bevind en de voordeur is gevaarlijk Tja je zat bij de buren in de keuken....die zitten hieronder....de keuken is gewoon rechts achterin...was zeker nog te vroeg....je oogjes zijn niet open. en wat is er met de voordeur dan? Arya het wapenarsenaal zat in het vorige cafe, dat is verplaatst naar het einde van de staat hier! |
|
Tazmanian Devil: Er liggen vers gebakken tosti's op de bar |
|
nietmeer
|
@genex hopelijk dan wel met kaas en tomaat @Mikke ja dat kan ik zo na het broodje wel eens nemen |
|
nietmeer
|
@Taz: Ik wil ff langs de bakker voor een lekker broodje, maar een half uur geleden zei Hans dat ie zou komen, en nu weet ik niet wanneer die komt Hij is hier een kwartier fietsen vandaan *bellen gaat* |
|
@CityGirl: Ja ik dacht al...mag wel een keer worden schoongemaakt ! Kakkerlakken en hagedissen liepen over t aanrecht daar Bah...echt vies hoor ! En de voordeur ! Nou kijk maar eens naar mn vinger ! *houdt de ingesmeerd met jodium en in de pleisters gewikkelde dike vinger omhoog* |
|
nietmeer
|
Mikke oh die is vast het brood op gaan halen |
|
nietmeer
|
Taz: Nee die zat bij zn collega's @genex: Hou s ff op met ons cafe zo af te kraken *bitchslapt* |
|
Tazmanian Devil: Zeker ! En nog veel meer, maar dat zeg ik niet, want is een geheim recept.... |
|
Mikke: Ik kraak helemaal niks af en je deed me zeer |
|
CityGirl Erelid
@genex: mijn keuken is kraakhelder hoor en dat jij nou rare toeren uithaalt met de voordeur.... Nog niemand heeft zich daaraan bezeerd... Quote Mikke: @genex: Hou s ff op met ons cafe zo af te kraken *bitchslapt* Mikke!!! |
|
@CityGirl: Ik duidde op de keuken van de onderburen |
|
Dum-Di-Dum Erelid
WMRindex: 680 OTindex: 891
|
|
|