|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
hoi Taz ik haat niet werkende kopieerapparaten en ik haat het dat ik niet van te voren heb nagedacht edit; hallo? |
|
nietmeer
|
@Delenn dat die kopieeer machines niet werken komt omdat sommige mensen wel eens een kopie gaan maken van iets waar dat ding niet voor bedoeld is Dan kun je mooi nu even nadenken |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ja das te laat en dat kopieerapparaat loopt telkens vast en nu moet ik gaan |
|
CityGirl Erelid
WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
Mijn ventje is jarig vandaag en daardoor heb ik helemaal geen zin om te werken vandaag |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Dan maar gauw aan de slag, dan is de dag snel om, gefeliciteerd met je mannetje |
|
CityGirl Erelid
|
|
nietmeer
|
CG welke van de velen is er nu dan jarig? want laatst was er toch ook al een jarig of was dat alleen de aankondiging Proficiat |
|
CityGirl Erelid
Tazmanian Devil: hahaha ik heb maar 1 ventje hoor dus ik denk dat dat de aankondiging was enne tnx |
|
nietmeer
|
CG ja dat hou ik ook niet allemaal bij he of het nu de aankondiging was of niet Graag gedaan Ik heb zin in Zaterdag |
|
CityGirl Erelid
Tazmanian Devil: hahaha nee dat snap ik, zou ook te gek worden als je dat allemaal bij zou moeten houden. IK heb ook ZIN in zaterdag |
|
nietmeer
|
Oh dus je bent er ook bij? Gezellig |
|
CityGirl Erelid
Nee sorry maar dan vieren we de verjaardag van mijn ventje |
|
nietmeer
|
he wat jammer nou Nou ja een verjaardag gaat voor Ik denk dat ik hier in het cafe dit nummer maar opzet Aangezien het hier zoi rustig is |
|
CityGirl Erelid
jammer genoeg kan ik niet op youtube op mijn werk het is de laatste tijd erg rustig hier. |
|
nietmeer
|
CG dan beluister je hem toch gewoon thuis? Ik zal je de link wel even sturen;) Aardig van mij he? Ja normaal gesproken is Roy ook wel aanwezig, en Mikke maar er is nu bijna niemand meer in het cafe Ach zo blift het wel overzichterlijker |
|
CityGirl Erelid
Is goed hoor je bent ontzettend aardig Maar helaas moet ik je nu ook even verlaten...even een overleg notuleren. Ben denk ik over 1 1/2 uur terug. |
|
nietmeer
|
Doei CG Ik zal je missen *gaat een mail versturen * |
|
nietmeer
|
goede topic dan maar.. ik hoop het Kpuc... ik ga mn best doen;) dit keer gaven ze als reden op: ik hing teveel op de koppeling, so what als ik dat nou wil.. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ah, je was dus een moetje, zulke examinatoren moeten ze hier achter in de Vecht met een stuk beton om dr enkels mikken |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Das wel heel cru Kpuc, 'laten zitten' kan ook... |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zuwe, het is gewoon te erg dat ze bij t CBR een moetzakkenpercentage onder de tafel houden |
|
nietmeer
|
@Zuwe: moah, ik kan me er wel aardig in vinden, dit is namelijk al de 2e keer dat ze dat flikken maar verder reed ik goed.. dusja.. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Het CBS is één grote oplichterij! Als er 's morgens teveel mensen gezakt zijn, laten ze 's middags meer mensen slagen. Ook laten ze dan mensen slagen die totaal niet kunnen rijden. Als er 's morgens teveel mensen geslaagd zijn, laten ze 's middags meer mensen zakken, ook al rijden die perfect. |
|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Anders krijgen ze de statistieken zeker niet rond |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Het gaat hun puur om werkbehoud. |
|