|
Traevel Oudgediende
WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Bij het CBR dan Zo erg zal het toch niet zijn? |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Geld moet rollen maar er moet dan wel genoeg in kas zijn |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Er zijn mensen bij die pas na de 30ste keer opgaan slagen. Deze mensen zijn helemaal niet geschikt om in een auto te rijden. De rijschoolhouder heeft dit ook wel in de gaten, maar die laat ze gewoon lessen in plaats van te zeggen dat ze nooit kunnen autorijden. Ze plukken deze mensen dus gewoon leeg. Zo erg is het dus wel Traevel. En dertig jaar terug was dit ook al. |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Kpuc: Gelukkig heb ik dat Maar ik slaagde de 2e keer |
|
Traevel Oudgediende
Mijn kas is redelijk leeg en dat digitale geld rolt voor geen meter |
|
linctus Oudgediende
WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Het slagen ligt vooral aan de examinator. Die bepalen of je veilig genoeg rijdt om in bezit te komen van een rijbewijs. |
|
WMR-kok Oudgediende
Die examinatoren, weten vooraf al of je slaagt of niet linctus. |
|
linctus Oudgediende
|
@ WMR-kok
Nou dat valt best wel mee. Ze hechten wel veel waarde aan de mening van de rijschool instructeur. Die heeft vaak meer informatie over hoe iemand rijdt. |
|
WMR-kok Oudgediende
Deze persoon is waarschijnlijk 's middags opgegaan voor haar examen. Die had nooit haar rijbewijs mogen krijgen. |
|
linctus Oudgediende
|
Nee, dat soort mensen kom je veel te vaak tegen op de weg. En ik ben nog wel aan het lessen. |
|
WMR-kok Oudgediende
Een ex-vriend van mijn moeder was rijschoolhouder. Die heeft het ook al enkele malen aan mij verteld. Zijn er 's morgens teveel mensen geslaagd, dan zakken er 's middags meer mensen. Er mag maar een bepaald percentage slagen. |
|
linctus Oudgediende
|
@ WMR-kok Als je goed rijdt dan slaag je. Rij je onveilig slaag je niet. Maar ik ben HW maken. Doei |
|
WMR-kok Oudgediende
Laters linctus *boink* Is niet helemaal waar linctus. |
|
nietmeer
|
Quote WMR-kok: Deze persoon is waarschijnlijk 's middags opgegaan voor haar examen. Die had nooit haar rijbewijs mogen krijgen. Ben blij, dat ik dus wel erg goed ben in file parkeren, ieder plekje waar hij maar net past, parkeer ik 'm zonder problemen Middag trouwens |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Kpuc Oudgediende
Er wordt eerst gekeken naar hoe iemand rijdt, dan worden de cijfers erbij gehaald en aan de hand van een lullig iets als de voet teveel op de koppeling laten rusten wordt je genaaid.. |
|
nietmeer
|
PW...ik heb theorie en praktijk beiden in 1 keer gehaald |
|
WMR-kok Oudgediende
Of ze zeggen dat je vergeten hebt een straat in te kijken, terwijl dat niet waar is. Theorie in 1 keer, praktijk in 2 keer. |
|
Traevel Oudgediende
Ik kreeg 'm gewoon bij de cornflakes jôh En ik had nog wel het verkeerde merk gekocht |
|
Kpuc Oudgediende
Zussie Die theorie was echt mak destijds De praktijk ook, maar ja, ook vanwege het middaguur en de cijfers besloot madame tot een remingreep op een overzichtelijke kruising met geen hond op de weg, met een gangetje van krap 30 Mevrouw, dit is gezakt? Ik vrees van wel ja. Goed, dan mag u de auto verlaten zodat ik m op slot kan draaien en naar m'n instructeur kan lopen, en stik maar of iets van die strekking |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
nietmeer
|
PW...ben blij dat ik het vlot heb gehaald...ben toen in febr. begonnen en ben toen op 14 april geslaagd voor mijn rijbewijs maar goed...is ook alweer 12 1/2 jaar geleden zwager vond het in die tijd ook best wel lastig hoor, maar kreeg te horen, dat ik goed rekening hield met de overige weggebruikers, goed mijn plaats op de weg bepaalde en mijn bijzondere verrichtingen allemaal goed gingen |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik heb eerst rijles gehad van mijn vader. Dat heeft mij 30 lessen gekost om alles af te leren wat mijn vader me aangeleerd heeft. Na 40 lessen ben ik pas voor de eerste keer op examen gegaan. Maar de examinator die ik toen kreeg maakte mij helemaal zenuwachtig, en daardoor kreeg ik drie ingrepen. |
|
Kpuc Oudgediende
Heuvelen, parking Filet, een idioot door rood ontweken, en nog zakken omdat ik naar madame's mening te hard op een kruising aankwam karren. Ja doei, lopen meid, dat doe ik ook |
|
nietmeer
|
PW...mijn rijinstucteur had me nog geen eens laten slagen, als het aan hem had gelegen. Ik heb toen 1 keer mijn motor af laten slaan, omdat ik vanuit z'n 2 wilde optrekken en ik ben van baan gewisseld zonder goed te kijken. Maar toch geslaagd, omdat het afslaan niet meer gebeurd, als je ervaring met rijden hebt en ja, het andere gewoon mazzel gehad. Maar moet zeggen...heb nu 12 1/2 jaar mijn rijbewijs, krijg te horen dat ik als een vent rij, maar nog geen deuk gereden in die 12 1/2 jaar |
|