|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote Tim-kun: hmm maar wat ook met gescheiden ouders is dat de kinderen ervan dubbel verwend worden, verjaardag hier, verjaardag daar, sinterklaas hier, sinterklaas daar..en ja de ene ouder kan niet een groot kado geven en de ander niet ik ben ook ben ook gescheiden en heb 2 kids, nee ze kunnen bij niet hetzelfde krijgen als bij hun meoder, en dat weten ze ook, ik ben al uigekleed , er valt bij mij niks te halen, ga maar naar mama, die heb geld zat .... |
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Ocharme WMR. |
|
Tim-kun Erelid
WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
gelukkig is niet iedereen zo, maar een situatie bij mijn oom bv is dat mn oom en ex-tante altijd met elkaar strijden om het behagen van de kinderen, en de kindere zitten nu op een leeftijd dat ze slim genoeg zijn om dit te gebruiken, door bv te dreigen met"als ik dit niet mag dan ga ik wel terug naar mama" of andersom, en de ouders trappen erin |
|
Jovi-Mama Oudgediende
WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Quote Roy6: @Jovi-Mama: ook al zijn de ouders gescheiden dan nog, nee i keur het af, klinkklare onzin, hoe ga jij dat doen als ze 8 zijn ???/ Niet anders dan dat ze zes of zeven of negen zijn. Mobiel en al die andere rotzooi mag op de middelbare school. Je mag veel van mij, maar dat niet. Evenals make-up voor de meisjes, leuk thuis samen met mama maar niet op school... Ik wil nog graag jullie reactie op dat sex hebben als je elf bent... Was dat een goede reactie, of was ik te hard...???? Hij doet erg zijn best om het goed te doen met zijn dochter... |
|
Bogarde Erelid
Tim-kun, opzich is dat niet verbazingwekkend aan de ene kant en aan de andere kant ook weer wel. |
|
ladekast Oudgediende
|
11 en sex ... nee dank je, wacht daar ff mee tot ik dood ben zeg maa, ik weetr dat het neregsn op slaat, maar ik hou mijn hart al vast....
11... ik vermoord ze denk ik .... |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Kinderen zijn NIET de inzet van je scheiding. En iedereen die zich daar schuldig aan maakt is in mijn ogen een loser, man of vrouw.
Ik heb twee klootzakken van exen, maar ik praat ze nooit zwart bij mijn kinderen, die komen daar zelf wel achter.... |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Sex op elfjarige leeftijd absoluut niet. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Roy6: 11 en sex ... nee dank je, wacht daar ff mee tot ik dood ben zeg maa, ik weetr dat het neregsn op slaat, maar ik hou mijn hart al vast....
11... ik vermoord ze denk ik .... Dat bedoel ik nou! Wel "volwassen" speelgoed geven, maar als ze daar vroeg mee beginnen ist weer niet goed... Ik heb echt medelijden met deze kinderen... |
|
Bogarde Erelid
WMR, in Zuid-Amerika komt dat overigens met de regelmaat voor, maar dat heeft dan vanzelfsprekend een andere oorzaak. |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote Jovi-Mama: Quote Roy6: 11 en sex ... nee dank je, wacht daar ff mee tot ik dood ben zeg maa, ik weetr dat het neregsn op slaat, maar ik hou mijn hart al vast....
11... ik vermoord ze denk ik .... Dat bedoel ik nou! Wel "volwassen" speelgoed geven, maar als ze daar vroeg mee beginnen ist weer niet goed... Ik heb echt medelijden met deze kinderen... bij mij krijgen ze het geen van beide.... Simpelweg omdat ik het niet heb, en nee als ik het wel had dan nog niet, gheen discssie mogelijk |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@Bogarde: en je dacht dat het in Nederland niet voorkomt???? Hoe naïef.... Ik ken die meiden die het gedaan hebben....te triest voor woorden. En nee, ik woon niet in een stad, ik woon zelfs in het oosten van het land.... |
|
Tim-kun Erelid
|
ik denk dat kinderen nowadays wel steeds vroeger beginnen of het willen proberen dan toen wij jonger waren, maar 11 is veel te vroeg..persoonlijk vind ik toch wel liever 18 alleen is dat helaas denk ik onmogelijk hedendaags |
|
Bogarde Erelid
Jovi,mama. Dat zeg ik helemaal niet. Beter lezen graag.
Ik zeg alleen dat het daar voorkomt en niet zo'n beetje ook. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Ik denk dat 18 het tegenovergestelde is, maar verdorie, elf??? Ik baalde al dat ik borsten kreeg op die leeftijd, laat staan dat ik wat anders wilde doen... |
|
ladekast Oudgediende
|
@Tim-kun: ik was zelf 13... maar 11 als meid zijnde .... das fucking lagere school man !!!!! |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@Bogarde: Nee, maar zo las ik het ook niet....En ik weet dat de situatie daar vele malen schrijnender is, maar ik probeer het probleem hier aan de kaak te stellen en vast te stellen of ik zo raar denk, of dat de wereld gek is geworden? |
|
Bogarde Erelid
Jovi, ah op die manier. Nee, je bent zeker niet gek en idd, soms gebeurt het ook in Nederland of Belgie of noem het allemaal maar op.
Triest eigenlijk dat mensen onder de 18 uberhaupt sex hebben. ( zeker als het niet ongewild is )
|
|
Tim-kun Erelid
|
ja, ik heriner me nog dat ik in groep 8 zat en een meisje van 11 had het toen ook al gedaan, de meeste van ons hadden ook nog niet echt een idee wat het was enzo toe, en ook nog niet een behoefte tot, als je al een vriendinnetje had was het handjes vasthouden, zoenen was soms al teveel |
|
WMR-kok Oudgediende
De wereld wordt langzaamaan gek Jovi. |
|
ladekast Oudgediende
|
@Bogarde: dat gebeurt helaas te vaak idd @Jovi-Mama: ik neem ff aan dat je bedoel in NL en de rest van de werd staat er ff los van .... |
|
WMR-kok Oudgediende
Normen en waarden worden niet meer aangeleerd. |
|
Bogarde Erelid
WMR, niet mee eens. Er zijn veel goede dingen op aarde, nog altijd veel meer dan negatieve dingen. Je moet er alleen wel oog voor hebben. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@Bogarde: Helemaal met je eens, ik was ook veel te jong en heb daar best wel spijt van gehad... @Tim-kun: idd! Vandaar dat ik dus tegen pc internet en dat soort dingen ben, op jonge leeftijd... @WMR-kok: dacht al dat het aan mij lag... |
|
Tim-kun Erelid
|
ik hoop dat ik het mijn kinderen later toch goed erin kan proppen die normen en waarden |
|