|
Jovi-Mama Oudgediende
WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
@Bogarde: Je hebt helemaal gelijk! Ik zie om me heen ook veel meer normale situaties, vandaar ook dat dit mij zo opvalt... @ Kok: zeker wel, iig door mij wel!!! |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Bij een hoop mensen niet meer Jovi. Die hebben daarvoor geen tijd, want ze moeten beide werken. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@WMR-kok: daarom betitel ik mezelf ook als arm. Ik werk maar 25 uur, maar ik ben wel altijd thuis met me kids...ook al ben ik niet altijd zo'n goede moeder als ik zou willen... |
|
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Ja Jovi, mama, dan zijn dat ook de situaties die dan gaan opvallen. Eigenlijk is het gewoon hartstikke logisch wat je zegt.
Trouwens, wat ik ook opvallend vind tegenwoordig, dat er steeds meer mensen in de val trappen van online dating met voornamelijk Russische vrouwen.
|
|
WMR-kok Oudgediende
Dan ben je al een veel betere moeder dan de meeste vrouwen Jovi. Ook al gehad Bogarde, totdat ze om geld begon te vragen. |
|
Bogarde Erelid
WMR, niet zo negatief, want er zijn veel goede moeders. WMR, ja, maar ik bedoel mensen die daadwerkelijk die stap hebben gezet, als je snapt wat ik bedoel. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@WMR-kok: dank je wel! @Bogarde: Ja, dat is het moeilijke ook, je wilt het wel goed doen, maar af en toe zie je van deze uitspattingen en dan denk ik: "waarom????" @ bogarde: mijn ex zwager heeft een ex poolse vrouw, wat een kreng...(of zoals ze hier zeggen, niet via online dating, maar " 'n gekocht'n" |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Bogarde: dat is niet vreemd, de foto's zijn mooi, mannen willen wat, missen wat en duiken er domweg op ... tuimelen erin, maar net hoe je het bekijkt |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik wilde ze best over laten komen hoor Bogarde. Maar de reis zal ze toch zelf moeten betalen. |
|
Bogarde Erelid
Jovi, een vraag waar ik niet direct een antwoord op weet te geven. Waarom idd. |
|
Bogarde Erelid
Jovi, ja, die zwager van je. Poolse, Russische of Wit-Russische vrouwen, een pot nat. WMR, en dan blijkt dat het geen dame is. Wat zal jij dan een pot ellende hebben. Dat weet je zelf ook. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Bogarde: Jovi, een vraag waar ik niet direct een antwoord op weet te geven. Waarom idd. Yes, het maakt mij ook sprakeloos... Maar ook goede actie en situaties kunnen mij sprakeloos maken hoor,ik ben niet blind en doof voor goede dingen... |
|
WMR-kok Oudgediende
Quote Roy6: de foto's zijn mooi Professionele modellen-foto's In lingerie. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote WMR-kok: Quote Roy6: de foto's zijn mooi Professionele modellen-foto's In lingerie. Zoals ik mijn kids leer: kijken doe je met je ogen, niet met je handen.... |
|
Bogarde Erelid
Jovi, volgens mij ben jij de perfecte moeder.
WMR, die foto's van die modellen op internet zijn vaak met Photoshop bewerkt. In het echt zijn ze misschien lelijker dan Britney Spears zonder make-up. ( daarvan heeft een foto eens in een Belgse krant gestaan, ongelofelijk wat je dan ziet, wat een verschil ) |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@Bogarde: Thanx! Waar heb ik dat aan te danken??? |
|
Bogarde Erelid
Mijn gevoel zegt dat. Trouwens je manier van praten is ook gewoon zo heel normaal. Misschien komt het daar ook wel van. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@Bogarde: je bent ook op de bowling? Dan mag je zelf oordelen, ik heb de tweeling dan ook bij me... |
|
Bogarde Erelid
Ik ben idd op de bowling, Jovi. Ik zal oordelen en naar de tweeling kijken. Ik ga nu trouwens mijn bed opzoeken, want ik heb slaap. Alvast welterusten en slaap goed. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Bogarde: Ik ben idd op de bowling. Ik zal oordelen en naar de tweeling kijken. Cool! Maar hoezo vond je dan dat ik "normaal" praatte???? Ik praat eigenlijk altijd zo... Nou...welterusten en slaap fijn!!!1 |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
Bogarde Erelid
Nou, omdat sommige vrouwen nogal snel op hun teentjes zijn getrapt en dan is er al bij voorbaat geen discussie mogelijk. Snap je, maar ik kan het misschien zo moeilijk uitleggen.
Ik zal zeker lekker slapen. Slaapse en tot morgen op WMR.
Roy6, ja mooi toch. Hopelijk genieten ook jouw kinderen van de bowling en de goede sfeer die er rond gaat hangen.
Slaap goed Roy6. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Bogarde: Nou, omdat sommige vrouwen nogal snel op hun teentjes zijn getrapt en dan is er al bij voorbaat geen discussie mogelijk. Snap je, maar ik kan het misschien zo moeilijk uitleggen. Nee, ik vraag om een discussie, dan ga ik me niet beledigd opstellen. Ik heb mijn fouten en mijn kids zijn niet heilig. Maar ik doe wel mijn best omhet allemaal zo goed mogelijk te doen! |
|
Bogarde Erelid
Ja, maar als je ziet hoe jij reageert op reacties van anderen, (bv t.o.v. hoe andere vrouwen dan zouden reageren ) vind ik dat gewoon knap. Eigenlijk is het maar normaal, maar ja, toch is het knap. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Bogarde: Ja, maar als je ziet hoe jij reageert (bv t.o.v. hoe andere vrouwen dan zouden reageren ) vind ik dat gewoon knap. Eigenlijk is het maar normaal, maar ja, toch is het knap. Ik kijk uit naar de bowling, met jou wil ik nog wel een discussie voeren....!!!! Leuk! Thanx, ik had het nodig om even mijn hersens te laten werken, bedankt voor het oppikken van de discussie en de complimenten!!! ik dacht dat je ging slapen.. |
|