|
Jovi-Mama Oudgediende
WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Quote Sto : Gutenmorgen slaapfkopf Een duitser in het café? |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Bonne matin, ça va? |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
@Jovi-Mama: in het duits is het niet slaapfkopf maar Schlafmütze |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote Kameleon: Bonne matin, ça va? En een Fransman... @Sto : weet ik....ben ooit geslaagd met een 9 voor Duits... |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Sto, c'est ne très bien pas, eh? Quote Jovi-Mama: Quote Kameleon: Bonne matin, ça va? En een Fransman... Et une Hollandaise.. |
|
Sto Oudgediende
|
@Kameleon: Je ne parle pas francais mon numbre was 6 xD |
|
Kameleon Oudgediende
Sto, tu faire une faute, il doit faire: mon note etaîs. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Mijn dochter van bijna zeven vertelde een mop!!!!
Het is blauw en niet zwaar?lichtblauw...
Ik vind dit kind persoonlijk zééér briljant! |
|
Kameleon Oudgediende
Jovi Die is erg leuk En inderdaad erg briljant |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Weet je hoe grappig dat is, als ze dat vertelt...ze ligt zelf bij voorbaat al helemaal dubbel...Heerlijk!! |
|
Sto Oudgediende
|
Geniaal ik ken ook nog een vieze mop Komt een man bij de dokter, zegt de dokter ruim je het ook nog even op. |
|
Kameleon Oudgediende
Sto Die is erg droog Jovi, ik kan het mij helemaal inbeelden ja |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@Sto : Die kan ik nog niet aan mijn dochter gaan vertellen natuurlijk... Ze vond deze ook zo leuk: Een blinde man draait in een winkel zijn blindengeleidehond boven zijn hoofd rond, als de verkoopster vraagt wat hij aan het doen is, zegt hij: "Oh, ik kijk even rond..." Kind plaste zowat in haar broek van het lachen... |
|
Sto Oudgediende
|
@jovKinderlijke moppen zijn vaak geniaal Wil ze cabaretière worden? natuurlijk kun je die nog niet aan haar vertellen |
|
Kameleon Oudgediende
Jovi Ik plas niet in mijn broek, maar hij is wel erg leuk |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@Sto : nee, dierenarts... Maar het is me wel duidelijk dat ze net zoals oudste een beelddenker is. Jongste is een heel ander slag, die heeft eigenlijk weinig tot geen gevoel voor humor... |
|
Kameleon Oudgediende
Jovi, dat is een mooi beroep ja Beelddenkers (vind ik persoonlijk) zijn gezelligere mensen. |
|
Sto Oudgediende
|
@Jovi-Mama: dierenarts, veel mensen hebben daar een idee van leuk beestjes aaien heb ik soms het idee Humor moet zich ontwikkelen zullen we maar zeggen ik ben van de flauwe sarcastische humor |
|
Kameleon Oudgediende
Sto, dat heb ik gemerkt ja |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@Kameleon: helemaal met je eens...beelddenkers zijn ook creatieve geesten heb ik gemerkt.... Jongste vat alles letterlijk op, dus die moet je de humor uitleggen, das vrij lastig. Weet je welke ze ook helemaal voor zich kon zien? Het is groen en bruin en het komt heel snel de berg af... Een Skiwi.... |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@Sto : hoe flauwer, zwarter en sarcastischer hoe beter!!! Ze wil geen dieren aaien, ze wil alle dieren beter maken!!!! Oeps....dptje... |
|
Sto Oudgediende
|
@Jovi-Mama: Het is groen en het skied van de berg af een Skiwi het is groen en volgt de Skiwi van de berg af een slawine |
|
Kameleon Oudgediende
Jovi, ik ben het zelf namelijk ook Ik zie altijd alles voor me, en als het abstract is zie ik er nog wel wat in, en altijd optimistisch, altijd vrolijk |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@Sto : Die kende ik dan nog weer niet... Edit: @ Kam: vaak ook gezellige mensen...vooral omdat ze dingen zo letterlijk voor hun geest kunnen halen dat ze het absurde van (bijna) ieder woord kunnen zien....zo heerlijk! |
|