|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Loveonc:  Inderdaad een flink lijstje.   Mijn website heb ik ook al verschillende keren aangepast.  |
|
Haveabreak Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 1.448
|
Quote Relpa: @Havebreak, je weet nmogal wat over ons ?  Geweldig dat je echt 2 serieuze berichten/reacties besteed een mijn post daar. Sommige mensen gaan hier overal zo serieus op in en zien mijn sarcasme nog niet helemaal  Komt nog wel  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Loveonc, als je een blogje aanmaakt hier (of een PP) kun je alles kwijt wat je zoal kwijt wilt  *Zal er toch wel eens komen gok ik*  Maar lekker all-round bezig dus  edit: @Haveabreak, we hebben hier nogal wat minder plezante figuren over de vloer gehad  vandaar  zet er voortaan ff [/sarc] achter en iederéén weet waar'm aan toe is  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Relpa: tja heb vanmorgen mijn eerste artikel proberen te publishen maar die moet eerst gechecked worden door de modjes.. |
|
Haveabreak Erelid
|
Loveonc: Zo mag ik het horen jongen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Loveonc:  En dan nog moet je geluk hebben. Voor hetzelfde geld is iemand anders je net voor geweest.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
Loveonc: idd lekker breed  maar wel leuk lekker creatief bezig zijn. mensen ik ga weekend houden  laters  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Laters JJJ *boink*  |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
Kokkie ik w8 op een reactie |
|
nietmeer
|
weekend!!! @WMR-kok: tgaat over die jongen die door zijn vader is "vermoord" was vergeten een flesje met onkruidkiller uit de koelkast te halen, zoonlief dacht dat het frisdrank was.. n dag later was ie dot. |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
'k had er twee vandaag maar als't voldoet wordt't wel geplaatst makker  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Ranie: Ik zit het nog te lezen, maar raakt wel geïnteresseerd.  |
|
Ranie Senior lid
Goedzo laat me maar wetne |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Loveonc: n dag later was ie dot.  Dot ziekenhuis of dot mortuarium. ( .zkh of .mrt )  Is tenminste iets anders dan .com  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Oehhh Tosti, maar dan anders  |
|
Ranie Senior lid
ziet er lekker uit  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Kpuc:  Ziet er inderdaad lekker uit.  |
|
Ranie Senior lid
wuahahahahah Kokje nieuw recept  |
|
Kpuc Oudgediende
Grom, al een paar dagen probeert een privenummer me te bellen. Vanmiddag weer en ik pak de gsm op, niets, geen woord maar alleen een tuut.....tuuut.....tuut... Ofwel, wel een verbinding met poging me door te zetten maar zeg dan eerst iets gvd'se eikels  |
|
Ranie Senior lid
|
|
Kpuc Oudgediende
Dit is echt achterlijk, trek den moel open als je iets te zeggen hebt of bel niet  |
|
Haveabreak Erelid
|
Lol.
Mensen, ik moet dit gezellige café weer verlaten. Iedereen nog een rondje van mij!
Tot maandag! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Mijn jongens krijgen net een pakketje thuis gestuurd.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik snap niet hoe mijn katten het voor elkaar gekregen hebben dat ze ook pakjes krijgen.  |
|