|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Ayashna: hoe is het    @DFCP: haha mooi zo  , eerst nog lekker gewerkt  . |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Hoi Frank, welkom terug @wesley: Ja, gaat wel he  Met jou? |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
jasjee: vaagheid  maar het meest vage was nog wel dat ik meteen naast m'n bed stond zonder op de klok te kijken xD alsof ik te laat was  echt vaagheid   |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Ja, dat kan he. Ik had het ook, maar wel met tijd dan... Dan leek het alsof er 8:33 uur op de klok stond, maar stond er eigenlijk 3:33... Dus snel haasten en dan kom ik onder de douche vandaan en zie ik opeens 3:33 uur...  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@Jasjee:  hoezo.. geniaal  *tik tak* nog 3 uur, dan begint mn les  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Oh ja dat had je toen verteld inderdaad  haha als ik zo laat ben dan zou ik niet eens meer douchen xD *douch alleen in het weekend 's ochtends sowieso*  maar toch  maar toch vreemd dat dat soms gebeurd  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: arme jij   gaat best  op het moe zijn na  . zit echt de hele tijd te gapen hier   xD. |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
fd: veel koffie drinken  of thee met veel suiker of iets met caffaiene  of hoe je dat ook mag schrijven  |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
moguh iedereen...
*loopt naar binnen en gaat liggen met de hoofd op Jasjee haar schoot* Heb hoofdpijn.... Zo imens veel hoofdpijn... |
|
Jasjee
Oudgediende
|
FrankB: Tsja, dat is me vorig jaar overkomen, gelukkig dit jaar nog niet  DFCPhoenix: Kan wel dat je het al gehoord had. @wesley: Aaw  Hoi Ranie  Hoe komt dat?  *masseert Ranie dr hoofd * |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
hey Ranie   is het nog steeds niet minder geworden met de pijn  ? arme jij! |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
DFCP: ik ben niet echt een koffie drinker  en thee hoeft voor mij echt geen suiker in  . thee moet gewoon niks in  . ach ja komt wel goed  hoi hoi hoi Ranie      het zit je de laatste tijd niet echt mee hé   . ayashna zal je wel even goed verzorgen  ^^  . Ayashna: ach ja ik overleef het wel  , vanavond maar kijken of ik er wat op tijd in kan komen  . |
|
FrankB Oudgediende
|
@Ranie: goedenmorgen @Jasjee: *smiles* komt vanzelf  - DFCPhoenix: cafeïne  flyingdutchy: ^ |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
FD: tjah komt wel goed dan  Frank: dat kan  zal het de volgende keer alsnog fout spellen dus maakt niet uit xD |
|
Ranie Senior lid
DFC DFC DFC volgende miswinterfair blijf je maar bij mij slapen. Archeon is 5 min lopen van me huis  dus ik heb gisteren alle mensen in pakken voorbij zien gaan hilarisch maar mooi |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Frank: Liever niet... @wesley: Je gaat er maar lekker een keer op tijd in  |
|
Ranie Senior lid
|
|
FrankB Oudgediende
|
DFCPhoenix: ik blijf je gewoon verbeteren tijd voor firefox(build-in spellcheck)  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Ranie: haha is leuk he  ik ga in april naar de elf fantasy fair  haha en het midwinterfeest waar ik altijd heen wil maar telkens niet aan toekom is hierdat is komend weekend dus  maar goed ik zal kijken of dat volgend jaar lukt  maar daar ken ik ook al die mensen van het midzomer dus ja  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
FrankB: gebruik al ff maar hij verbeterde em niet  en is niet nodig want ik ben dyslecties dus het heeft weinig nut  woops dptje  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Ranie: Aww, snel weer opknappen jij  |
|
Ranie Senior lid
DFCPhoenix: Je mag in april ook hier komen hoor zoals ik al zei woon dr maar 5 min vandaan lopen ik kijk gewoon uit op t archeon.  eerlijk waar. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
@wesley: Ja goede vraag, moet ik ook nog onderzoeken. En lol..  Iemand die zichzelf niet goed voelt...  Nou, ik zou het wel met alle liefde doen ja  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Ranie: cool  ideale woonplaats  haha als ik kom ga je wel mee he  ? FD: hoezo?  |
|