|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
heej  Roy, wat wil je doen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Hai Sailer *boink*   Ben bang dat je gelijk kortsluiting krijgt Roy.  Plus je veroorzaakt brandwonden.  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
de tussendeur onder stroom zetten als ik naar huis ga  |
|
kojak Erelid
 WMRindex: 2.665 OTindex: 1.934
|
haloha mensen  stroom?  |
|
Sailer Erelid
Roy6: Veilig  maar niet echt zo makkelijk volgens mij  |
|
ladekast Oudgediende
|
nou heb geen drol verstand van stroom maar als iemand mij kan vertellen hoe dat moet, graag  |
|
kojak Erelid
|
Roy6: voor de stoppenkast aftappen dan!  na de stoppenkast/aardlek is het redelijk veilig. |
|
Roflcopter Senior lid WMRindex: 142 OTindex: 655
|
Halloooo iedereen  |
|
ladekast Oudgediende
|
kojak: ken ik niet gewoon een draad met een stekker in het stopcontact doen en dan de draden op de deur aansluiten ?  |
|
kojak Erelid
|
Roy6: of een paar condensatoren gebruiken (gewoon uit een oude TV ofzo) Dan krijg je me toch op je fl****r!  |
|
Sailer Erelid
Roy6: Nou ik weet ook niet precies hoe het moet, maar als je het direct op de deur zet, die van ijzer is, neem ik aan,, maak je alleen maar kortsluiting  misschien maar eens zoeken hoe ze schrikdraad maken? |
|
kojak Erelid
|
@Sailer: juist, en slaat gelijk de stop er uit. of kunststof handgreep met twee draden die pas contact maken met elkaar als je je hand er op legt. maar ja dan krijgt die persoon hooguit een pijnlijke hand. |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Je kan gewoon een neon-transformator nemen, en die aansluiten op je (ijzeren) deurkruk... een tik die die dan krijgt..  Hij moet alleen geen rubber handschoenen dragen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hai kojak en Roflcopter *boinks*  Helaas werkt dat niet zo Roy. Maar met schrikdraad op de tussendeur aansluiten werkt wel.  Waarschijnlijk zal het niet mogen.  |
|
|
Goh, iedereen negeert me gewoon xD. En het onderwerp hier is: elektriciteit? |
|
Sailer Erelid
Quote kojak: @Sailer: juist, en slaat gelijk de stop er uit. Dat is toch het nut van een stop? kortsluiting voorkomen... |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Hey Rolf-chopper!!  |
|
kojak Erelid
|
nee hoor Roflcopter, maar je hebt zon lange naam!  |
|
Sailer Erelid
|
|
|
xD al gezien WMR. Hey sjefke xD |
|
kojak Erelid
|
Quote kojak: haloha mensen  stroom?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Sailer: Dat is toch het nut van een stop? kortsluiting voorkomen... Het nut van een stop is het voorkomen van overbelasting op de draden.  |
|
|
Jezus, we moeten voor AK 4 paragraven aan huiswerk inleveren :/ @WMR-kok klopt als een bus. |
|
Sailer Erelid
@WMR-kok: En die overbelasting vind plaats als er vanwege kortsluiting een heel grote stroom gaat lopen (in ampères) als gevolg van de super lage weerstand @Roflcopter: Life's unfair kiddo, get used to it  |
|