|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Yumi: hoe was jou weekend ^ ^ @Redorbit: haha ja dat is weer eens wat anders dan schermstaren  . veel plezier vanmiddag  . misschien zit er nog wat voor je tussen  . |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
@ FD hahaha als ik die bootjes kon betalen zat ik nu niet in NL maar ergens op zo`n bootje in st tropez ofzo |
|
nietmeer
|
Mijn weekend was niet echt fijn  Ik heb het weekend gebruikt om de nare boodschap die de huisarts afgelopen vrijdag voor me had te verwerken. Maar ik heb een strijdvaardig besluit genomen als tegen offensief  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Redorbit: XD moet je harder werken  , misschien kom je dan hogerop en verdien je meer  . maar jullie gaan gewoon voor de fun die boten bekijken of zoeken jullie 1 voor de baas  . Yumi: is het zo erg dan  . sterkte Yumi    . awww dus dat is ook al niet iets fijns voor jou om over te praten  . |
|
Redorbit Erelid
@yumi doorbijten/zetten is een goede karakter eigenschap  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
Yumi: gelijk heb je niet bij de pakken neer gaan zitten |
|
nietmeer
|
Doorzetten en doorbijten heb ik wel geleerd maar opgeven is iets anders. Eigenlijk heb ik geen zin om er (steeds) over te praten  Ik kwam hier juist een beetje afleiding zoeken  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Yumi: hmmmm oké, maar bedenk jij dan iets leuks om over te praten    . |
|
nietmeer
|
|
|
Redorbit Erelid
wat heb je gedaan FD??? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@Redorbit: Lees jij geen blogs?  Helpdesks zijn vaak heel irri  |
|
Redorbit Erelid
yumi,  weinig tijd voor Edit, nu wel gelezen  dat is wel leuk weekend ja FD  |
|
nietmeer
|
@Redorbit: Waar heb je de tijd vandaan gehaald?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Yumi: haha tja het moest wel even  ik kon geen software aanvragen op de website van hun  dus ja dan maar bellen XD. @Redorbit: linkje werkt niet echt maar het staat allemaal in mijn laatste blogje .edit: ja dat zeker ^^  . |
|
Redorbit Erelid
@ Yumi, uit mijn werktijd  @ FD, I read it  |
|
nietmeer
|
@Redorbit: Dus jij wordt er nog voor betaald ook om blogjes te lezen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Redorbit: en volgend jaar in augustus na lowlands  ook met haar   . zal vanmiddag even geld overzetten op mijn rekening  voor vrijdag  . |
|
Redorbit Erelid
@ Yumi  sssst. @FD, Lowlands = bagger  te softe muziek en te veel drugsgebruik  maar dat is mijn persoonlijke mening  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Redorbit: hmmm tja iedereen heeft zo zijn muzieksmaak hé  , maar ik hou van veel soorten muziek dus ja ^^. en drugs hoeft voor mij al helemaal niet, ik heb 't nog nooit gebruik en zal het ook nooit doen  . |
|
Redorbit Erelid
@ Fd  houden zo haha. maar ik stoor mij altijd op die festivals aan die half gare lui helemaal strak van de pep. Ik houd ook van veel muziek hoor  maar ik gaat dan liever naar de Zwarte Cross  iets lokaler maar ik vind het veer beter |
|
nietmeer
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Redorbit: zal ik doen;). ach ja ik ga er nooit opletten, laat ze maar lekker  zolang ze mij maar niet gaan storen vindt ik het best  . hmmm oké  en daar ga je volgend jaar heen? zijn wel veel van wmr die er volgens mij heen gaan  . ik had er eerst nog nooit van gehoord XD, tot Irthe het zei  en die gaat daar ook heen   . doei Yumi       een fijne dag vandaag   |
|
Redorbit Erelid
Ik gaat weer werken tot later lieve peepols  bye bye  yeah ik gaat denk ik wel naar de ZC dit jaar met een stel op de motor  verleden jaar maar 1 dag geweest dit jaar ga ik voor 3  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|