|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@JJJ: mooi zo  ja gaat best  . hey Ranie      hoe is het  . @Irthe: haha nou dan wens ik je dus heel veel suc6  . ach ja je bent niet de enige chaoot  . ik mis ook nog heel veel XD staat allemaal ergens op 1 van de usb sticks of externe hdd's   . maarja mijn usb stickjes en hdd's wil je ook niet doorzoeken XD ben je wel even mee bezig  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@flyingdutchy: is het zo erg met je ? bij mij hoef je gewoon niks te zoeken ik weet alles te vinden ik ben redelijk geordend  |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
Met mij gaat goed druk bezig huis opruimen koffers inpakken heb een paar drukke weekenden voor de boeg
Dit weekend naar Disneyland, volgend weekend naar finland voor een fotoshoot, weeken daarna naar noorwegen voor een shoot ugh! |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
haha ja ordenen vanaf het begin.. dat is een beetje onmogelijk onderhand  er staat al een jaar troep door elkaar  nu zo eerst plaatjes schieten  paps wil dat ik zijn kaartje maak^^ hopen dat mijn batterij het wel volhoud van me camera.. maar ik ben dus weg    |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
doeg doeg irthe @Ranie: je hebt het er druk mee denk  Maar zijn wel leuke dingen zo te zien. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: hmmm tja ik maak er nooit tijd voor om het bij elkaar te zoeken  ik sla elke keer de dingen maar weer ergens op  en dat komt dan weer in een mapje  en dan kan ik dat mapje niet vinden en maak ik weer een nieuwe en zo gaat dat verder  . en dan als ik het bij elkaar wil zoeken zal ik 5 externe hdd's moeten doorzoeken na alles  en nog mijn eigen pc en nog 4 usb stickjes   en daar heb ik dus nooit zin in  . als je alles al meteen op orde hebt is het ook makkelijker om het altijd te doen  . ik kan ook alles wel ongeveer vinden  maar dan moet ik wel de zoek functie gebruiken en het bestandnaam weten  anders zit ik nog tussen 300documenten te kijken  . doei doei Irtheke       een fijne dag vandaag  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: ik heb zelf ook it gedaan en dan leer je snel hoeveel gemakkelijker het werkt als je alles op orde houd vandaar dat ik het van het begin af zo heb gedaan. nu is het alleen elke keer uitzoeken wat me vriendin er op zet en dat weer ordenen |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: hmm tja ik kan verder alles ook wel vinden van wat ik nodig ben voor op stage of programma's en zo  , maar van school dingen dat staat dan weer overal en nergens  . vooral de dingen van mijn vorige school  dat staat echt overal verspreid  . het meeste van de school waar ik nu op zit staat wel wat bij elkaar  . het meeste staat nog in een notitieblok dus moet nog een keer digitaal  . hmmm dus jou vriendin is ook niet iemand van het ordenen  , mag jij alles doen XD. |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: idd dat mag ik doen ja of het wordt een zooitje maar dat geeft niet als je het bij houdt is het niet veel werk |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Hoihoi  Gaat me even te snel bij het teltopic  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
ja het is wat lastig bij te houden  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: nee idd dan is het niet zoveel werk meer  . misschien moet ik toch eens tijd maken om alles een beetje bij elkaar te zetten  . op 1hdd heb ik in ieder geval wel alles al wat bij elkaar staat  nu de rest nog  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Ja, je kunt niet eens ff gaan editten  Want je zit al gauw op de volgende pagina. |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
succes achteraf is het altijd verschrikkelijk veel werk |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Ayashna: zag je nu in ieder geval wel ^^. vandaag weer een rustig dagje   . de nieuwe computers zijn nog niet na deze school gebracht, alleen 2 laptops  dus die maar even doen en dan nog een digibord en een aantal kleine dingetjes en ik ben klaar  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Lekker hoor, dus je bent vandaag ook weer snel klaar.. Nice  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
en dat heet werken wesley?? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: haha mag ook wel weer eens   . JJJ: hmmm ja dat is werken   . maar ik zal volgende week wel weer genoeg te doen hebben  . morgen hoef ik maar tot 12uur dus ja mooi begin voor het weekend  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@wesley: Ook wel weer eens? Gister ook al jonge  En morgen ook tot 12 uur, dus hoezo ook wel weer eens  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna:  maar de dagen ervoor had ik het veel te druk XD ben ik zelfs langer doorgegaan dan ik moest  . elke vrijdag t/m 12 uur  , soms zit ik nog wel tot half 2, maar ja dat maakt niks uit  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Alsnog beter dan wat ik moet  Dus wees blij  Zit dagelijks tot 17.30 en gister tot 18.00  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: klinkt als geen goede planning de ene dag langer door en dan weer eerder weg |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
|
|