|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
ja toch al snel 1 keer per week als het niet meer is  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
hmmm dat is veel meer dan mij  . tot nu toe dit jaar 1x wat gedronken  en niet eens zoveel XD gewoon een beetje  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@flyingdutchy: ik ben en blijf toch een westfries  Waar in kabouter wesley heen? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
XD kom je uit Friesland dan  . ach ja ik kan best wel veel drinken, maar ja ik doe het eigenlijk nooit echt  in ieder geval de laatste jaren niet meer XD. niet echt de behoefte erna  , af en toe neem ik het wel  . weet ik niet  hij is weggelopen  . ik ben aan het kijken voor een nieuwe ava  weet niet echt wat XD. |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
West friesland jongen dat ligt in noord holland klik hieren wat was er mis met wesley dan?? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@JJJ: ow de Regio west friesland  Quote: West-Friesland kan verwijzen naar:
* West-Friesland (regio), de streek in de Nederlandse provincie Noord-Holland binnen de Westfriese Omringdijk. Dit is de meest gebruikelijke betekenis.
* West-Friesland (samenwerkingsregio), een gemeentelijke samenwerkingsregio die een kleiner gebied omvat.
* Hoewel West-Friesland ook het westen van de Nederlandse provincie Friesland zou kunnen aanduiden, wordt dat meestal niet gedaan, om verwarring te voorkomen.
hmmm mwa wou wel weer wat anders  vond het wat saai XD. als mensen mijn naam willen weten kunnen ze ook wel op mijn pp kijken of mij vragen XD. |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
West-friesland, JJJ!!  Ach meid,wat reik?? Zaankanters are the best!!!;) FD: je bent een toppert!!!     |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Mij voorouders stammen van de Pelmolens aaf.. mijn oma heete Grietje Onrust, zegt al genoeg toch??  (flans maar lekker in elkaar modjes..)  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@sjefke: XD bedankt  . haha oké  ja dat zeg idd al genoeg  . ik zal er zo weer vandoor gaan  , nog na een andere school kabels trekken over het plafond en dan is het weeeeekeeendd   ik ben er vandoor      iedereen een fijne dag verder  . misschien tot vanavond als ik nog op de pc ga  of misschien tot morgen  , maar dat hangt ervan af hoelang ik weg ben  en anders tot een andere keer XD  . doei doei      |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Nielsw Erelid
 WMRindex: 500 OTindex: 1.951
|
Goedemiddag iedereen |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hai Biertje.  *boink* |
|
Nielsw Erelid
|
 proost |
|
WMR-kok
Oudgediende
Gisterenavond werd ik ineens goed misselijk.  |
|
Nielsw Erelid
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik drink zelden alcohol.   Ik denk een griepvirus of zo iets. Had ook last van braakneigingen, maar dat gebeurde gelukkig niet.   Het ergste is nog dat ik mijn eten koud heb moeten eten.  Had om half 10 gisterenavond besteld en rond 10 uur kwam de griek het brengen. Ik begon toen net misselijk te worden.  Pas vanochtend om 5 uur was ik weer zover opgeknapt dat ik kon gaan eten. |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Goedemiddag! (als er iemand is) |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Goedemiddag Herr Sto *boink* |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
hoi sto en kok sorry ben zomaar eens aan het werk  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hai JJJ *boink*  Moet ook eens gebeuren JJJ.   Ik zit een beetje te balen.  Kunnen die bouwvakkers nou echt geen andere muziek opzetten dan die hoempapa muziek?  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@WMR-kok: tuurlijk wel maar zo kan ook jij er van genieten  |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
Hey allemaal! |
|
WMR-kok