|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
duh.. omdat ze er al 6 hebben he.... Ik ben zo buigzaam als een eikenhouten deur van 40cm dik.. |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
@Bamboo: buikvarken weer getemd   hallo alle anderen  alles (meeste dan) goed? |
|
Bamboo Erelid
@MIADIA: Mooi... de stilte keert weer  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Goeiemorgens, geen buikvarken hier, wel een buiktrappelaarster  |
|
Bamboo Erelid
*boink* kpuc.. ouwe fietsendief  |
|
Kpuc Oudgediende
Bro, dat is een vak wat ik al vroeg als zijnde gevaarlijk beschouw, gezien het nat overschot van Schele Bennie in de Singel al weer wat jaren terug  |
|
Bamboo Erelid
Dus zit je aan de andere kant  die fietsenoppasbranche |
|
Kpuc Oudgediende
Jeps, en zo fel als een hongerige lynx  |
|
Groenedaeler Senior lid WMRindex: 43 OTindex: 921 Wnplts: Anna Paulo T |
 * ik ben weg, moet beetje trainen*  |
|
Kpuc Oudgediende
Treen ze en hou de zonzij  |
|
nietmeer
|
Buon pomeriggio a tutti  What's new?? |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Haai...vertaal eens even    hondje |
|
Kpuc Oudgediende
Wat is de vakantietijd heerlijk, de koters van benee zijn op kamp, zelfs de garagist heeft geen klantjes, zonnetje op de kloten, mwah  |
|
Bamboo Erelid
 dat is meer info dan strikt noodzakelijk bro, waar jij de zon laat schijnen hoeven we niet persee te weten  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Hondje?? Does fetelluh??  Kpuc: "zonnetje op de kloten" pas op hoor, daar verschrompelen ze van  |
|
Kpuc Oudgediende
Bro, we zijn allemaal naakt geboren Geeft niks Pareltje, wat vocht en de juiste dame brengen ze wel weer tot leven  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Groenendaeler  die vertrok.. Maar hier hebben we ook hondjes hoor... Max en Djinta.. Kpuc: Dat klopt, maar ik hoef het niet allemaal te zien hoor  |
|
Kpuc Oudgediende
@Bamboo: Je weet toch dat ik geen webcam en dat soort onzin heb?  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Weet ik toch  Maar ik wist niet dat Groenendaeler ook een hondenras is  Ik ben bij de Pastori Abruzzesi blijven steken  |
|
Bamboo Erelid
Kpuc:  gelukkig niet nee.. Maar denk ook aan je buren... @Pearlypuck: Die moet je wel wassen met Dato  anders blijven ze nooit wit.. |
|
Kpuc Oudgediende
Hmm, de visboer roept  Dus, tot later, ik ga even de economie stimuleren Buuf weet niet wat ze mist  |
|
Bamboo Erelid
Kpuc: Maar mis jij wat aan de buuf? Doe de groeten aan de vismeneer.. en doe mij maar ff 2 hollandse nieuwe met zuur.. |
|
nietmeer
|
@Bamboo: S  M vond het heerlijk om gewassen te worden... hoe beantwoordde hij in het geheel niet aan zijn (stinkende) ras  Kpuc: wageffe!!! Voor mij een portie bikkeling met ravigotte!!!!!  |
|
Bamboo Erelid
Djinta vindt het maar zo zo.... Max vindt het helemaal niks.. die draait zich al om als het regent en we gaan naar buiten toe.. |
|